eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina › Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2024 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630011510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łopuchówko 1

1.5.2.) Miejscowość: Murowana Goślina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-095

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 61 8 122 161

1.5.8.) Numer faksu: + 48 61 8 122 161 w. 128

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lopuchowko@poznan.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lopuchowko.poznan.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b70d7c1f-f643-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo, gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b70d7c1f-f643-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378798

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051502/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2024 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285083

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr I – „Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2024 roku – obręb leśny Kąty i Łopuchówko”.

Przedmiotem zamówienia w ramach Pakietu nr I są roboty budowlane związane z bieżącym utrzymaniu dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2024 r. na terenie obrębu leśnego Kąty i Łopuchówko w zakres, który wchodzi między innymi: mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, miejscowe utwardzenie dróg leśnych połączone z wbudowaniem kruszywa naturalnego – granitu, na newralgicznych, najbardziej zniszczonych odcinkach dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w miejscach wskazanych przez leśniczego, podleśniczego lub inne służby terenowe Zamawiającego – w celu likwidacji wyrw, zaniżeń i kolein w nawierzchni dróg.
Roboty będą miały charakter interwencyjny. Ich głównym celem jest zapewnienie bezpiecznych warunków poruszania się pojazdów służby leśnej, bezpiecznego transportu pozyskanego surowca drzewnego oraz zapewnienie bezpiecznego dostępu jednostkom straży pożarnej na wypadek wystąpienia pożaru. Zakres robót wskazany w SWZ nie wymaga pozwolenia na budowę oraz zgłoszenia robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
a) Wielkość powierzchni dróg do profilowania, ilości ton materiału (granit) podana w załączniku nr 10a.1, 10a.3 do SWZ dla Pakietu nr I stanowi łączną ilość jednostek przeznaczoną do rozdysponowania w obrębie danego leśnictwa przez Leśniczego lub podleśniczego lub inne służby terenowe w zależności od potrzeb w terenie w chwili realizacji zamówienia przez Wykonawcę.
b) Materiał użyty do miejscowej stabilizacji dróg musi być wolny od wszelkich zanieczyszczeń typu azbest, przedmioty i fragmenty metalowe, materiały toksyczne, tworzywa sztuczne i wyroby gumowe, elementy drewniane, glina. W przypadku ujawnienia w materiale, który ma być użyty do stabilizacji dróg, wyżej wymienionych zanieczyszczeń, Zamawiający odmówi przyjęcia materiału. Obowiązkiem Wykonawcy będzie dostarczenie materiału zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia.
c) Materiał wykorzystywany do miejscowej stabilizacji dróg można przewozić środkami transportu zabezpieczającymi go przed zanieczyszczeniem, nadmiernym wysuszeniem lub zawilgoceniem - pozostałe informacje dotyczące sposobu przewożenia materiałów wskazano w pkt. 3.4. lit. c) SWZ,
d) Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania - pozostałe informacje dotyczące rozwiązań równoważnych zawarto w pkt. 3.4. lit. d) oraz e) SWZ,
e) Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca używać będzie własnych narzędzi, materiałów i urządzeń dostarczonych na miejsce realizacji robót własnym staraniem. Ilość narzędzi i urządzeń wykorzystywanych do realizacji przedmiotowego zadania winna zapewnić właściwe tempo realizacji w okresie objętym umową. Wszystkie narzędzia i urządzenia winny być dobrane w taki sposób, by nie spowodować niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót budowlanych.
f) Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności dopuszczające zastosowanie materiałów w budownictwie.
g) Zamawiający ma prawo z ważnych przyczyn do ograniczenia przedmiotu zamówienia w stosunku do zakresu, o którym mowa w niniejszej SWZ lub do dokonania korekt zwiększających, ustaleń nowych lokalizacji, jak również wstrzymania dokonania czynności wskazanych w poszczególnych wierszach tabel opisujących przedmiot zamówienia. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji zamówienia zakres prac mniejszy niż wskazany w SWZ, jednakże nie mniej niż 70% wartości przedmiotu zamówienia w ramach Pakietu nr I - pozostałe informacje zawarto w pkt. 3.4. lit. h) SWZ,
h) Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej. Niemniej jednak zalecane jest aby wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca przeznaczonego do realizacji robót budowlanych i ich otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi wykonawca. Wizję lokalną można przeprowadzić po uprzednim kontakcie z pracownikiem, o którym mowa w pkt. 10.1. SWZ i po ustaleniu dogodnego dla obu stron terminu spotkania, przy uwzględnieniu godzin pracy siedziby Zamawiającego – biuro Nadleśnictwa Łopuchówko czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
i) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia tj. operatorów maszyn drogowych wykorzystywanych w zakresie mechanicznego równania, profilowania i utwardzania dróg, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 11a do SWZ w ramach Pakietu nr I.
j) Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z:
- warunkami określonymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11a do SWZ dla Pakietu nr I,
- aktualnym poziomem wiedzy technicznej,
- normami i uregulowaniami prawnymi, wymienionymi w pkt. 3.4. lit. ł) SWZ,
- szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10a.1, nr 10a.2, 10a.3. do SWZ w ramach Pakietu nr I.

