Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00339880/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup sprzętu komputerowego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TURECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311018982
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kaliska 59
1.5.2.) Miejscowość: Turek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.turek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.turek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9323baed-2f43-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup sprzętu komputerowego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9323baed-2f43-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378763
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005773/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
,,Kierunek kształcenie dualne przyszłością Powiatu Tureckiego” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, poddziałanie 8.3.1 - Kształcenie zawodowe młodzieży;- dot. cz. nr 3 postępowania2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339880/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.272.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50833,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Opis przedmiotu zamówienia:1) w części nr 1 zakup laptopów dla Zespołu Szkół Technicznych w Turku – 8 szt.
w tym:
a) Branżowa szkoła I stopnia w Turku w ramach ZST w Turku – 4 szt.
b) Technikum w Turku w ramach ZST w Turku – 4 szt.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1, SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy (projekt umowy) – załącznik nr 7 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30237410-6 - Myszka komputerowa
4.5.5.) Wartość części: 28455,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia: w części nr 2 zakup monitorów interaktywnych dla Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Kaczkach Średnich – 2 szt.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy (projekt uowy) – załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 17500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:w części nr 3 Zakup stacji roboczej komputera AIO (All-in-One) wraz z oprogramowaniem systemowym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku- 1 szt.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy (projekt umowy) – załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30214000-2 - Stacje robocze
30213300-8 - Komputer biurkowy
30237410-6 - Myszka komputerowa
4.5.5.) Wartość części: 4878,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W postępowaniu w części nr 1 w terminie składania ofert zostały złożone oferty:
Oferta nr 2
PIXEL Centrum Komputerowe, Kamieniec 102, 28-230 Połaniec,
część 1: cena 25 092,00 PLN
(Oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 Zgodnie z art. 226 ust.1 pkt. 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. )
Oferta nr 6
BIUINF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, 85-048, 85-048 Bydgoszcz,
część 1: cena 21 320,82 PLN,
(Oferta odrzucona na podstawie art.226 ust.1 pkt. 3. Zgodnie z art. 226 ust.1 pkt. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy)
Oferta nr 8
Redicreo S.C Piotr Chmiela, Piotr Majda, Mieszko Sylwestrzak, ul. Zygmuntowska 12, 31-314 Kraków*
Część nr 1: 24 501,60 PLN
*Zgodnie z raportem z przebiegu otwarcia ofert wygenerowanym w dniu 16.09.2022 o godz. 09:33:23 formularz ofertowy został niepoprawnie przetworzony.
(Oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 Zgodnie z art. 226 ust.1 pkt. 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. )
W przedmiotowym postępowaniu w części nr 1 postępowania pn. „Zakup laptopów dla Zespołu Szkół Technicznych w Turku – 8 szt.” wszystkie złożone oferty zostały odrzucone uchwałą Zarządu Powiatu Tureckiego z dnia 22 września 2022 r. w związku z powyższym postępowanie w tej części należało unieważnić na podstawie art. 255 pkt. 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w terminie składania ofert w części nr 2 zostały złożone oferty:
Oferta nr 1
BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak, 19, 58-405 Gorzeszów, część 2: cena 14 994,00 PLN.
( Oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 2 lit.c Zgodnie z art. 226 ust.1 pkt. 2 lit.c . Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli
została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń)
Oferta nr 3
Grupa MAC S.A ul. Witosa 76, 25-561 Kielce*
Część nr 2: cena 15 447,07 PLN
*Zgodnie z raportem z przebiegu otwarcia ofert wygenerowanym w dniu 16.09.2022 o godz. 09:33:23 formularz ofertowy został niepoprawnie przetworzony.
( Oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 2 lit.c Zgodnie z art. 226 ust.1 pkt. 2 lit.c . Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli
została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń)
Oferta nr 4
MOJE BAMBINO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź,
część 2: cena 16 800,00 PLN.
( Oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 2 lit.c Zgodnie z art. 226 ust.1 pkt. 2 lit.c . Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli
została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń)
Oferta nr 5
COPY SERVICE Tomasz Bondar, ul. Piskorzewie 17 a, 62-800 Kalisz,
część 2: cena 17 400,00 PLN.
( Oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 2 lit.c Zgodnie z art. 226 ust.1 pkt. 2 lit.c . Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli
została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń)
Oferta nr 6
BIUINF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, 85-048, 85-048 Bydgoszcz,
część 2: cena 15 130,00 PLN.
(Oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 3.Zgodnie z art. 226 ust.1 pkt. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy.)
Oferta nr 7
Technika Biurowa Interbiuro Maciej Pietrzykowski, Osada 16C, 63-460 Nowe Skalmierzyce,
część 2: cena 25 980,00 PLN,
(Oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 Zgodnie z art. 226 ust.1 pkt. 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. )
Zgodnie z art. 255 pkt 2 pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu w części nr 2 pn. „Zakup monitorów interaktywnych dla Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Kaczkach Średnich – 2 szt.” wszystkie złożone oferty podległy odrzuceniu w związku z powyższym postępowanie w tej części należy unieważnić na podstawie art. 255 pkt. 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4846,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4846,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4846,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Technika Biurowa Interbiuro Maciej Pietrzykowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300906850
7.3.3) Ulica: Osada 16C
7.3.4) Miejscowość: Nowe Skalmierzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 63-460
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4846,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Zakup urządzeń przywołujących do obsługi systemu kolejkowego QMS używanego w Wydziale Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Turku w ilości 7 sztuk
- ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 4 "TĘCZOWE" W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego.
- Remont drogi powiatowej nr 4491P Kowale Pańskie Kolonia - Kawęczyn - Głuchów - Chocim w m. Głuchów
- UTRZYMANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO I PIONOWEGO NA TERENIE MIASTA TURKU
- Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT I
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa serwerów i oprogramowania w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Kaźmierz"
- Dostawa wyposażenia do III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Integracyjnymi im. C. K. Norwida w Kielcach w ramach projektu pn. "Edukacja 4.0 - Twoja droga do Sukcesu !"
- Zakup urządzeń przywołujących do obsługi systemu kolejkowego QMS używanego w Wydziale Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Turku w ilości 7 sztuk
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.