eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRoboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego w Kętach



Ogłoszenie z dnia 2023-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego w Kętach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r16834,Roboty-budowlane-na-terenie-Nadzoru-Wodnego-w-Ketach.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego w Kętach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-477318a5-11b2-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378607

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118919/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.38 Roboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego w Kętach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273603

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2710.75.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Zasyp wyrwy brzegowej rzeka Soła w km 26+800 – 26+960

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z zasypem wyrwy brzegowej rzeka Soła w km 26+600-26+960 w miejscowości Kobiernice , gmina Porąbka , powiat bielski, województwo śląskie.
Szczegółowy zakres prac utrzymaniowych obejmuje:
- ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy 16-25 cm 46 sztuk
- ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy 26-35 cm 7sztuk
- ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy 36-45 cm 5 sztuk
- ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy 46-55 cm 4 sztuk
- ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i poszyć rzadkich 0,5 ha
- ręczne wykoszenie porostów rzadkich 5 000 m2
- transport dłużyc na teren magazynu 10,8 m3
- wykonanie wykopów spycharkami w ilości 3 000 m3
- zasyp wykopów spycharkami w ilości 3 000 m3
- wykonanie wyściółki faszynowej gr. 25cm w ilości 700 m2
- zasyp wyrwy brzegowej narzutem kamiennym w ilości 1 190 m3
- nadzór przyrodniczy

UWAGA: prace w ramach wszystkich części zamówienia musza być prowadzone pod nadzorem przyrodniczym. Szczegółowe zasady sprawowania nadzoru określa Opis przedmiotu zamówienia właściwy dla danej części zamówienia. Koszt zapewnienia nadzoru przyrodniczego ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.5.) Wartość części: 283061,46 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Zasyp wyrwy brzegowej rzeka Soła w km 13+600 – 13+900
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z zasypem wyrwy brzegowej rzeka Soła w km 16+600-16+900 w miejscowości Łęki, gmina Kęty, , powiat oświęcimski, województwo małopolskie.
Szczegółowy zakres prac utrzymaniowych obejmuje:
- wykonanie wykopów spycharkami w ilości 500 m3
- zasyp wykopów spycharkami w ilości 500 m3
- zasyp wyrwy brzegowej narzutem kamiennym w ilości 2125 m3
- wykonanie deflektorów z narzutu kamiennego i pni drzew w ilości 170 m3
- nadzór przyrodniczy

UWAGA: prace w ramach wszystkich części zamówienia musza być prowadzone pod nadzorem przyrodniczym. Szczegółowe zasady sprawowania nadzoru określa Opis przedmiotu zamówienia właściwy dla danej części zamówienia. Koszt zapewnienia nadzoru przyrodniczego ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.5.) Wartość części: 404825,35 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Roboty związane z udrożnieniem i remontem ubezpieczeń w korycie potoku Pisarzówka"

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z zasypem wyrw brzegowych koryta potoku Pisarzówka wraz z zabezpieczeniem skarp potoku.
Szczegółowy zakres prac obejmuje:
- Roboty pomiarowe.
- Wykoszenie porostów ze skarp potoku z wygrabieniem.
- Ręczne ścinanie i karczowanie, krzaki i podszycia średniej gęstości z mechanicznym rozdrobnieniem krzewów i wywozem zrąbków. Zagospodarowanie materiału z wycinki po stronie Wykonawcy.
- Usunięcie zatorów, przetamowań i odsypisk z koryta potoku.
- Roboty ziemne – wykop pod narzut.
- Wykonanie wyściółek z faszyny wiklinowej.
- Zasyp wyrw brzegowych narzutem kamiennym luzem.
- Nadzór przyrodniczy.

UWAGA: prace w ramach wszystkich części zamówienia musza być prowadzone pod nadzorem przyrodniczym. Szczegółowe zasady sprawowania nadzoru określa Opis przedmiotu zamówienia właściwy dla danej części zamówienia. Koszt zapewnienia nadzoru przyrodniczego ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.5.) Wartość części: 81879,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292541,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428003,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292541,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS Company Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Sp. K

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 553218823

7.3.3) Ulica: Matejki 1

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292541,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 423273,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 623760,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 423723,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma „WEKALL” Usługi Transportowe i Ogólnobudowlane, Hydrotechniczne i Przebicia Józef Sołtys

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371002735

7.3.3) Ulica: Pisarzowa 41

7.3.4) Miejscowość: Męcina

7.3.5) Kod pocztowy: 34-654

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 423273,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82169,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114460,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82169,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KUWiM Roboty Inżynieryjne i Hydrotechniczne Jan Rzepa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6280011260

7.3.3) Ulica: Do Lasku 2

7.3.4) Miejscowość: Grodzisko

7.3.5) Kod pocztowy: 32-640

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82169,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.