k) Szczegółowy zakres robót, ich lokalizacja, wykorzystanie ilości i frakcji materiału do utwardzenia dróg leśnych, określony został w dokumentach stanowiących:

dla Pakietu nr I:
- Załącznik nr 10a.1. „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla bieżącego utrzymania dróg leśnych zlokalizowanych na terenie obrębu leśnego Kąty i Łopuchówko” - przedmiar,
- Załącznik nr 10a.2. - Mapa ze wskazaną lokalizacją dróg leśnych, na których realizowane będzie zamówienie w ramach Pakietu nr I,
- Załącznik nr 10a.3 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla „Konserwacji drogi o nr inw. 220/23 zlokalizowanej na terenie Leśnictwa Buczyna” – przedmiar (droga zlokalizowana w oddziale 132 Leśnictwa Buczyna).

l) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Łopuchówko. Realizacja poszczególnych Pakietów będzie się odbywała na terenie:
- w ramach Pakietu nr I – Leśnictwo Brzeźno, Długa Goślina, Buczyna, Starczanowo, Dąbrówka, Miączynek, Łopuchowo;

ł) Pozostały szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Pakietu nr I zawarty jest w pkt. 3.4. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 354223,29 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr II - „Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2024 roku – obręb leśny Biedrusko i Dziewicza Góra”

Przedmiotem zamówienia w ramach Pakietu nr II są roboty budowlane związane z bieżącym utrzymaniem dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2024 r. na terenie obrębu leśnego Biedrusko i Dziewicza Góra w zakres, który wchodzi między innymi: mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, miejscowe utwardzenie dróg leśnych połączone z wbudowaniem kruszywa naturalnego – granitu, na newralgicznych, najbardziej zniszczonych odcinkach dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w miejscach wskazanych przez leśniczego, podleśniczego lub innych służb terenowych – w celu likwidacji wyrw, zaniżeń i kolein w nawierzchni dróg. Roboty będą miały charakter interwencyjny. Ich głównym celem jest zapewnienie bezpiecznych warunków poruszania się pojazdów służby leśnej, bezpiecznego transportu pozyskanego surowca drzewnego oraz zapewnienie bezpiecznego dostępu jednostkom straży pożarnej na wypadek wystąpienia pożaru. Zakres robót wskazany w SWZ nie wymaga pozwolenia na budowę oraz zgłoszenia robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.

