eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BielskBudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Bielsk



Ogłoszenie z dnia 2024-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja dróg na terenie gminy Bielsk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bielsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015566

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolnosci 3A

1.5.2.) Miejscowość: Bielsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-230

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 265 01 01, 265 01 09

1.5.8.) Numer faksu: 24 265 01 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bielsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bielsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bielsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja dróg na terenie gminy Bielsk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45882629-0eb3-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378691

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026519/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi gminnej Giżyno - Ułtowo

1.1.4 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Goślice

1.1.5 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Drwały

1.1.6 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Konary

1.1.7 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Leszczyn Księży

1.1.8 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Machcino

1.1.9 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Machcinko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319444

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRiRG.I.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5939570,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia: „Budowa i modernizacja dróg na terenie gminy Bielsk (droga gminna Giżyno – Ułtowo, droga gminna Goślice, droga gminna Drwały, droga gminna Konary, droga gminna Leszczyn Księży, droga gminna Machcino, droga gminna Machcinko)”

2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z podziałem na części:

2.1. CZĘŚĆ 1: droga w miejscowościach Giżyno - Ułtowo łącząca drogę krajową nr 60 z drogą powiatową nr 3759W. Będzie to modernizacja istniejącej drogi żwirowej na drogę o nawierzchni asfaltowej, (z wykonaniem nowej konstrukcji drogi z kruszyw naturalnych), z odwodnieniem drogi i wykonaniem kanału technologicznego) wraz z wykonaniem lamp fotowoltaicznych.

A. Zakres rzeczowy obejmuje:
1. Rozbudowę drogi gminnej Giżyno – Ułtowo projektowana konstrukcja na drodze:
• warstwa ścieralna AC 11S 50/70 KR 1-2 gr. 4cm
• warstwa wiążąca AC 16W 35/50 KR 1-2 gr. 4cm
• podbudowa zasadnicza (w-wa dolna) z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
• 0/31.5 wg WT-2014 gr. 20 cm,
• warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem Rm=1,5 MPa gr. 20cm,
• podłoże gruntowe,

2. Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” lamp fotowoltaicznych:
a) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem stosownych decyzji administracyjnych (w tym z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami),
b) dostawę i montaż lamp fotowoltaicznych w ilości 25 szt.

B. Zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z:
• dokumentacją projektową
• specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót
• oświetlenie – zgodnie z wytycznymi do projektowania oraz dostawy i montażu lamp fotowoltaicznych
• opisem w SWZ i załącznikach.

C. Przedmiar robót - to materiał pomocniczy z wyszczególnieniem elementów robót budowlano-montażowych do wykonania.

D. Numer CPV dotyczący przedmiotu zamówienia:
45.23.31.20-6 – Roboty w zakresie budowy dróg
31.52.00.00-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe
71.32.00.00-7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimalnej gwarancji i rękojmi na okres 24 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust.3 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7. Stosowanie materiałów, urządzeń równoważnych:
Jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji warunków zamówienia oraz jej załącznikach tj. przedmiarach robót, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne – a Zamawiający zgodnie z art. 99 ust.6 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane.
Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót materiały i urządzenia powinny spełniać parametry określone w dokumentacji przetargowej postępowania i nie powinny być gorsze od jej założeń (równe lub lepsze) tj. muszą być co najmniej: tej samej wytrzymałości, tej samej trwałości, spełniać te same funkcje, spełniać wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż, posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, atesty i aprobaty techniczne. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na wykonawcy, z którym została podpisana umowa. W takim wypadku wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dany materiał (wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 3679916,83 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia: „Budowa i modernizacja dróg na terenie gminy Bielsk (droga gminna Giżyno – Ułtowo, droga gminna Goślice, droga gminna Drwały, droga gminna Konary, droga gminna Leszczyn Księży, droga gminna Machcino, droga gminna Machcinko)”

2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z podziałem na części:
2.1. CZĘŚĆ 2: droga w miejscowości Goślice łącząca drogę krajową nr 60 z drogą powiatową nr 2911W. Inwestycja będzie polegała na wykonaniu drogi, w technologii poczwórnego powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i kruszywem oraz wyremontowanie nawierzchni dróg w w/w technologii w następujących miejscowościach: Drwały, Konary, Leszczyn Księży, Machcino, Machcinko.

