eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik nad SanemPrzebudowa dróg na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem



Ogłoszenie z dnia 2024-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa dróg na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO RUDNIK NAD SANEM

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409465

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Rynek 40

1.4.2.) Miejscowość: Rudnik nad Sanem

1.4.3.) Kod pocztowy: 37-420

1.4.4.) Województwo: podkarpackie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.4.7.) Numer telefonu: 158761002

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rudnik.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudnik.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378819

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-24

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00359443

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Przebudowa dróg na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem”.
4.2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
4.2.1. Zadanie 1- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na działce o
nr ewid. 1084 w Kopkach:
1) roboty przygotowawcze i podbudowy:
a) roboty pomiarowe,
b) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
c) wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
d) mechaniczne profilowanie i zagęszenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
e) wykonanie warstwy dolnej podbudowy z gruntu stabilizowanego spoiwem,
f) wykonanie podbudowy pomocniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem,
g) wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem
2) nawierzchnie:
a) mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni drogowych,
b) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa,
c) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych -warstwa ścieralna asfaltowa,
d) wykonanie pobocza z kruszywa łamanego
3) inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania.
4.2.2. Zadanie 2 – Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na działce o nr ewid. 2190 w Przędzelu- Kolonii:
1) roboty przygotowawcze,
2) podbudowy:
a) wykonanie koryta mechanicznie wraz z zagęszczaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
b) mechaniczne wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego,
3) nawierzchnie:
a) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego – warstwa wiążąca i ścieralna,
4) roboty wykończeniowe:
a) uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym przepuszczalnym,
5) oznakowanie pionowe i poziome,
6) inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania.
4.2.3. Zadanie 3 – Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na działce o nr ewid. 1976 w Przędzelu:
1) roboty pomiarowe,
2) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
3) wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
4) mechaniczne profilowanie i zagęszenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
5) wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego,
6) wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem,
7) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa wiążąca i ścieralna,
8) wykonanie pobocza z kruszywa łamanego,
9) regulacja studni i włazów,
10) inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania.

4.2.4. Zadanie 4 – Przebudowa drogi gminnej nr 102757R (boczna ul. Chopina) w Rudniku nad Sanem:
1) roboty przygotowawcze:
a) roboty pomiarowe,
b) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
c) rozebranie mechaniczne nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych- frezowanie pod nakładkę,
d) wykonanie rozbiórki krawężnika wraz z ławą betonową,
e) wykonanie rozbiórki nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
f) wykonanie rozbiórki obrzeża betonowego,
g) wykonanie cięcia mechanicznego nawierzchni bitumicznej,
h) roboty ziemne w gruncie
2) nawierzchnia:
a) oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych,
b) skropienie asfaltem nawierzchni drogowych,
c) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa,
d) oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych,
e) skropienie asfaltem nawierzchni drogowych,
f) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych – warstwa ścieralna asfaltowa
3) utwardzone pobocze:
a) wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
b) wykonanie krawężników wraz z wykonaniem ław,
c) wykonanie obrzeży betonowych,
d) mechaniczne profilowanie i zagęszenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
e) wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego,
f) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego spinwem,
g) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem
4) wyniesione skrzyżowanie:
a) mechaniczne profilowanie i zagęszenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
b) wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego,
c) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem
5) remont kanalizacji deszczowej oraz infrastruktura towarzysząca:
a) wymiana studni betonowych na ławie z kruszywa łamanego wraz z pierścieniem odciążającym, włazem żeliwnym oraz rozbiórką istniejącej studni, robotami ziemnymi oraz odtworzeniem konstrukcji nawierzchni,
b) wymiana istniejącego kanału z rur betonowych na kanał z rur PP SN8 łączone na wcisk wraz z rozbiórką istniejącego kanału, robotami ziemnymi oraz odtworzeniem konstrukcji nawierzchni,
c) wykonanie przykanalika z rur PP łączone na wcisk wraz z rozbiórką istniejących przykanalików betonowych, robotami ziemnymi oraz odtworzeniem konstrukcji nawierzchni,
d) wymiana studzienek ściekowych ulicznych betonowych z osadnikiem bez syfonu wraz z rozbiórką istniejących studzienek, robotami ziemnymi oraz odtworzeniem konstrukcji nawierzchni,
e) regulacja studni i włazów
6) roboty wykończeniowe,
7) inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, STWiORB oraz przedmiarach robót będącymi załącznikiem do SWZ.