a) Wielkość powierzchni dróg do profilowania, ilości ton materiału (kruszywa naturalnego – granitu) podana w załączniku nr 10b.1 do SWZ dla Pakietu nr II stanowi łączną ilość jednostek przeznaczoną do rozdysponowania w obrębie danego leśnictwa przez Leśniczego, podleśniczego lub inne służby terenowe w zależności od potrzeb w terenie w chwili realizacji zamówienia przez Wykonawcę.
b) Materiał użyty do miejscowej stabilizacji dróg musi być wolny od wszelkich zanieczyszczeń typu azbest, przedmioty i fragmenty metalowe, materiały toksyczne, tworzywa sztuczne i wyroby gumowe, elementy drewniane, glina. W przypadku ujawnienia w materiale, który ma być użyty do stabilizacji dróg, wyżej wymienionych zanieczyszczeń, Zamawiający odmówi przyjęcia materiału. Obowiązkiem Wykonawcy będzie dostarczenie materiału zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia.
c) Materiał wykorzystywany do miejscowej stabilizacji dróg można przewozić środkami transportu zabezpieczającymi go przed zanieczyszczeniem, nadmiernym wysuszeniem lub zawilgoceniem - pozostałe informacje dotyczące transportu materiału zawarte zostały w pkt. 3.5 lit. c) SWZ,
d) Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania - pozostałe informacje dotyczące rozwiązań równoważnych zawarte został w pkt. 3.5. lit. d) oraz e) SWZ.
e) Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca używać będzie własnych narzędzi, materiałów i urządzeń dostarczonych na miejsce realizacji robót własnym staraniem. Ilość narzędzi i urządzeń wykorzystywanych do realizacji przedmiotowego zadania winna zapewnić właściwe tempo realizacji w okresie objętym umową. Wszystkie narzędzia i urządzenia winny być dobrane w taki sposób, by nie spowodować niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót budowlanych.
f) Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności dopuszczające zastosowanie materiałów w budownictwie.
g) Zamawiający ma prawo z ważnych przyczyn do ograniczenia przedmiotu zamówienia w stosunku do zakresu, o którym mowa w niniejszej SWZ lub do dokonania korekt zwiększających, ustaleń nowych lokalizacji, jak również wstrzymania dokonania czynności wskazanych w poszczególnych wierszach tabel opisujących przedmiot zamówienia. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji zamówienia zakres prac mniejszy niż wskazany w SWZ, jednakże nie mniej niż 70% wartości przedmiotu zamówienia w ramach Pakietu nr II - pozostałe informacja dotyczące ograniczenia zamówienia zawarte zostały w pkt. 3.5. lit. h) SWZ.
h) Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej. Niemniej jednak zalecane jest aby wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca przeznaczonego do realizacji robót budowlanych i ich otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi wykonawca. Wizję lokalną można przeprowadzić po uprzednim kontakcie z pracownikiem, o którym mowa w pkt. 10.1. SWZ i po ustaleniu dogodnego dla obu stron terminu spotkania, przy uwzględnieniu godzin pracy siedziby Zamawiającego – biuro Nadleśnictwa Łopuchówko czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
i) Ze względu na szczególny charakter terenu, na którym mogą być realizowane niektóre prace związane z konserwacją dróg leśnych (dotyczy dróg leśnych położonych w granicy poligonu wojskowego Biedrusko, którego użytkownikiem jest Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu, zwanym dalej CSWL – dotyczy to terenu Leśnictwa Złotkowo, Gołaszyn, Maniewo i Marianowo) Wykonawcy chcący dokonać wizji w terenie proszeni są o wcześniejszy kontakt z Zamawiającym, celem ustalenia z Komendantem Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu czasu i miejsca spotkania z przedstawicielem Zamawiającego.
j) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia tj. operatorów maszyn drogowych wykorzystywanych w zakresie mechanicznego równania, profilowania i utwardzania dróg, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 11b do SWZ w ramach Pakietu nr II.
k) Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z:
- warunkami określonymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11b do SWZ dla Pakietu nr II,
- aktualnym poziomem wiedzy technicznej,
- normami i uregulowaniami prawnymi, o których mowa w pkt. 3.5. lit. m) SWZ,
- szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10b.1, 10b.2 do SWZ w ramach Pakietu nr II,
l) Zasady postępowania z Wykonawcami/Podwykonawcami, pracownikami Wykonawców/Podwykonawców niebędącymi obywatelami narodowości polskiej opisane zostały w pkt. 3.5. lit. n) SWZ.

ł) Szczegółowy zakres robót, ich lokalizacja, wykorzystanie ilości i frakcji materiału do utwardzenia dróg leśnych, określony został w dokumentach stanowiących:
- Załącznik nr 10b.1 „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla bieżącego utrzymania dróg leśnych zlokalizowanych na terenie obrębu leśnego Biedrusko i Dziewicza Góra” – przedmiar,
- Załącznik nr 10b.2. – Mapa ze wskazaną lokalizacją dróg leśnych, na których realizowane będzie zamówienie w ramach Pakietu nr II.

m) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Łopuchówko. Realizacja poszczególnych Pakietów będzie się odbywała na terenie: Leśnictwo Gołaszyn, Złotkowo, Marianowo, Maniewo, Wronczyn i Annowo.

n) Pozostały szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Pakietu nr II zawarty jest w pkt. 3.5. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 339890,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216325,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271868,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216325,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DOMI Agnieszka Nowacka

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Nowacka Anna Paulina BRIKBAU

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773304958

7.3.3) Ulica: Plac Niepodległości

7.3.4) Miejscowość: Kórnik

7.3.5) Kod pocztowy: 62-035

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216325,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184177,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205842,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184177,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DOMI Agnieszka Nowacka

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Nowacka Anna Paulina BRIKBAU

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773304958

7.3.3) Ulica: Plac Niepodległości

7.3.4) Miejscowość: Kórnik

7.3.5) Kod pocztowy: 62-035

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184177,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dla Części nr I zamówienia w sekcji "Wartość części" podana kwota 354 223,29 zł stanowi szacunkową wartość zamówienia podstawowego z uwzględnieniem zamówień z wolnej ręki 50% oraz prawa opcji 30%. Dla Części nr I zawarta została umowa o nr SA.271.23.2024.

Dla Części nr II zamówienia w sekcji "Wartość części" podana kwota 339 890,85 zł stanowi szacunkową wartość zamówienia podstawowego z uwzględnieniem zamówień z wolnej ręki 50% oraz prawa opcji 30%. Dla Części nr II zawarta została umowa o nr SA.271.24.2024.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.