eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrusyModernizacja nawierzchni boisk na kompleksie sportowym ORLIK w Brusach w ramach zadania "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko ORLIK - 2012" w Brusach"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja nawierzchni boisk na kompleksie sportowym ORLIK w Brusach w ramach zadania „Modernizacja kompleksu sportowego „Moje boisko ORLIK - 2012” w Brusach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brusy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351251

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Na Zaborach 1

1.5.2.) Miejscowość: Brusy

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-632

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523969300

1.5.8.) Numer faksu: 523969303

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brusy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brusy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78f9fb8f-20a7-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja nawierzchni boisk na kompleksie sportowym ORLIK w Brusach w ramach zadania „Modernizacja kompleksu sportowego „Moje boisko ORLIK - 2012” w Brusach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78f9fb8f-20a7-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378627

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040371/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja kompleksu sportowego ORLIK w Brusach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304458

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Nr ZP.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 632530,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nawierzchni boisk na kompleksie sportowym ORLIK w Brusach w ramach „Modernizacja kompleksu sportowego „Moje boisko ORLIK - 2012” w Brusach” dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Modernizacji Kompleksów Sportowych „MOJE BOISKO – ORLIK 2012” – EDYCJA 2022.
2. Zakres robót obejmuje:
1) Wymianę trawy na boisku piłkarskim o pow. 1860 m2, w tym:
a) rozbiórkę, wywóz i utylizację istniejącej nawierzchni ze sztucznej trawy (nawierzchnia zasypowa),
b) równanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod nawierzchnię,
c) dostawa i montaż systemu nawierzchni ze sztucznej trawy bezzasypowej
na prefabrykowanej macie amortyzującej gr. min. 10 mm, wraz z wykonaniem zasypu piaskiem kwarcowym w ilości min. 10 kg/m2
d) demontaż istniejących oraz dostawa i montaż nowych bramek do piłki nożnej (aluminiowe, tulejowane) o wym 5x2 m z siatką poliuretanową gr. 5 mm– 2 szt.
e) uporządkowanie terenu budowy po wykonaniu prac.
Szczegółowe wymagania dotyczące nawierzchni zawarte są w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ.
2) Renowację boiska o nawierzchni poliuretanowej na boisku o powierzchni 1500 m2,
w tym:
a) czyszczenie mechaniczne nawierzchni,
b) mycie nawierzchni,
c) wzmocnienie nawierzchni lepiszczem poliuretanowy do napraw poprzez nałożenie wałkiem,
d) wykonanie podwójnego natrysku w kolorze zielonym i czerwonym,
e) malowanie linii,
f) demontaż istniejących oraz dostawa i montaż nowych bramek do piłki ręcznej(aluminiowe, tulejowane) o wym 3x2 m z siatką poliuretanową gr. 5 mm– 2 szt.
g) demontaż istniejących oraz dostawa i montaż 4 kompletów:
 nowych obręczy koszy w komplecie z siatką – obręcze cynkowane, przeznaczone do montażu na boiskach otwartych, 12 uchwytów na siatkę, wykonana ze stalowej rurki śr. 20 mm i blachy gr. min. 4 mm, z kołnierzem wzmacniającym ; siatka łańcuchowa 12-zaciskowa, cynkowana galwanicznie
 nowych tablic do koszykówki o wym. 105x180 cm przeznaczonych
do montażu na boiskach zewnętrznych, wykonanych z nieprzeźroczystej płyty epoksydowej o grubości 18 mm, mocowanej do ramy metalowej tablicy, rama cynkowana ogniowo, płyta w kolorze białym, znakowanie w kolorze czarnym; tablice przystosowane do montażu na 2 słupach- 4 kpl.,
h) utylizacja odpadów.
i) uporządkowanie terenu budowy po wykonaniu prac.
3. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie 1 tablicy informacyjnej
o wym. o wym. 180x120cm wraz jej montażem. Treść tablicy i miejsce montażu do uzgodnienia z Zamawiającym.
UWAGA:
1) W trakcie realizacji inwestycji oraz po jej zakończeniu należy zapewnić ciągły dostęp
do sąsiednich nieruchomości oraz pozostałych boisk na terenie kompleksu sportowego w Brusach.
2) Inwestycja nie może pogorszyć warunków użytkowania sąsiednich nieruchomości.
3) W ramach wynagrodzenia Wykonawca jest zobowiązany do utylizacji wszystkich materiałów z rozbiórki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 714960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 714960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 714960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANSBUD Aneta Strzelczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389434139

7.3.3) Ulica: Wyborów 21A

7.3.4) Miejscowość: Grabów n/Pilicą

7.3.5) Kod pocztowy: 26-902

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 714960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.