eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie badań archeologicznych w związku z realizacją zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2024-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie badań archeologicznych w związku z realizacją zadania inwestycyjnego Budowa
budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "TEATR ROZMAITOŚCI"

1.3.) Oddział zamawiającego: TR Warszawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałkowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-590

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mateusz.saczywko@trwarszawa.pl;

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trwarszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytucja Kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie badań archeologicznych w związku z realizacją zadania inwestycyjnego Budowa
budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-203db3bd-2fe7-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378694

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://trwarszawa.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://trwarszawa.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) dostępnej pod adresem:
https://trwarszawa.eb2b.com.pl.
11.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami,
wszelkie wnioski, zawiadomienia, informacje, oraz pozostałe dokumenty i oświadczenia, w tym
dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego, przekazywane są w formie
elektronicznej za pośrednictwem elektronicznej Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem:
https://trwarszawa.eb2b.com.pl poprzez zakładkę „Pytania / Informacje”. Za datę wpływu
wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Platformy.
11.3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie rodzajów podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy
11.6 Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452; dalej jako
„Rozporządzenie”), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę
na Platformie Zakupowej tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4mb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 4GB Ram, procesor
Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub
ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie
wersja 11.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program do otwierania plików w formacie PDF, np. Acrobat Reader.
11.7 Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty
przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50 MB w formatach: .pdf.
11.8 Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia, określa informacje na temat kodowania i
czasu odbioru danych tj.:
1) plik załączony przez wykonawcę na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla
Zamawiającego oraz właściciela Platformy, gdyż istnieje w systemie, jako zaszyfrowany.
Możliwość otworzenia pliku dostępne jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego
po upływie terminu składania ofert,
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu
elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie
dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
11.9 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, w tym zwrotu kosztów
poniesionych z tytułu nabycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.TR-3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań archeologicznych w związku z realizacją zadania
inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie
5.2.Opis przedmiotu zamówienia określony został w Tomie II (PPU) i Tomie III (OPZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 71351914-3 - Usługi archeologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący zdolności
technicznej lub zawodowej w zakresie:
1) doświadczenia Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie 3 lat przed upływem
składania ofert – a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie – zrealizowali
należycie co najmniej dwa zamówienia (zamówienie rozumiane jako jedna umowa) na usługi
polegające na realizacji badań archeologicznych na powierzchni co najmniej 2500 m2 każda, w
obszarze miejskim;
2) doświadczenia i kwalifikacji zawodowych osób skierowanych do realizacji zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy skierują do realizacji zamówienia
w zakresie pełnienia funkcji kierownika badań archeologicznych co najmniej jedną osobę która:
a) posiada uprawnienia kierownika badań archeologicznych powinny być zgodne z art. 37e
Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
b) posiada wykształcenie wyższe archeologiczne II stopnia lub jednolite studia magisterskie,
c) posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik badań
archeologicznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.1. Wraz z ofertą wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w zdaniu
pierwszy także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz o spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w
jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Oświadczenia te składa się według wzoru
Formularzy 3.1 i 3.2.
10.2. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika,
które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wzór tego
oświadczenia stanowi element Formularza oferty).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1. Wraz z ofertą wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w zdaniu
pierwszy także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz o spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w
jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Oświadczenia te składa się według wzoru
Formularzy 3.1 i 3.2.
10.2. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika,
które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wzór tego
oświadczenia stanowi element Formularza oferty).
10.3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków
dowodowych w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane,
oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub
są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały
wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a
jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub
Oznaczenie sprawy: DI.21.11.2024 6
ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (składane według
wzoru Formularza 3.3);
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (składane według wzoru
Formularza 3.4).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W związku z ograniczoną ilością miejsc, wszelkie informacje zawarte są w SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10.1. Wraz z ofertą wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w zdaniu
pierwszy także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz o spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w
jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Oświadczenia te składa się według wzoru
Formularzy 3.1 i 3.2.
10.2. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika,
które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wzór tego
oświadczenia stanowi element Formularza oferty).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W związku z ograniczoną ilością miejsc, zmiany w umowie wskazano w PPU oraz załącznikach do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-01 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty wraz załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-01 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

6.1.Zamawiający wymaga złożenia oferty po przeprowadzeniu wizji lokalnej, pod rygorem odrzucenia
oferty na podst. art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
6.2.Wizja lokalna odbędzie się w dniu 27.06.2024 r., a Wykonawcy wyrażający chęć wzięcia udziału w
wizji lokalnej zobowiązani są przesłać swoje zgłoszenie wzięcia udziału w wizji do dnia
26.06.2024 r.
6.3.Zgłoszenie chęci wzięcia udziału w wizji lokalnej należy przesłać pod adres
mateusz.saczywko@trwarszawa.pl.
6.4.Zamawiający wyznaczy poszczególnym Wykonawcom określoną godzinę wizji lokalnej (odrębną
dla każdego Wykonawcy).
6.5.W wypadku dużej liczby zgłoszeń chęci wzięcia udziału w wizji lokalnej, Zamawiający może określić
dodatkowy dzień, w którym odbędzie się wizja lokalna.
6.6.Potwierdzeniem wzięcia udziału w wizji lokalnej jest protokół sporządzony przez Zamawiającego.
6.7.Osoba która stawi się na wizję lokalną, zobowiązana jest do okazania dokumentu wykazującego
umocowanie do działania w imieniu Wykonawcy.

WSZELKIE INFORMACJA DODATKOWE, W ZWIAZKU Z OGRANICZONĄ ILOŚCIĄ MIEJSC, ZAWARTE SĄ W SWZ

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.