Ogłoszenie z dnia 2023-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00310785/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
- 2023/BZP 00320534/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczenia gorącego posiłku w postaci dwudaniowego obiadu wraz z napojem w roku szkolnym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Ks. Józefa Dąbrowskiego w Żółtańcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001148727
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Metalowa 89
1.5.2.) Miejscowość: Żółtańce
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 563 67 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola.zoltance_xl@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spzoltance.gminachelm.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07bdc431-2227-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczenia gorącego posiłku w postaci dwudaniowego obiadu wraz z napojem w roku szkolnym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07bdc431-2227-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378706
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00307468/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świdczenie usługi cateringowej w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310785
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPŻ.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. „Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczenia gorącego posiłku w postaci dwudaniowego obiadu wraz z napojem w roku szkolnym 2023/2024 do Szkoły Podstawowej im. Ks. Józefa Dąbrowskiego w Żółtańcach oraz Oddziału Przedszkolnego”.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności przygotowanie i dostarczenie poniższych posiłków, które powinny spełniać następujące warunki ilościowe:
a) zupa na wywarze mięsno-warzywnym lub warzywnym o poj. 300 ml,
b) drugie danie zwierające: ziemniaki lub ryż lub makaron lub kaszę itp. – min. 200 g, mięso lub rybę – min. 100 g po obróbce, surówkę lub gotowane jarzyny – min. 100 g, opcjonalnie naleśniki, placki lub pierogi itp. – od 250 g. do 300g,
c) napój (kompot, sok owocowy) – min. 200 ml.
Szacowana ilość wydanych posiłków w okresie: 11 września 2023 r. – 14 czerwca 2024 r. będzie wynosić maksymalnie 22.500 sztuk. Zakładana liczba uczniów korzystających z obiadów w jednym miesiącu wyniesie maksymalnie 150. Ilość wydawanych posiłków uzależniona jest od frekwencji dzieci w danym dniu i liczby wykupionych obiadów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gastronomiczno Handlowy „Alicja” Tomasz Traczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632031865
7.3.3) Ulica: Hrubieszowska 54B
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GASTRONOMICZNO HANDLOWY "ALICJA" TOMASZ TRACZUK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GASTRONOMICZNO HANDLOWY "ALICJA" TOMASZ TRACZUK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-11 do 2024-06-148.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja konferencji, zapewnienie usług hotelarskich, restauracyjnych, sal konferencyjnych podczas Narady Kierowników Placówek Zagranicznych w dniach 6 - 12 lipca 2025 r.
- Usługa cateringu - przygotowania i dostawy wyżywienia dla 47 dzieci w wieku od 20 tygodnia do lat 3, które uczęszczają do Miejsko-Gminnego Żłobka w Łopusznie w roku 2025
- USŁUGA PRZYGOTOWYWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW Z TYTUŁU ŻYWIENIA OSÓB ZATRZYMANYCH NA TERENIE DZIAŁANIA JEDNOSTEK POLICJI woj. PODLASKIEGO
- Zapewnienie usług cateringowych na potrzeby spotkań i konferencji organizowanych przez komórki organizacyjne w siedzibie MFiPR
- "Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy i Miasta Czerwionka - Leszczyny w okresie od marca 2025r. do lutego 2026r."
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej i Punktu Przedszkolnego w msc. Białobiel
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.