Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00311238/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
- 2024/BZP 00316076/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Konserwacja i renowacja ogrodzenia Szpitala Miejskiego w Giżycku - wzdłuż ulicy Warszawskiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Giżycko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671171
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja 1 Maja 14
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: +4887 7324111
1.5.8.) Numer faksu: +4887 428 5241
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gizycko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gizycko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja i renowacja ogrodzenia Szpitala Miejskiego w Giżycku - wzdłuż ulicy Warszawskiej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85b131b1-0b86-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378425
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051110/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Konserwacja i renowacja ogrodzenia szpitala miejskiego w Giżycku - wzdłuż ulicy Warszawskiej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311238
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.16.2024.PR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 350250,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: „Konserwacja i renowacja ogrodzenia Szpitala Miejskiego w Giżycku – wzdłuż ulicy Warszawskiej”, działki nr 255/32, 255/34, 255/35, obręb 0002 Miasto Giżycko, gmina miejska Giżycko”.
2. Podstawowy zakres robót obejmuje w szczególności:
a) Oczyszczenie powierzchni elewacji oraz usunięcie wtórnej warstwy malarskiej,
b) Usunięcie zdegradowanych, zdestabilizowanych elementów ceramicznych i wtórnych cementowych uzupełnień oraz zdegradowanego lub osypującego się spoinowania i wtórnie wykonanego z silnych zapraw cementowych,
c) Rekonstrukcje murarskie ubytków,
d) Uzupełnienie ubytków,
e) Scalenie kolorystyczne powierzchni ceglanych ogrodzenia oraz przeprowadzenie hydrofobizacji,
f) Oczyszczenie powierzchni stalowych przęseł,
g) Uzupełnienie brakujących elementów dekoracyjnych stalowego ogrodzenia i prostowanie wygiętych elementów stalowego ogrodzenia.
h) Zabezpieczenie powierzchni ogrodzenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa oraz STWiORB, stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zaświadczenia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu o którym mowa w art. 30 ust. 5aa ustawy z 7.07.1994 r. - Prawo budowlane (jeśli wymagane).
4. Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo do reprezentowania Zamawiającego w czynnościach związanych z uzyskaniem stosownych decyzji.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych prac zgodnie z:
a) postanowieniami SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego,
b) dokumentacją techniczną,
c) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
d) warunkami technicznymi, normami, przepisami, zgodami administracyjnymi,
e) projektowanymi postanowieniami umowy,
f) przedmiarami robót,
g) decyzją zatwierdzenia projektu budowlanego i pozwolenia na budowę nr 281.2023 z dnia 31.07.2023 r.
h) zaleceniami konserwatorskimi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dn. 17.01.2023 r. znak: WUOZ-ELK.5183.7.2023.JS.
Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające i wyjaśniające.
6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną oraz zapewni niezbędną obsługę geodezyjną wraz z okresem rękojmi.
7. Zamawiający wymaga szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń i osłon, utrzymywanie placu budowy w należytym porządku, organizowanie robót budowlanych w sposób nienarażający osób korzystających z danej oraz sąsiadujących nieruchomości z zakresem zadania inwestycyjnego. W związku z powyższym Wykonawca musi uwzględnić koszty zabezpieczenia wykonywania robót w cenie oferty. Koszt ten należy uwzględnić w kosztach pośrednich.
8. Zamawiający, stosownie do art. 95 Ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.)
Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy dotyczy pracowników fizycznych wykonujących bezpośrednio roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia w zakresie:
a) robót remontowych
b) robót renowacyjnych,
c) robót betonowych,
d) robót izolacyjnych,
e) robót murarskich,
f) robót malarskich.
Powyższy wymóg nie dotyczy osób wykonujących wolne zawody, w tym projektantów, kierowników budowy i kierowników robót.
9. Wykonawca zobowiązany jest do dnia podpisania umowy przedłożyć wykaz tych osób wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie na umowę o pracę, a także na żądanie Zamawiającego, dowodów wskazujących na ich zatrudnienie na umowę o pracę. Wykonawca po zawarciu umowy zobowiązany jest również, na każde żądanie Zamawiającego do przedłożenia wykazu osób wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie ich na umowę o pracę i niezaleganiu z wypłatą wynagrodzenia na dzień złożenia oświadczenia. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób na umowę o pracę.
10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
11. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 Ustawy oraz nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 96 Ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 341516,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398355,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 341516,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Osiński CLEANER Tomasz Osiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441399082
7.3.3) Ulica: Biała Woda 12A
7.3.4) Miejscowość: Biała Woda 12A
7.3.5) Kod pocztowy: 16-402
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OSIŃSKI CLEANER TOMASZ OSIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
OSIŃSKI CLEANER TOMASZ OSIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341516,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- DOSTAWA SPRZĘTU RTV/AGD, FOTO, AUDIO, AKCESORIÓW INFORMATYCZNYCH, CHEMICZNYCH ŹRÓDEŁ ZASILANIA, NAGRÓD RZECZOWYCH DLA 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU.
- Dokumentacja projektowa trasy zwiedzania twierdzy Boyen oraz rewaloryzacji, modernizacji i adaptacji do celów dydaktycznych i ekspozycyjnych obiektów Piekarni oraz Magazynu Prochowego.
- "Roboty remontowe i usuwanie awarii kanalizacji deszczowej" - na terenie miasta Giżycka.
- "Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. geod. nr 223 (od DW nr 643 do drogi na działce geod. nr 228) w miejscowości Bogaczewo, Gmina Giżycko"
- Giżycko, Twierdza Boyen (poł. XIX w.). Odtworzenie prawej kaponiery rawelinowej Frontu III. Etap I - naprawa i uzupełnienie zniszczeń elewacji.
- "Przebudowa ul. Akacjowej w miejscowości Gajewo, Gmina Giżycko"
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Zagórz, dawny zespół klasztorny Karmelitów Bosych (XVIII w.): konserwacja i zabezpieczenie murów obronnych
- Odnowienie części elewacji Gmachu Głównego Muzeum Narodowego w Poznaniu
- Wykonanie termomodernizacji budynku Ratusza w Jaworze w ramach zadania inwestycyjnego"Poprawa efektywności energetycznej i redukcji emisji gazów cieplarnianych na obszarze Aglomeracji Wałbrzyskiej(..)
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu pomieszczeń piwnicznych i klatki schodowej budynku wartowni w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.
więcej: Roboty renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.