Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00331743/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty interwencyjne na obiektach inżynierskich na drogach Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach w podziale na 2 zadania częściowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich
1.3.) Oddział zamawiającego: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 72
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-602
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 347-04-80
1.5.8.) Numer faksu: 41 347-04-70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szdw.kielce.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szdw-kielce.logintrade.net/zapytania_email,165136,e132cb1e648076035397a650e07afe87.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty interwencyjne na obiektach inżynierskich na drogach Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach w podziale na 2 zadania częściowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab72c365-140d-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378787
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00093495/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.29 Roboty interwencyjne na obiektach inżynierskich na drogach Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach w podziale na 2 zadania częściowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00331743
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 29.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 245522,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - OD 5 Nowa SłupiaRoboty będą polegały m.in. na:
• usunięcie krzewów;
• wykoszenie powierzchni przy obiektowych;
• oczyszczenie powierzchni betonowych (skarp, stożków, schodów, przyczółków, itp.);
• wymiana uszkodzonych barieroporęczy;
• wymiana uszkodzonych barier ochronnych na dojazdach;
• wymiana uszkodzonych barierek P1 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym;
• Beton niekonstrukcyjny C12/15 w deskowaniu wraz ze zbrojeniem;
• Beton niekonstrukcyjny C30/37 w deskowaniu wraz ze zbrojeniem;
• Wymiana prefabrykowanych elementów przepustów pod drogą wraz z wymianą nawierzchni Ø 600;
• Wymiana prefabrykowanych elementów przepustów pod drogą wraz z wymianą nawierzchni Ø 800;
• Wymiana prefabrykowanych elementów przepustów pod drogą wraz z wymianą nawierzchni Ø 1000;
• Naprawy betonowe typu PCC – naprawy elementów konstrukcji wraz z odkuciem, oczyszczeniem powierzchni i wykonania
warstwy sczepnej;
• Czyszczenie wpustów;
• Odmulenie rowów wraz z profilowaniem skarp i dna rowu (odwóz urobku w zakresie Wykonawcy);
• Uzupełnienie skarp gruntem;
• Uzupełnienie skarpy kruszywem;
• Naprawa izolacjo-nawierzchni wraz z przygotowaniem powierzchni z warstwą sczepną;
• Czyszczenie kolektora odwadniającego;
• Naprawa istniejącego kolektora odwadniającego;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 122588,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - OD 6 ĆmielówRoboty będą polegały m.in. na:
• usunięcie krzewów;
• wykoszenie powierzchni przy obiektowych;
• oczyszczenie powierzchni betonowych (skarp, stożków, schodów, przyczółków, itp.);
• wymiana uszkodzonych barieroporęczy;
• wymiana uszkodzonych barier ochronnych na dojazdach;
• wymiana uszkodzonych barierek P1 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym;
• Beton niekonstrukcyjny C12/15 w deskowaniu wraz ze zbrojeniem;
• Beton niekonstrukcyjny C30/37 w deskowaniu wraz ze zbrojeniem;
• Wymiana prefabrykowanych elementów przepustów pod drogą wraz z wymianą nawierzchni Ø 600;
• Wymiana prefabrykowanych elementów przepustów pod drogą wraz z wymianą nawierzchni Ø 800;
• Wymiana prefabrykowanych elementów przepustów pod drogą wraz z wymianą nawierzchni Ø 1000;
• Naprawy betonowe typu PCC – naprawy elementów konstrukcji wraz z odkuciem, oczyszczeniem powierzchni i wykonania
warstwy sczepnej;
• Czyszczenie wpustów;
• Odmulenie rowów wraz z profilowaniem skarp i dna rowu (odwóz urobku w zakresie Wykonawcy);
• Uzupełnienie skarp gruntem;
• Uzupełnienie skarpy kruszywem;
• Naprawa izolacjo-nawierzchni wraz z przygotowaniem powierzchni z warstwą sczepną;
• Czyszczenie kolektora odwadniającego;
• Naprawa istniejącego kolektora odwadniającego;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 122933,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona jedna oferta. Kwota w ofercie, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy Zmawiający unieważnia postępowanie w przypadku, gdy cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona jedna oferta. Kwota w ofercie, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy Zmawiający unieważnia postępowanie w przypadku, gdy cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług w zakresie dozymetrii indywidualnej oraz przeglądu i wzorcowania dozymetrów dla pracowników Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i dostawa narzędzi jednorazowych do zabiegów technikami małoinwazyjnymi dla potrzeb bloku operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów jednorazowego użytku dla Działów Medycznych i Poradni oraz wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Kielcach i jednostek podległych
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Remont drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku od km 87+869 (88+276) do km 88+114 (88+521) oraz od km 88+701 (89+108) do km 89+669 (90+076)- nr postępowania 258/24
- Remont drogi wojewódzkiej nr 707 w km 42+050 do km 43+371,40 oraz od km 43+504 do km 44+100, gmina Nowe Miasto nad Pilicą, powiat grójecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 253/24
- Remont drogi gminnej K420105 (ul. Budzowa) w km 0d 0+350 do km 0+550 w miejscowości Murzasichle.
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.