eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LiwKonserwacja elementów konstrukcji drewniano-stalowych i murowanych Parku Kulturowo- Historycznego



Ogłoszenie z dnia 2024-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja elementów konstrukcji drewniano-stalowych i murowanych Parku Kulturowo- Historycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Zbrojownia na Zamku w Liwie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711665166

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 2

1.5.2.) Miejscowość: Liw

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25 792 57 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbrojownia@liw-zamek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.liw-zamek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-44d3ecc5-1c2d-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiający publiczny

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja elementów konstrukcji drewniano-stalowych i murowanych Parku Kulturowo- Historycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44d3ecc5-1c2d-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378703

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054218/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Konserwacja elementów konstrukcji drewniano-stalowych i murowanych Parku Kulturowo- Historycznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341233

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZ-DM.241.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja elementów konstrukcji drewniano-stalowych i murowanych Parku Kulturowo- Historycznego.
2. Zakres prac obejmuje konserwację m in.:
2.1. pomostu drewnianego ze schodami i balustradami od strony wieży i pola namiotowego,
2.2. ogrodzenia pola namiotowego,
2.3. konstrukcji zewnętrznych drewnianego budynku zaplecza higieniczno-sanitarnego,
2.4. schodów z balustradami prowadzącymi na taras i wieżę od strony dziedzińca zamkowego,
2.5. balustrad drewnianych i przęseł stalowych na murach gotyckich od strony dziedzińca,
2.6. drewnianego balkonu i konstrukcji drewnianej historycznej toalety na wieży,
2.7. drzwi wejściowych na balkon i do piwnic gotyckich, drzwi wejściowych do przejścia bramnego od strony pomostu oraz dźwigarów i łańcuchów mostu zwodzonego,
2.8. drewnianego zadaszenia historycznej studni na dziedzińcu zamkowym,
2.9. bramy na dziedzińcu zamkowym,
2.10. pięciu współczesnych altan drewnianych na terenie podzamcza,
2.11. powierzchni poziomych odtworzonych murów gotyckich, tarasu wnęk w murach i na styku muru z tarasem nad piwnicami gotyckimi pod kątem zabezpieczenia przed przedostawaniem się wody opadowej do pomieszczeń piwnic gotyckich.
Szczegółowy zakres opracowania opisuje „Opis Prac i Kolejność ich wykonywania” oraz przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356577,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 379216,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356577,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Dek-art" Przemysław Gajewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241570140

7.3.3) Ulica: Wiejska

7.3.4) Miejscowość: Borzychy

7.3.5) Kod pocztowy: 07-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356577,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.