Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00302231/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
- 2024/BZP 00302570/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz wodociągów i kanalizacji sanitarnej w obrębie ul. Krakowskiej na terenie Miasta i Gminy Połaniec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁANIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409710
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ruszczańska 27
1.5.2.) Miejscowość: Połaniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-230
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poczta.polaniec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polaniec.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9199241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dróg wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz wodociągów i kanalizacji sanitarnej w obrębie ul. Krakowskiej na terenie Miasta i Gminy Połaniec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fb361c8-02f2-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378839
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047083/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Budowa dróg wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w obrębie ul. Krakowskiej zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302231
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TI.271.186.2024.TID-2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7317073,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres prac budowlanych obejmuje wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.: Budowa dróg wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz wodociągów i kanalizacji sanitarnej w obrębie ul. Krakowskiej na terenie Miasta i Gminy Połaniec, tj. budowy trzech odcinków dróg: T1 o długości ok. 210 mb, T2 o długości ok. 350 mb oraz T3 o długości ok. 300 mb. Zamówienie należy wykonać zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym i jego załącznikami stanowiącymi załącznik do SWZ.
2. Załączony Program Funkcjonalno-Użytkowy- stanowi podstawę do oszacowania robót.
3. Załączniki do PFU:
a. Dokumentacja geotechniczna;
b. Koncepcja projektowa – plan sytuacyjno-wysokościowy, profile podłużne oraz przekrój typowy;
c. Uzgodnienie z GDDKiA;
d. Warunki techniczne PGK w Połańcu z dn. 05.05.2024r.;
e. Pismo Gminy Połaniec z dn. 12.02.2024r.;
4. Pismo Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dn. 06.02.2024r. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zamówieniu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających, iż te materiały i urządzenia odpowiadają opisanym przez Zamawiającego.
5. W ramach zakresu projektowego należy zaprojektować zgodnie z PFU całość zakresu.
6. Należy przyjąć dwa etapy wykonawstwa: I etap wchodzący w zakres tego zadania oraz II etap, który będzie przewidywał wszystkie roboty niewykonane w etapie I, a które należy wykonać zgodnie z projektem.
7. W ramach I etapu, zakresu do wykonania w ramach tego zadania, należy przyjąć wykonanie: wszystkich sieci podziemnych, jednostronnych chodników (chodniki - kostka czerwona 6cm; zjazdy – kostka grafitowa 8cm), oświetlenia oraz dróg bez dwóch warstw asfaltu. Studnie oraz przykanaliki, znajdujące się w szerokości jezdnej dróg, należy przystosować wysokościowo do wykonanej w I etapie warstwy jezdnej z kruszywa, tak by woda deszczowa z części jezdnej drogi odpływała wybudowaną kanalizacją. Należy przewidzieć możliwość regulacji wysokościowej wszystkich studni oraz przykanalików znajdujących się
w szerokości jezdnej dróg podczas wykonywana etapu II.
8. Po opracowaniu dokumentacji technicznej należy sporządzić dwa kosztorysy: pierwszy do wykonania zakresu tego zadania – etap I oraz drugi uwzgledniający wykonanie II etapu, który wykonany będzie oddzielnym zamówieniem – regulacja studni wraz z ułożeniem obu warstw asfaltu.
9. Wykonanie warstw asfaltu należy przyjąć jedynie w obrębie skrzyżowań z drogami zaliczonymi do kategorii dróg gminnych oraz w obrębie planowanego skrzyżowania z drogą krajową nr 79 do granicy pasa drogowego.
10. Do wartości oferty należy uwzględnić wszystkie prace projektowe oraz budowlane niezbędne do wykonania lewoskrętu w obrębie skrzyżowania z droga krajową.
11. Zamawiający nie przewiduje uzyskiwania odstępstwa od budowy kanału technologicznego ponieważ planowane drogi wraz z infrastrukturą mają uzbroić obszar przeznaczony
w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego pod tereny mieszkaniowo usługowe.
12. Zamawiający informuje, iż należy przyjąć rozwiązania dotyczące oświetlenia ulicznego zgodnie z istniejącym oświetleniem na terenie przyległego osiedla, które zostały przedstawione w załączniku: „Wytyczne do elektryki” (typ słupów, oprawy oświetleniowe wyposażone w gniazdo ZHAGA i sterownik współpracy z istniejącą platformą użytkowaną przez Zamawiającego).
13. Należy zamiast studni kablowych żelbetowych SKR-2 zastosować studnie SK-2. Należy przyjąć więcej o 2 szt. studni SK-2 które będzie trzeba zaprojektować na zaplanowanej sieci oraz dwie studnie SK-2 z odejściem pod projektowaną drogą jako przyszłe rozgałęzienie.
14. Zamawiający zgodnie z założeniami PFU zakłada, iż woda deszczowa zostanie odprowadzona do istniejącego rowu przy drodze krajowej. W przypadku odmowy Wód Polskich na takie rozwiązanie i przy wzroście wartości dla wykonania w/w odwodnienia Zamawiający bierze pod uwagę zwiększenie wynagrodzenia o udokumentowaną kosztorysowo wartość robót.
15. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały lub urządzenia użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wykonawca, który oferuje materiały lub urządzenia równoważne zobowiązany jest wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania Zamawiającego.
16. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności winno odbyć się w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp.
17. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
18. Przedmiotowe zamówienie, uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
19. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zamontować tablicę informacyjną zawierającą oznaczenie słowne programu oraz logo Polski Ład, zgodnie z § 2 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. poz. 953).
20. Zamówienie publiczne dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Edycja 8. Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą nie wcześniej niż po otrzymaniu przez Zamawiającego Promesy z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dla zadania będącego przedmiotem zamówienia.
21. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
Wymagania dodatkowe:
22. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty dokonał wizji lokalnej, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej.
23. Zamawiający przekazuje wraz SWZ wszelką dokumentację niezbędną do realizacji zamówienia, w związku z czym nie przewiduje możliwości ani konieczności jej sprawdzenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.
24. Wykonawca po opracowaniu dokumentacji projektowej i uzyskaniu pozwolenia na budowę opracuje kosztorys inwestorski z podziałem na zakresy prac tj. zgodnie z wyznaczonymi odcinkami T1, T2 i T3 oraz ze względu na branżę. Jednocześnie wykonawca dokona aktualizacji kosztorysów maksymalnie 3 krotnie w okresie 5 lat na wezwanie zamawiającego.
25. Wymagany okres gwarancji i okres rękojmi na przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane, zgodnie z założeniem etapu I wraz z materiałami użytymi do tych robót– min. 48 miesięcy, a max. 60 miesięcy, z wyłączeniem warstw konstrukcyjnych części jezdnej na które okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy.
Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6437908,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8362846,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6437908,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane POLBUD Tomasz Darowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8661581587
7.3.4) Miejscowość: Kloda
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Budowlane POLBUD Tomasz Darowski
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Budowlane POLBUD Tomasz Darowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6437908,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie parku kieszonkowego
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa ul. 1-go Maja w Bystrzycy Kłodzkiej.
- "Przebudowa przystani kajakowej - opracowanie dokumentacji"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy dróg w Gminie Jonkowo
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy skrzyżowania drogi powiatowej nr 1823W (ul. Suwalna) z drogą powiatową nr 1824W (ul. Szarych Szeregów) w Legionowie, (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.