A. Zakres rzeczowy obejmuje:
1. Remont nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach: Goślice, Drwały, Konary, Leszczyn Księży, Machcino, Machcinko, polegający na:
• droga gminna Leszczyn Księży dz. 336 – dwukrotne utrwalenie,
• droga gminna Leszczyn Księży dz. 363 – czterokrotne utrwalenie,
• droga gminna Drwały dz. 183 – dwukrotne utrwalenie,
• droga gminna Goślice dz. 12 – czterokrotne utrwalenie,
• droga gminna Konary dz. 60, 134/3, 119/1 – dwukrotne utrwalenie,
• droga Machcino dz. 95 – dwukrotne utrwalenie,
• droga Machcino osiedle dz. 33/10, 32/8, 123, 124, 136, 91, 5/4,118/3 – dwukrotne utrwalenie,
• droga gminna Machcinko dz. 89 i 18 – dwukrotne utrwalenie.

2. Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” lamp fotowoltaicznych:
a) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem stosownych decyzji administracyjnych (w tym z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami),
b) dostawę i montaż lamp fotowoltaicznych w ilości:
• droga gminna Leszczyn Księży dz. 336 – 15 szt.
• droga gminna Leszczyn Księży dz. 363 – 5 szt.
• droga gminna Drwały dz. 183 – 10 szt.
• droga gminna Goślice dz. 12 – 10 szt.
• droga gminna Konary dz. 60, 134/3, 119/1 – 10 szt.
• droga Machcino dz. 95 – 8 szt.
• droga Machcino osiedle dz. 33/10, 32/8, 123, 124, 136, 91, 5/4,118/3 – 10 szt.
• droga gminna Machcinko dz. 89 i 18 – 5 szt.

B. Zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać:
• remont dróg – zgodnie z opisem w SWZ i przedmiarem robót.
• oświetlenie – zgodnie z wytycznymi do projektowania oraz dostawy i montażu lamp fotowoltaicznych


C. Przedmiar robót - to materiał pomocniczy z wyszczególnieniem elementów robót budowlano-montażowych do wykonania.
D. Numer CPV dotyczący przedmiotu zamówienia:
45.23.31.20-6 – Roboty w zakresie budowy dróg
31.52.00.00-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe
71.32.00.00-7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimalnej gwarancji i rękojmi na okres 24 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust.3 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7. Stosowanie materiałów, urządzeń równoważnych:
Jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji warunków zamówienia oraz jej załącznikach tj. przedmiarach robót, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne – a Zamawiający zgodnie z art. 99 ust.6 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane.
Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót materiały i urządzenia powinny spełniać parametry określone w dokumentacji przetargowej postępowania i nie powinny być gorsze od jej założeń (równe lub lepsze) tj. muszą być co najmniej: tej samej wytrzymałości, tej samej trwałości, spełniać te same funkcje, spełniać wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż, posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, atesty i aprobaty techniczne. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na wykonawcy, z którym została podpisana umowa. W takim wypadku wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dany materiał (wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 2259653,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4442249,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5367944,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4442249,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-BET MARCIN GŁUCHOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371705609

7.3.3) Ulica: Gawłowska

7.3.4) Miejscowość: Sochaczew

7.3.5) Kod pocztowy: 96-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4442249,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2229177,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2229177,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2229177,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOMOST Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 966-188-20-65

7.3.3) Ulica: Szosa Baranowicka

7.3.4) Miejscowość: Zaścianki

7.3.5) Kod pocztowy: 15-521

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2229177,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.