Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00322732/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
- 2024/BZP 00343257/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa stacji uzdatniania wody w Wyśmierzycach – etap II – w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYŚMIERZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223422
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 75
1.5.2.) Miejscowość: Wyśmierzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-811
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486157003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umwysmierzyce@wysmierzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysmierzyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73c26e34-11cb-11ef-9381-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa stacji uzdatniania wody w Wyśmierzycach – etap II – w formule zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73c26e34-11cb-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378423
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018841/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Wyśmierzycach - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322732
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROA.271.03.02.2024.KO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, pozyskanie wszystkich niezbędnych decyzji, a następnie wykonanie robót w ramach realizacji w systemie „zaprojektuj wybuduj” zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa stacji uzdatniania wody
w Wyśmierzycach” – etap II” – zadanie 02 i 03..
2. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład – Program inwestycji Strategicznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy, który stanowi Załącznik nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, dalej jako „PFU”.
4. Zamówienie dotyczy wyłącznie zadania nazwanego w PFU jako zadanie 02 i 03. Zadanie 01 jest przedmiotem odrębnego postępowania.
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Wyśmierzycach – zadanie 02:
wykonanie dokumentacji technicznej niezbędnej do uzyskania pozwolenie na budowę,
uzyskanie pozwolenia na budowę,
wymiana pomp głębinowych w istniejących studniach nr 1 i 2,
montażem obudów studziennych dla istniejących studni nr 1 i 2,
doprowadzenie kabli sterowniczych i zasilających od studni 1 i 2 do budynku SUW, miejsce styku – rozdzielnia w budynku SUW (sposób wprowadzenia kabli do budynku – rura osłonowa typu Arot, zlokalizowana pod posadzką i fundamentem, wykonana w zadaniu 01),
wykonanie rurociągów zewnętrznych w obrębie działki na odcinkach: studnie głębinowe – budynek SUW, budynek SUW – zbiorniki retencyjne, zbiorniki retencyjne – budynek SUW, budynek SUW – zbiornik popłuczyn, zbiornik popłuczyn – kanalizacja sanitarna. W przypadku rurociągów powiązanych z budynkiem SUW miejscem styku dla zadania 01 i 02 jest pierwszy kołnierz lub mufa przyłączeniowa zlokalizowana co najmniej 2 m od budynku SUW;
budowa nowego zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej,
wykonanie nowego zbiornika popłuczyn,
dostawa i montaż paczkowarki wody pitnej,
dostawa i montaż instalacji dezynfekcji wody,
utwardzenie i zagospodarowanie terenu,
uruchomienie urządzeń,
przeprowadzenie szkolenia,
współpraca i koordynacja prac z wykonawcą zadania 01 i 03.
Celem dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający wymaga obowiązkowo dokonania wizji lokalnej przed złożeniem ofert. Wymaga się, aby każdy z Oferentów dokonał wizji w terenie celem oceny, na własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyka, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące zarówno do przygotowania projektu jak i prowadzenia robót budowlanych, sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem robót jak również celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Wizja lokalna powinna być dokonana co najmniej 5 dni przed terminem składania ofert i poświadczona pisemnie przez Zamawiającego. Poświadczenie należy załączyć do oferty na etapie przedmiotowych środków dowodowych. Brak dokonania wizji lokalnej lub niezłożenie poświadczenia o odbyciu wizji stanowi podstawę do odrzucenia oferty.
