eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz"Modernizacja ulicy Rokitek w Sandomierzu obejmująca "Remont drogi gminnej nr 374165T - ul. Rokitek od km 0+525 do km 0+975 celem zabezpieczenia dna wąwozu lessowego" oraz budowa odcinka (...)"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Modernizacja ulicy Rokitek w Sandomierzu obejmująca „Remont drogi gminnej nr 374165T - ul. Rokitek od km 0+525 do km 0+975 celem zabezpieczenia dna wąwozu lessowego” oraz budowa odcinka (...)"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sandomierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409927

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Poniatowskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158154100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.sandomierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sandomierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Modernizacja ulicy Rokitek w Sandomierzu obejmująca „Remont drogi gminnej nr 374165T - ul. Rokitek od km 0+525 do km 0+975 celem zabezpieczenia dna wąwozu lessowego” oraz budowa odcinka (...)"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68c183b2-1964-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378460

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013741/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 „Modernizacja ulicy Rokitek w Sandomierzu” polegająca na remoncie ulicy Rokitek wraz z budową kanalizacji deszczowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00313978/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.1.21.2022.MZI

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1753067,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na modernizacji ulicy Rokitek
w Sandomierzu obejmującej „Remont drogi gminnej nr 374165T - ul. Rokitek od km 0+525 do km 0+975 celem zabezpieczenia dna wąwozu lessowego” oraz budowa odcinka kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: projekt architektoniczno –budowlany, projekt zagospodarowania terenu, projekt techniczny, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące zał. nr 9 do SWZ – dokumentacja techniczna oraz projekt umowy stanowiący zał. nr 8 do SWZ.

Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania stanowią integralną część SWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się.

W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać w szczególności następujące roboty:
1) Branża drogowa:
- przygotowanie terenu pod budowę, w tym rozbiórka nawierzchni dróg;
- roboty w zakresie wykonania podbudowy oraz nawierzchni dróg,
- roboty towarzyszące, w tym czasowa organizacja ruchu
2) Branża sanitarna
- roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne;
- roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków;
- roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków;
Uwaga:
Zamawiający powierzy Wykonawcy robót studnie wpustów deszczowych Wavin w ilości 20szt. Wobec powyższego w ofercie nie należy uwzględniać ww. asortymentu robót (dotyczy pozycji przedmiarowej 22.d.2 z przedmiaru branży sanitarnej). W ofercie należy uwzględnić i wycenić wszystkie dodatkowe elementy konieczne i niezbędne do zabudowania i wyposażenia powierzonych studni (w szczególności należy przewidzieć dostawę i montaż wpustów ulicznych D400, adapterów żelbetowych pod wpusty, itp.). Zamawiający podaje typ i parametry przeznaczonych do powierzenia studni:
- Indeks SAP: 3077253,
- nazwa: St. wp. Tegra RG L70 425/400x200 PP CZ L+F
- wielkość osadnika: 70 dm3
- średnica wylotu: Dn 200
- Rura trzonowa:
- nazwa: Rura karb.trz. PP Tegra 425 b.kiel.
- średnica: Dw 425
- sztywność obwodowa: ≥ 4 kN/m2
- Studzienki do wpustów klasy D400, o pow. wlotowej 10 dm2
Zamawiający informuje, że nawierzchnię jezdni oraz zjazdów należy wykonać z kostki betonowej
w kolorze grafitowym. Inne nawierzchnie z kostki betonowej należy wykonać w kolorze żółtym.
Uwaga!!! Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne równoważne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających rozwiązania równoważne. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych.
Równoważność materiałów: W sytuacji gdy w dokumentacji projektowej opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w przedmiarach robót i STWiOR, pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały w w/w dokumentach.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w/w dokumentami.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania i stanowią wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Przy zapisach o minimalnych wymaganiach parametrów jakościowych, należy rozumieć wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu w stosunku do określonych rozwiązań.

Gwarancja na całość zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XIII SWZ.
Warunki gwarancji określone zostały w § 12 projektu umowy o roboty budowlane stanowiącej zał. nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2179929,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3800000,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2179929,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WOD-GAZ" Zakład Robót Inżynieryjno-Transportowych Czesław Sztuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6550003082

7.3.3) Ulica: Suchowola 74a

7.3.4) Miejscowość: Stopnica

7.3.5) Kod pocztowy: 28-130

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakres prac powierzonych podwykonawcom w ramach niniejszego zamówienia: prace związane z wykonaniem robót drogowych (ułożenie krawężników, kostki brukowej)
Firma podwykonawcy: SEKOBUD Sp z o.o., ul. Kościuszki 40, 25-316 Kielce


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2179929,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

ciąg dalszy - dot.Sekcja VIII Umowa/ 8.3.) okres realizacji zamówienia:
zgodnie z paragrafem 2 pkt 1 umowy:
1. Przedmiot umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1 umowy, zostanie wykonany:
a) w terminie do 15 grudnia 2022 r. (branża drogowa w całości wraz z częścią branży sanitarnej- studnie, rurociągi itp., itd. znajdującą się pod nawierzchnią ulicy).
b) w terminie do 28 grudnia 2022 r. pozostała część branży sanitarnej tj. zakup/montaż pompowni wód deszczowych wraz z wyposażeniem i uruchomieniem.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.