eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁaniętaPrzebudowa dróg gminnych Nr 102267E w miejscowości Świeciny i Wola Chruścińska, Nr 102283E w miejscowości Łanięta i 102290E w miejscowości Ryszardów



Ogłoszenie z dnia 2024-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych Nr 102267E w miejscowości Świeciny i Wola Chruścińska, Nr 102283E w miejscowości Łanięta i 102290E w miejscowości Ryszardów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łanięta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łanięta 16

1.5.2.) Miejscowość: Łanięta

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-306

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 356 74 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalanieta.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalanieta.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bb1041ca-1c2f-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych Nr 102267E w miejscowości Świeciny i Wola Chruścińska, Nr 102283E w miejscowości Łanięta i 102290E w miejscowości Ryszardów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb1041ca-1c2f-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378810

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00215716/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa dróg gminnych Nr 102267E w miejscowości Świeciny i Wola Chruścińska, Nr 102283E w miejscowości Łanięta i 102290E w miejscowości Ryszardów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343347

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RO.271.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie dróg gminnych zlokalizowanych na terenie gminy Łanięta:
1) drogi gminnej Nr 102267E w miejscowości Świeciny i Wola Chruścińska o długości ca 1564 mb;
2) drogi gminnej Nr 102283E w miejscowości Łanięta o długości ca 494 mb;
3) drogi gminnej Nr 102290E w miejscowości Ryszardów o długości ca 825 mb.
2. Zamówienie obejmuje m. in:
1) opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (zwanym dalej: PFU), zawierającej m. in.:
a) uzyskanie aktualnej sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych (jeśli konieczne; jeśli nie to do celów opiniodawczych) w skali 1:500, również w wersji elektronicznej (format: „dwg” i „dxf”);
b) wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, studium zagospodarowania w przypadku konieczności i/lub uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;
c) opracowanie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (jeżeli będzie wymagana);
d) wykonanie operatu wodno-prawnego i uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego zgodnie z zapisami ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne (jeżeli zajdzie konieczność);
e) sporządzenie inwentaryzacji dendrologicznej i uzyskanie zezwolenia na wycinkę drzew kolidujących z planowanymi pracami oraz projektu nasadzeń po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym (jeżeli zajdzie konieczność);
f) opracowanie przedmiarów, kosztorysów scalonych;
g) opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (dalej STWiORB);
h) opracowanie projektu budowy kanału technologicznego lub uzyskanie odstępstwa na jego wykonanie (jeżeli będzie wymagane);
i) opracowanie Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
j) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu;
k) wykonanie nowego oznakowania pionowego;
l) wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót wraz ze wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami oraz zatwierdzeniem przez stosowny organ, a następnie wdrożenie i utrzymanie organizacji zgodnie z zatwierdzonym projektem. Wykonawca będzie również dokonywał bieżącego przeglądu i konserwacji oznakowania;
m) uzyskanie, w imieniu i na rzecz Zamawiającego, wszelkich uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, decyzji i zgód wymaganych przepisami prawa niezbędnych dla wykonania umowy.
2) wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej opracowanej zgodnie z PFU;
3) sporządzenie dokumentacji powykonawczej z uwzględnieniem zmian i korekt wprowadzonych w czasie trwania robót budowlanych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane wraz wykonaniem obsługi geodezyjnej: geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej – w formie papierowej (2 egz.) oraz w formie elektronicznej na zewnętrznym nośniku pendrive lub na opisanych płytach CD w formacie nieedytowalnym i edytowalnym. Wersja elektroniczna dokumentacji musi być odzwierciedleniem dokumentacji projektowej sporządzonej w formie papierowej, ponadto musi zawierać skany wszelkich opinii, uzgodnień, oświadczeń, pozwoleń i decyzji, itp.;
4) przygotowanie dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie terenu inwestycji.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (szczegółowe warunki realizacji umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz zakres robót do wykonania) określa PFU stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ oraz projekt umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W niniejszym postępowaniu została złożona jedna oferta, która odlegała odrzuceniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.