Po zmianie:
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Przebudowa dróg na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem”.
4.2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
4.2.1. Zadanie 1- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na działce o
nr ewid. 1084 w Kopkach:
1) roboty przygotowawcze i podbudowy:
a) roboty pomiarowe,
b) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
c) wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
d) mechaniczne profilowanie i zagęszenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
e) wykonanie warstwy dolnej podbudowy z gruntu stabilizowanego spoiwem,
f) wykonanie podbudowy pomocniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem,
g) wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem,
2) inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania.
4.2.2. Zadanie 2 – Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na działce o nr ewid. 2190 w Przędzelu- Kolonii:
1) roboty przygotowawcze,
2) podbudowy:
a) wykonanie koryta mechanicznie wraz z zagęszczaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
b) mechaniczne wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego,
3) nawierzchnie:
a) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego – warstwa wiążąca i ścieralna,
4) roboty wykończeniowe:
a) uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym przepuszczalnym,
5) oznakowanie pionowe i poziome,
6) inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania.
4.2.3. Zadanie 3 – Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na działce o nr ewid. 1976 w Przędzelu:
1) roboty pomiarowe,
2) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
3) wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
4) mechaniczne profilowanie i zagęszenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
5) wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego,
6) wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem,
7) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa wiążąca i ścieralna,
8) wykonanie pobocza z kruszywa łamanego,
9) regulacja studni i włazów,
10) inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania.

4.2.4. Zadanie 4 – Przebudowa drogi gminnej nr 102757R (boczna ul. Chopina) w Rudniku nad Sanem:
1) roboty przygotowawcze:
a) roboty pomiarowe,
b) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
c) rozebranie mechaniczne nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych- frezowanie pod nakładkę,
d) wykonanie rozbiórki krawężnika wraz z ławą betonową,
e) wykonanie rozbiórki nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
f) wykonanie rozbiórki obrzeża betonowego,
g) wykonanie cięcia mechanicznego nawierzchni bitumicznej,
h) roboty ziemne w gruncie
2) nawierzchnia:
a) oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych,
b) skropienie asfaltem nawierzchni drogowych,
c) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa,
d) oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych,
e) skropienie asfaltem nawierzchni drogowych,
f) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych – warstwa ścieralna asfaltowa
3) utwardzone pobocze:
a) wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
b) wykonanie krawężników wraz z wykonaniem ław,
c) wykonanie obrzeży betonowych,
d) mechaniczne profilowanie i zagęszenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
e) wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego,
f) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego spinwem,
g) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem
4) wyniesione skrzyżowanie:
a) mechaniczne profilowanie i zagęszenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
b) wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego,
c) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem
5) remont kanalizacji deszczowej oraz infrastruktura towarzysząca:
a) wymiana studni betonowych na ławie z kruszywa łamanego wraz z pierścieniem odciążającym, włazem żeliwnym oraz rozbiórką istniejącej studni, robotami ziemnymi oraz odtworzeniem konstrukcji nawierzchni,
b) wymiana istniejącego kanału z rur betonowych na kanał z rur PP SN8 łączone na wcisk wraz z rozbiórką istniejącego kanału, robotami ziemnymi oraz odtworzeniem konstrukcji nawierzchni,
c) wykonanie przykanalika z rur PP łączone na wcisk wraz z rozbiórką istniejących przykanalików betonowych, robotami ziemnymi oraz odtworzeniem konstrukcji nawierzchni,
d) wymiana studzienek ściekowych ulicznych betonowych z osadnikiem bez syfonu wraz z rozbiórką istniejących studzienek, robotami ziemnymi oraz odtworzeniem konstrukcji nawierzchni,
e) regulacja studni i włazów
6) roboty wykończeniowe,
7) inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, STWiORB oraz przedmiarach robót będącymi załącznikiem do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy z siedzibą w Tarnobrzegu 09 9434 1070 2005 1500 0117 0039, z adnotacją: „Wadium – Znak sprawy: ZPF.271.22.2024”.
12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej (bez dodatkowych podpisów Wykonawcy)– przed upływem terminu składania ofert.
12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne zadanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę wadium,
c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
UWAGA! Termin musi być równoważny z terminem związania ofertą.
d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej gwarancji/poręczeniu na pierwsze zadanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.
12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

Po zmianie:
12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy z siedzibą w Tarnobrzegu 09 9434 1070 2005 1500 0117 0039, z adnotacją: „Wadium – Znak sprawy: ZPF.271.22.2024”.
12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej (bez dodatkowych podpisów Wykonawcy)– przed upływem terminu składania ofert.
12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne zadanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę wadium,
c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
UWAGA! Termin musi być równoważny z terminem związania ofertą.
d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej gwarancji/poręczeniu na pierwsze zadanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.
12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-06-26 10:00

Po zmianie:
2024-06-28 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-06-26 10:15

Po zmianie:
2024-06-28 10:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-07-25

Po zmianie:
2024-07-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.