eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów LubelskiPRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW



Ogłoszenie z dnia 2024-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Janów Lubelski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Zamoyskiego 59

1.5.2.) Miejscowość: Janów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@janowlubelski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umjanowlubelski.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7808f532-0d12-11ef-9b7e-467806a93518

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7808f532-0d12-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058576/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przystosowanie pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu pod potrzeby seniorów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319838

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2024.ES5

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Przystosowanie pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu pod potrzeby seniorów”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Przystosowanie pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej pod program
Senior +, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 23, 23-300 Janów Lubelski,
w zakresie:
A. Branża budowlana:
1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze polegające na demontażu armatu-ry, instalacji, wyposażenia oraz stolarki drzwiowej, kratek wentylacyjnych, podokienników, pieców, ścian i filarów, posadzek z tworzyw sztucznych/
lastryko/płytek, okładzin ściennych z płytek.
2. Wykonanie nowych posadzek i podłóg z płytek gresowych i tworzyw PCW o łącznej powierzchni ok. 223m2 wraz z wykonaniem cokolików.
3. Roboty murowe polegające na zamurowaniu otworów i wykonaniu ścian działowych, montażu kratek wentylacyjnych, poręczy dla osób
niepełnosprawnych,
4. Uzupełnienie i wykonanie tynków cementowo-wapiennych i okładzin
wewnętrznych w miejscach po skutych tynkach i płytkach oraz zamurowa-nych otworach i odbudowanych pionach sanitarnych. Przygotowanie tynku do malowania, malowanie (pow. ok. 950m2) i układanie glazury.
5. Montaż stolarki drzwiowej drewnianej, stalowej, aluminiowej oraz para-petów wewnętrznych.
6. Sprawdzenie drożności przewodów wentylacyjnych, zabudowę płytami
G-K pionów kanalizacyjnych.
B. Branża sanitarna:
Zakres robót obejmuje wykonanie instalacji wodociągowej, podejścia pod przybory wraz z armaturą, wykonanie instalacji przeciwpożarowej wraz z szafkami hydrantowymi, wykonanie instalacji kanalizacyjnej z „białym montażem” oraz wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji.
C. Branża elektryczna:
Zakres robót obejmuje prace demontażowe tablic, łączników, opraw, wykonanie obwodów WLZ, montaż rozdzielnic RG, R1, W.p .poż. wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej, gniazd, sieci komputerowej, instalacji TV, systemu sygnalizacji pożaru (SAP), przyzywowej oraz prób i pomiarów.

2) Zagospodarowanie terenu OPS w Janowie Lubelskim, w zakresie:
D. Prace drogowe:
W zakres robót wchodzą:
1. Roboty rozbiórkowe nawierzchni utwardzonych asfaltowych w ilości ok. 630m2, nawierzchni z kostki brukowej ok. 140m2 i ogrodzenia o długości ok. 50 mb.
2. Wykonanie nowych nawierzchni utwardzonych wraz z podbudową z kostki brukowej betonowej w ilości ok. 851 m2 oraz nowego ogrodzenia o długości ok. 50 mb z bramą i furtką.
E. Zieleń i Wyposażenie:
Zakres robót obejmuje wykonanie robót ziemnych i przygotowania terenu oraz nasadzenia roślin, wykonanie miejsca na ognisko oraz elementów małej architektury.

3) Rozbiórka budynku gospodarczego wraz kominem stalowym i jego
infrastrukturą techniczną.
Zakres robót obejmuje: zabezpieczenie terenu, dokonanie rozbiórki budynku gospodarczego o wym. 6,98x23,75x5,7m oraz komina stalowego o wysokości 14,7m.
Ponadto w trakcie realizacji i po wykonaniu robót z wszystkich branż należy wykonać stosowne pomiary, badania, próby, sprawdzenia niezbędne do dokonania odbiorów robót częściowych i końcowych. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
Należy właściwe oznakować teren budowy i prowadzić prace z zachowaniem przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych. Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie dlatego należy właściwie zorganizować i zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich. Teren prowadzenia prac budowlanych musi być uporządkowany – wszystkie materiały z rozbiórki, demontowane elementy czy odpady należy na bieżąco usuwać z terenu budowy lub przechowywać w przeznaczonych do tego pojemnikach czy kontenerach. Lokalizacja zaplecza budowy nie powinna kolidować z drogami i ciągami komunikacyjnymi oraz nie powinna zakłócać pracy jednostki. Koszty organizacji placu budowy, jego utrzymania i koszty mediów niezbędnych do wykonania prac obciążają Wykonawcę. W trakcie prowadzenia prac budowlanych mają być zachowane zasady:
1) zraszania wodą / innego zabezpieczenia przed pyleniem dla miejsca prowadzenia prac rozbiórkowych;
2) zraszania wodą miejsca prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy;
3) stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie);
4) transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów.
Podczas prowadzenia robót budowlanych należy przewidzieć konieczność zapewnienia bezpiecznego dostępu do budynku oraz fakt, iż obiekt będzie użytkowany, stąd zachodzi konieczność organizacji robót w taki sposób, aby nie kolidowały z prowadzoną działalnością jednostki. Przed przystąpieniem do wykonania robót szczególnie uciążliwych (hałas, pył) zachodzi konieczność uzgadniania terminów z użytkownikiem obiektu. Nie wyklucza się konieczności wykonania niektórych robót w godzinach popołudniowych oraz w soboty.
3. Szczegółowy zakres robót (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawiera dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), oraz przedmiar robót (dokument pomocniczy) – stanowiące Załącznik Nr 1 do SWZ (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45233140-2 - Roboty drogowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 856895,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1495331,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 856895,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo Budowlane Jerzy Nalepa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830374086

7.3.3) Ulica: Górka 10

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 856895,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.