Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00349267/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
- 2024/BZP 00368531/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sieci wodociągowych zlokalizowanych na terenie gminy Przewóz oraz Stacji Uzdatniania Wody w Przewozie i Dąbrowie Łużyckiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przewóz
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Gospodarki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Partyzantów 1
1.5.2.) Miejscowość: Przewóz
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-132
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683623279
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przewoz.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przewoz.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51dc2458-2234-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sieci wodociągowych zlokalizowanych na terenie gminy Przewóz oraz Stacji Uzdatniania Wody w Przewozie i Dąbrowie Łużyckiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51dc2458-2234-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378807
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047748/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja sieci wodociągowej oraz SUW w Dąbrowie Łużyckiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00349267
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.272.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja realizowana na podstawie wstępnej promesy Banku Gospodarstwa Krajowego -dofinansowanie z rządowego funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych Edycja 6PGR/2023/3655/PolskiLad
Dla celów niniejszego postępowania Zamawiający informuje, że na przedmiot umowy składają się:
-modernizacja (przebudowa) istniejącego obiektu SUW w Dąbrowie Łużyckiej poprzez zaprojektowanie i realizację roboty budowalnej
- modernizacja sieci wodociągowej w m. Sanice i Sobolice
W zakresie niniejszego zadania przewiduje się:
1) modernizację (przebudowę) istniejącego obiektu Stacji Uzdatniania Wody w Dąbrowie Łużyckiej wraz z dostawą i montażem nowoczesnej technologii, budową nowego budynku SUW w Dąbrowie Łużyckiej wraz z instalacjami towarzyszącymi oraz zagospodarowaniem terenu.
W zakresie projektowania:
sporządzenie projektu architektoniczno - budowlanego w zakresie zgodnym z wymaganiami obowiązującej w Polsce ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r. z późniejszymi zmianami oraz aktami niższego rzędu i ustawami powiązanymi,
opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
uzyskanie niezbędnych warunków, opinii, pozwoleń i uzgodnień wymaganych przepisami szczegółowymi ustawy Prawo budowlane, wystąpienie w imieniu i z upoważnienia Zamawiającego o wydanie decyzji pozwolenia na budowę i jej uzyskanie,
Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii i decyzji Wykonawca winien wliczyć do ceny opracowania dokumentacji projektowej,
sporządzenie dokumentacji wykonawczej (projektów technicznych) dla celów realizacji inwestycji, która stanowić będzie uszczegółowienie projektu budowlanego dla potrzeb realizacji Inwestycji. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę,
uzyskanie decyzji – pozwolenia na wykonanie rozbiórki obiektów budowlanych.
Projekt wykonawczy (techniczny) powinien składać się z:
Projektu części technologiczno – sanitarnej,
Projektu konstrukcyjnego w zakresie budowy obiektu SUW oraz pozostałych obiektów
konstrukcyjnych wraz z uwzględnieniem branży drogowej,
Projektu elektrycznego z systemem sterowania (AKPiA),
Rozpoczęcie jakiejkolwiek części robót będzie dozwolone jedynie po zatwierdzeniu przez Zamawiającego dokumentacji
W zakresie robót budowlanych:
a)Dostawa i montaż nowej technologii SUW.
b)Nowy budynek SUW:
Budynek z płyty warstwowej z wydzielonymi pomieszczeniami:
o hala filtrów,
o chlorownia,
o toaleta,
o pomieszczenie techniczne,
o pomieszczenie agregatu prądotwórczego (należy zamontować istniejący agregat prądotwórczy).
Powierzchnia zabudowy budynku około 175 m2, wysokość dostosowana do wysokości filtrów wraz z armaturą.
Dach jednospadowy przystosowany do montażu paneli fotowoltaicznych, kąt nachylenia około 30 o.
Konstrukcja budynku SUW:
ściany zewnętrzne: płyta warstwowa PIR o grubości 160 mm,
dach: płyta warstwowa PIR o grubości 200 mm,
spawana konstrukcja stalowa (nośna), wewnątrz widoczna; konstrukcję należy zabezpieczyć
antykorozyjnie,
fundamenty,
stolarka okienna z szybami podwójnymi,
drzwi zewnętrzne stalowe ocieplone pianką PIR (chlorownia),
drzwi zewnętrzne (brama) stalowe ocieplone pianką PIR (wejście na halę filtrów),
drzwi wewnętrzne stalowe (techniczne) – 4 szt.
attyka wokół obiektu,
orynnowanie,
obiekt należy wyposażyć w wentylację dostosowaną do charakteru pomieszczeń, Kolorystykę obiektu należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie wykonywania dokumentacji projektowej.
c)Pozostałe obiekty:
Neutralizator ścieków z chlorowni,
Zbiornik bezodpływowy 5 m3 – ścieki sanitarne z WC,
Budowa chodnika i drogi dojazdowej do nowej hali SUW,
Uszkodzoną nawierzchnię utwardzoną na działce nr 6/8 odtworzyć do stanu pierwotnego.
d) Prace rozbiórkowe i utylizacja materiału z rozbiórki:
Stary budynek SUW ok. 60 m2,
Stary budynek techniczny ok. 40 m2 (w budynku znajduje się agregat prądotwórczy do
przeniesienia),
Sieci międzyobiektowe z armaturą w niezbędnym zakresie.
e) Demontaż urządzeń starej technologii SUW i pozostałego wyposażenia.
Zdemontowane urządzenia stanowią własność Zamawiającego, urządzenia należy przetransportować we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie powiatu żarskiego.
f) Budowa tymczasowej stacji uzdatniania wody. Prace będą prowadzone czynnej Stacji Uzdatniania Wody, Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia prac w taki sposób aby zapewnić ciągłość dostaw wody do mieszkańców.
g) Istniejący agregat prądotwórczy należy zdemontować i zamontować w nowym budynku SUW. Należy zaprojektować i wykonać czerpnie i wyrzutnię. Do agregatu prądotwórczego należy zaprojektować i wykonać szafkę z AZR – automatyczne załączanie rezerwy.
h) Budowa instalacji energetycznej – zasilanie budynku SUW oraz instalacji kabli sterowniczych.
i) Zagospodarowanie terenu: chodniki i dojazd do nowego budynku SUW, uporządkowanie zieleni.
Założenia i koncepcja rozwiązań technologicznych -zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do SWZ
2) Modernizacja sieci wodociągowej w m. Sanice i Sobolice poprzez:
- sieć wodociągowa PE-HD RC 100 DN 160*9,5 mm PN10 łącznej długości
L = 1 848,2 m,
- odcinki przepinanych przyłączy wodociągowych PE-HD 100 RC DN32 x 3,0 mm PN 16, o łącznej długości L = 200,0 m, (25 szt. przyłączy wodociągowych do przepięcia);
- Hydrant nadziemny 1 szt. DN 80,
- Zasuwa odcinająca DN 150 5 szt.,
- przepięcie 5 szt. istniejących hydrantów nadziemnych DN 80 na trasie wodociągu.
Zakres zadania zgodnie z pozycjami przedmiaru stanowiącym załącznik do postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia: Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp w brzmieniu: Zamawiającyunieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej
oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny lub
kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4760100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4760100 PLN
INNE PRZETARGI PRZEWÓZ
więcej: przetargi PRZEWÓZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.