Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00362692/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
- 2024/BZP 00369004/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-17
- 2024/BZP 00374341/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-19
- 2024/BZP 00450744/01 - Wynik z dnia 2024-08-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa środków dezynfekcyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110196699
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Marka Sobieskiego 4
1.4.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.4.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.4.7.) Numer telefonu: (82) 54 31 522
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzozkrasnystaw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkrasnystaw.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378530
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00362692
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1) świadectwa dopuszczenia do obrotu i używania na rynku krajowym, dla przedmiotu zamówienia, określonego w Załączniku nr 2, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
- certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikowaną (z aktualną datą ważności, identyfikacją producenta i typ wyrobu) lub stosowną deklaracją zgodności wyrobu medycznego z określonymi dla niego wymaganiami zasadniczymi, wystawiona przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela potwierdzający oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE, zgodnie z Ustawą
z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 974), na potwierdzenie spełniania wymagań Dyrektywy 93/42/EEC lub 90/385/EEC/AIMD, lub MDR 2017/745 dla oferowanego produktu – dotyczy produktów sklasyfikowanych jako wyroby medyczne;
2) dokument potwierdzający, iż przedmiot zamówienia posiada pozytywną opinię dot.tolerancji materiałowej - dla p.3 poz. 8
3) katalogi, opisy, foldery, ulotki informacyjne, prospekty, zawierające charakterystykę techniczną
i użytkową parametrów technicznych asortymentu określonego w Załączniku nr 2 do SWZ, wystawione przez producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela – dotyczy produktów sklasyfikowanych jako wyroby medyczne, produkty biobójcze i kosmetyki;
4) aktualna karta charakterystyki subst. niebezpiecznej - dla produktu sklasyfikowanego jako substancja niebezpieczna;
5) karta charakterystyki produktu – dotyczy produktów biobójczych;
6) wyniki badań laboratoryjnych, potwierdzających zgodne z oczekiwaniami Zamawiającego lub normami, spektrum działania oferowanych produktów – odpowiednio do wymogów wskazanych
w Załączniku nr 2 do SWZ.
W w/w dokumentach należy wskazać którego przedmiotu zamówienia dotyczą.
Po zmianie:
1) świadectwa dopuszczenia do obrotu i używania na rynku krajowym, dla przedmiotu zamówienia, określonego w Załączniku nr 2, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
- certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikowaną (z aktualną datą ważności, identyfikacją producenta i typ wyrobu) lub stosowną deklaracją zgodności wyrobu medycznego z określonymi dla niego wymaganiami zasadniczymi, wystawiona przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela potwierdzający oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE, zgodnie z Ustawą
z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 974), na potwierdzenie spełniania wymagań Dyrektywy 93/42/EEC lub 90/385/EEC/AIMD, lub MDR 2017/745 dla oferowanego produktu – dotyczy produktów sklasyfikowanych jako wyroby medyczne;
2) dokument potwierdzający, iż przedmiot zamówienia posiada pozytywną opinię dot.tolerancji materiałowej - dla p.3 poz. 8
3) katalogi, opisy, foldery, ulotki informacyjne, prospekty, zawierające charakterystykę techniczną
i użytkową parametrów technicznych asortymentu określonego w Załączniku nr 2 do SWZ, wystawione przez producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela – dotyczy produktów sklasyfikowanych jako wyroby medyczne, produkty biobójcze i kosmetyki;
4) aktualna karta charakterystyki subst. niebezpiecznej - dla produktu sklasyfikowanego jako substancja niebezpieczna;
5) karta charakterystyki produktu – dotyczy produktów leczniczych;
6) wyniki badań laboratoryjnych, potwierdzających zgodne z oczekiwaniami Zamawiającego lub normami, spektrum działania oferowanych produktów – odpowiednio do wymogów wskazanych
w Załączniku nr 2 do SWZ.