Budowa nowej studni głębinowej wraz z infrastrukturą – zadanie 03:
wykonanie dokumentacji technicznej niezbędnej do uzyskania pozwolenie na budowę wraz z uzyskanie wymaganych zgód i pozwoleń,
uzyskanie pozwolenia na budowę,
wykonanie odwiertu wraz z wymaganym uzbrojeniem,
montaż pompy głębinowej pracującej na falowniku,
montaż obudowy studziennej,
doprowadzenie kabli sterowniczych i zasilających od studni do budynku SUW, miejsce styku – rozdzielnia w budynku SUW (sposób wprowadzenia kabli do budynku – rura osłonowa typu Arot, zlokalizowana pod posadzką i fundamentem, wykonana w zadaniu 01),
wykonanie rurociągu tłocznego do budynku SUW. Miejscem styku jest pierwszy kołnierz lub mufa przyłączeniowa lub rurociąg tłoczny do budynku SUW z istniejących studni zrealizowany w zadaniu 01,
utwardzenie i zagospodarowanie terenu wokół otworu studziennego,
ogrodzenie terenu wokół otworu studziennego, jeżeli studnia znajduje się na odrębnej działce niż obecna stacja uzdatniania wody,
przeprowadzenie szkolenia,
współpraca i koordynacja prac z wykonawcą zadania 01 i 02.
Lokalizacja studni głębinowej zostanie wskazana przez inwestora w formie podania numeru działki wraz z przedstawieniem mapy ze wskazanym wstępnym określeniem lokalizacji studni. Celem dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający wymaga obowiązkowo dokonania wizji lokalnej przed złożeniem ofert. Wymaga się, aby każdy z Oferentów dokonał wizji w terenie celem oceny, na własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyka, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące zarówno do przygotowania projektu jak i prowadzenia robót budowlanych, sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem robót jak również celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Wizja lokalna powinna być dokonana co najmniej 5 dni przed terminem składania ofert i poświadczona pisemnie przez Zamawiającego. Poświadczenie należy załączyć do oferty na etapie przedmiotowych środków dowodowych. Brak dokonania wizji lokalnej lub niezłożenie poświadczenia o odbyciu wizji stanowi podstawę do odrzucenia oferty.
6. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) przeprowadzenia prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi,
b) przeprowadzanie pomiarów i badań materiałów oraz robót z częstotliwością zapewniającą stwierdzenie, że roboty wykonano zgodnie z umową,
c) uzyskania pozytywnego protokołu przeglądu i dopuszczenia do eksploatacji Stacji Uzdatniania Wody w Wyśmierzycach przez Państwowego Powiatowego Inspektora
d) Sanitarnego w Wieluniu, jeśli zajdzie taka konieczność,
e) zgłoszenia do Urzędu Dozoru Technicznego urządzeń, które tego wymagają,
f) wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, jeśli zajdzie taka konieczność,
g) przeprowadzenia szkolenia instruktażowego z obsługi dla osób wskazanych przez Zamawiającego oraz przygotowania instrukcji obsługi i eksploatacji stacji uzdatniania wody, która winna wskazywać elementy wskazane w PFU.
7. W ramach realizacji zaprojektowania i przebudowy stacji uzdatniania wody w Wyśmierzycach – etap II, Wykonawca zobowiązany jest do:
a) uzyskania wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania przedmiotu umowy do użytkowania,
b) wykonania inwentaryzacji istniejącego zagospodarowania terenu, łącznie z dokumentacją zdjęciową.
c) zorganizowania własnym kosztem i staraniem oraz na własną odpowiedzialność koniecznego do wykonania przedmiotu umowy zaplecza magazynowego i socjalnego dla osób wykonujących bezpośrednio prace związane z realizacją niniejszej umowy;
d) należytego wykonania przedmiotu umowy, przy użyciu własnych materiałów, zgodnie z umową, zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa;
e) postępowania z odpadami powstałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) i ustawy z 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. 2024 r. poz. 54);
f) zapewnienia, że materiały użyte do realizacji zamówienia, są nowe i odpowiadają co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane i wymaganiom SWZ, a wszystkie elementy dostawy będące przedmiotem zamówienia są fabrycznie nowe, tj. wyprodukowane nie wcześniej niż w 2024 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45259900-6 - Modernizacja zakładów
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45000000-7 - Roboty budowlane
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust. 3) przywołanej na wstępie ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.Zamawiający informuje, że na sfinansowanie tego zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę brutto 1 985 240,00 zł. W przedmiotowym postepowaniu wpłynęły 2 oferty. Oferta niepodlegająca odrzuceniu z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, tym samym unieważnia powyższe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1992600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1992600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.