Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00349118/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Lutocin”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUTOCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378261
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poniatowskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Lutocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-317
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 6581001
1.5.8.) Numer faksu: 23 6581002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalutocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lutocin
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl oraz https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lutocin/postepowania-przetargowe21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Lutocin”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82cb0b05-34d0-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378766
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011990/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP Lutocin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00349118/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FIN.271.3.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 288617,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Lutocin.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do niniejszej SWZ, który wypełniony przez Wykonawcę jest wymagany jako załącznik do oferty.
3. Podstawowe parametry zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń.
4. Dostarczone wyposażenie musi być kompletne, posiadać wymagane przepisami prawa certyfikaty.
5. Producent oraz samochód musi posiadać:
1) Świadectwo Dopuszczenia wydane przez CNBOP-PIB ważne na dzień składania oferty;
2) Wyciąg ze świadectwa homologacji typu podwozia;
3) Aktualne pozwolenie producenta oraz importera podwozia na wykonywanie zabudów pożarniczych;
6. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt do siedziby Zamawiającego; Przed realizacją dostawy Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego potwierdzenia dokładnego terminu realizacji dostawy.
7. Wykonawca będzie wykonywał pełną, nieodpłatną obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej;
8. Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami należytej staranności.
9. Wykonawca nie może czerpać korzyści z tytułu błędów lub przeoczeń znajdujących się w dokumentacji i w przypadku ich odkrycia winien natychmiast o tym powiadomić Zamawiającego, który zadecyduje o wprowadzeniu odpowiednich zmian lub poprawek.
10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia, które mogą wystąpić podczas dostawy z jego winy.
11. Gwarancja
1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony samochód i zamontowane urządzenia na okres co najmniej 24 miesięcy (termin minimalny) + 6 m-cy rękojmi poza okres gwarancji licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru.
2) Warunki odpowiedzialności wykonawcy z tytułu gwarancji na dostarczony samochód i zamontowane urządzenia zawarte są w projekcie Umowy.
12. Rozwiązania równoważne.
Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. Ewentualne nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Dostawca zobowiązany będzie przedstawić wraz z ofertą dowody równoważności oferowanych przez niego urządzeń w stosunku do tych określonych w dokumentacji zamówienia, w związku z czym musi złożyć z ofertą szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRAGON S.C. S. Kucharz, B. Dudek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292339345
7.3.3) Ulica: ul. Kazdębie 121
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 42-530
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DRAGON" SPÓŁKA CYWILNA, SEBASTIAN KUCHARZ, BOGUSŁAW DUDEK
jakie przetargi wygrała firma
"DRAGON" SPÓŁKA CYWILNA, SEBASTIAN KUCHARZ, BOGUSŁAW DUDEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP w Odrzechowej z terenu gminy Zarszyn realizującej zadania w zakresie zapobiegania i zwalczania zagrożeń"
- Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego przez jednostkę OSP Krokocice
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ SPRZĘTU DLA OSP PAWŁOWICE W CELU PODNIESIENIA POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA W POWIECIE PIŃCZOWSKIM
- Dostawa sprzętu ratowniczego dla KW PSP w Lublinie z podziałem na części
- Dostawa sprzętu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Niemstowie
- Dostawa samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Knurowie
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.