eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uście Gorlickie › Budowa chodnika i utwardzeń poboczy przy drogach publicznych w miejscowościach Brunary, Kwiatoń, Smerekowiec, Śnietnica i Zdynia wraz z usługą inspektora nadz.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa chodnika i utwardzeń poboczy przy drogach publicznych w miejscowościach Brunary, Kwiatoń, Smerekowiec, Śnietnica i Zdynia wraz z usługą inspektora nadz.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA UŚCIE GORLICKIE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892759

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: 80

1.4.2.) Miejscowość: Uście Gorlickie

1.4.3.) Kod pocztowy: 38-315

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.4.7.) Numer telefonu: 183516041

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@usciegorlickie.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usciegorlickie.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378573

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-21

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00371874

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. Wykonawca musi wykazać, że:
1) w przypadku ubiegania się o udzielenie części 1 zamówienia – w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, zwanej dalej „PB”, drogi w rozumieniu art. 4 pkt 2 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, o wartości nie mniejszej niż 900 000,00 zł brutto;
2) w przypadku ubiegania się o udzielenie części 2 zamówienia – w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę, polegającą na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową lub remontem w rozumieniu art. 3 PB, drogi w rozumieniu art. 4 pkt 2 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych.
2. W przypadku, gdy Wykonawca powoła się na wykonanie roboty/usługi o wartości wyrażonej w walucie innej niż złoty polski, Zamawiający przeliczy ją na złoty polski według średnich kursów walut NBP opublikowanych w dniu, w którym wykonano robotę/usługę; w przypadku braku publikacji kursów walut NBP w dniu, w którym wykonano robotę/usługę, Zamawiający dokona przeliczenia według kursu ostatnio ogłoszonego przed dniem, w którym wykonano robotę/usługę.
3. Wykonawca musi skierować do realizacji zamówienia publicznego:
1) w przypadku ubiegania się o udzielenie części 1 zamówienia - osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, w rozumieniu PB, lub posiadającą uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, mającą pełnić funkcję kierownika budowy;
2) w przypadku ubiegania się o udzielenie części 2 zamówienia - osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, w rozumieniu PB, lub posiadającą uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, mającą pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego.
4. Dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych uprawnień, w tym uzyskane w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a PB oraz ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz dopuszcza się przynależność do właściwej organizacji lub instytucji zawodowej na terenie kraju, z którego pochodzi osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, jeżeli w danym kraju ustawy nakładają na nią taki obowiązek.
5. Nie dopuszcza się skierowania do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i kierownika budowy tej samej osoby, ponieważ łączenie tych funkcji, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 PB, nie jest dopuszczalne.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek, o którym mowa w pkt 1 lit. a lub b zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zrealizował robotę budowlaną lub usługę o wartości wskazanej w pkt 1 lit. a lub b i zrealizuje roboty budowlane lub usługi, objęte przedmiotem zamówienia, dla których te zdolności są wymagane.

Po zmianie:
1. Wykonawca musi wykazać, że:
1) w przypadku ubiegania się o udzielenie części 1 zamówienia – w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, zwanej dalej „PB”, drogi w rozumieniu art. 4 pkt 2 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, o wartości nie mniejszej niż 900 000,00 zł brutto;
2) w przypadku ubiegania się o udzielenie części 2 zamówienia – w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę, polegającą na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową lub remontem w rozumieniu art. 3 PB, drogi w rozumieniu art. 4 pkt 2 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych.
2. W przypadku, gdy Wykonawca powoła się na wykonanie roboty o wartości wyrażonej w walucie innej niż złoty polski, Zamawiający przeliczy ją na złoty polski według średnich kursów walut NBP opublikowanych w dniu, w którym wykonano robotę; w przypadku braku publikacji kursów walut NBP w dniu, w którym wykonano robotę, Zamawiający dokona przeliczenia według kursu ostatnio ogłoszonego przed dniem, w którym wykonano robotę.
3. Wykonawca musi skierować do realizacji zamówienia publicznego:
1) w przypadku ubiegania się o udzielenie części 1 zamówienia - osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, w rozumieniu PB, lub posiadającą uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, mającą pełnić funkcję kierownika budowy;
2) w przypadku ubiegania się o udzielenie części 2 zamówienia - osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, w rozumieniu PB, lub posiadającą uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, mającą pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego.
4. Dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych uprawnień, w tym uzyskane w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a PB oraz ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz dopuszcza się przynależność do właściwej organizacji lub instytucji zawodowej na terenie kraju, z którego pochodzi osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, jeżeli w danym kraju ustawy nakładają na nią taki obowiązek.
5. Nie dopuszcza się skierowania do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i kierownika budowy tej samej osoby, ponieważ łączenie tych funkcji, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 PB, nie jest dopuszczalne.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek, o którym mowa w pkt 1 lit. a lub b zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zrealizował robotę budowlaną lub usługę wskazaną w pkt 1 lit. a lub b i zrealizuje roboty budowlane lub usługi, objęte przedmiotem zamówienia, dla których te zdolności są wymagane.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

Przed zmianą:
1) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
2) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności
albo
oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ustawy w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne (dotyczy wykonawców będących osobami fizycznymi, nieprowadzącymi działalności gospodarczej).

Po zmianie:
1) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
2) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności
albo
oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne (dotyczy wykonawców będących osobami fizycznymi, nieprowadzącymi działalności gospodarczej).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy,
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do
dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile nie wynika ono z Krajowego Rejestru
Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (jeśli dotyczy),
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp (jeśli dotyczy) oraz
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy, o którym mowa w art. 117 ust.
4 ustawy Pzp (jeżeli ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia). Wykonawca, którego oferta na wykonanie części 1 zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy przedłoży kosztorys ofertowy w formie uproszczonej, zawierający tabelę elementów scalonych, odpowiadającą co do zakresu opisowi przedmiotu zamówienia. Kosztorys stanowić będzie załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Po zmianie:
Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy,
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do
dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile nie wynika ono z Krajowego Rejestru
Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (jeśli dotyczy),
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp (jeśli dotyczy) oraz
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (jeżeli ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia). Wykonawca, którego oferta na wykonanie części 1 zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy przedłoży kosztorys ofertowy w formie uproszczonej, zawierający tabelę elementów scalonych, odpowiadającą co do zakresu opisowi przedmiotu zamówienia. Kosztorys stanowić będzie załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.2. Informacje na temat zaliczek

Przed zmianą:
Zamawiający przekaże Wykonawcy zaliczkę na poczet wykonania zamówienia w wysokości 2,20 % wynagrodzenia brutto, na podstawie wystawionej przez niego faktury zaliczkowej lub rachunku. Wykonawca wystawi fakturę zaliczkową lub rachunek w terminie 2 miesięcy od dnia zawarcia niniejszej umowy. Zamawiający dokona zapłaty zaliczki w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury zaliczkowej lub rachunku.

Po zmianie:
Zamawiający przekaże Wykonawcy zaliczkę na poczet wykonania zamówienia w wysokości 2,20 % wynagrodzenia brutto, na podstawie wystawionej przez niego faktury zaliczkowej lub rachunku. Wykonawca wystawi fakturę zaliczkową lub rachunek w terminie do 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy. Zamawiający dokona zapłaty zaliczki w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury zaliczkowej lub rachunku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.