W w/w dokumentach należy wskazać którego przedmiotu zamówienia dotyczą.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1) świadectwa dopuszczenia do obrotu i używania na rynku krajowym, dla przedmiotu zamówienia, określonego w Załączniku nr 2, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
- certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikowaną (z aktualną datą ważności, identyfikacją producenta i typ wyrobu) lub stosowną deklaracją zgodności wyrobu medycznego z określonymi dla niego wymaganiami zasadniczymi, wystawiona przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela potwierdzający oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE, zgodnie z Ustawą
z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 974), na potwierdzenie spełniania wymagań Dyrektywy 93/42/EEC lub 90/385/EEC/AIMD, lub MDR 2017/745 dla oferowanego produktu – dotyczy produktów sklasyfikowanych jako wyroby medyczne;
2)dokument potwierdzający, iż przedmiot zamówienia posiada pozytywną opinię dot. tolerancji materiałowej- dla p.3 poz.8
3) katalogi, opisy, foldery, ulotki informacyjne, prospekty, zawierające charakterystykę techniczną
i użytkową parametrów technicznych asortymentu określonego w Załączniku nr 2 do SWZ, wystawione przez producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela – dotyczy produktów sklasyfikowanych jako wyroby medyczne, produkty biobójcze i kosmetyki;
4) aktualna karta charakterystyki subst. niebezpiecznej - dla produktu sklasyfikowanego jako substancja niebezpieczna;
5) karta charakterystyki produktu – dotyczy produktów biobójczych;
6) wyniki badań laboratoryjnych, potwierdzających zgodne z oczekiwaniami Zamawiającego lub normami, spektrum działania oferowanych produktów – odpowiednio do wymogów wskazanych
w Załączniku nr 2 do SWZ.
W w/w dokumentach należy wskazać którego przedmiotu zamówienia dotyczą.
Po zmianie:
1) świadectwa dopuszczenia do obrotu i używania na rynku krajowym, dla przedmiotu zamówienia, określonego w Załączniku nr 2, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
- certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikowaną (z aktualną datą ważności, identyfikacją producenta i typ wyrobu) lub stosowną deklaracją zgodności wyrobu medycznego z określonymi dla niego wymaganiami zasadniczymi, wystawiona przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela potwierdzający oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE, zgodnie z Ustawą
z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 974), na potwierdzenie spełniania wymagań Dyrektywy 93/42/EEC lub 90/385/EEC/AIMD, lub MDR 2017/745 dla oferowanego produktu – dotyczy produktów sklasyfikowanych jako wyroby medyczne;
2)dokument potwierdzający, iż przedmiot zamówienia posiada pozytywną opinię dot. tolerancji materiałowej- dla p.3 poz.8
3) katalogi, opisy, foldery, ulotki informacyjne, prospekty, zawierające charakterystykę techniczną
i użytkową parametrów technicznych asortymentu określonego w Załączniku nr 2 do SWZ, wystawione przez producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela – dotyczy produktów sklasyfikowanych jako wyroby medyczne, produkty biobójcze i kosmetyki;
4) aktualna karta charakterystyki subst. niebezpiecznej - dla produktu sklasyfikowanego jako substancja niebezpieczna;
5) karta charakterystyki produktu – dotyczy produktów leczniczych;
6) wyniki badań laboratoryjnych, potwierdzających zgodne z oczekiwaniami Zamawiającego lub normami, spektrum działania oferowanych produktów – odpowiednio do wymogów wskazanych
w Załączniku nr 2 do SWZ.
W w/w dokumentach należy wskazać którego przedmiotu zamówienia dotyczą.
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Zakup telebimu mobilnego do organizacji wydarzeń plenerowych w Krasnymstawie
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 50 osób bezrobotnych w zakresie "ABC BIZNESU" w ramach środków Funduszu Pracy
- "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Krasnystaw"
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości, chemicznych i dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Bogatyni
- Dostawa środków dezynfekcyjnych - uzupełnienie I
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych.
- Sprzedaż i dostawa środków czystości
- Zakup i dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Wola m.st. Warszawy (dla 70 placówek)
- 02/TP/2025. DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH NA POTRZEBY ZAMAWIAJĄCEGO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.