Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00267172/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-02
- 2024/BZP 00280971/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-11
- 2024/BZP 00292144/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ogólnodostępnego integracyjnego placu zabaw w Wieluniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELUŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kazimierza Wielkiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438860249
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7e9f5e0c-edb9-11ee-b4e0-4ac387c144e31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ogólnodostępnego integracyjnego placu zabaw w Wieluniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e9f5e0c-edb9-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378864
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052021/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Budowa ogólnodostępnego integracyjnego placu zabaw w Wieluniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267172
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 653934,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa integracyjnego placu zabaw w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa ogólnodostępnego integracyjnego placu zabaw w Wieluniu” na działce nr 79/8 obręb 9 m. Wielunia (powstałej w wyniku dokonanego podziału geodezyjnego działki oznaczonej nr 79/5) zgodnie z zakresem prac zamieszczonych w załączonej dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji.
Zakres rzeczowy obejmuje:
1) wykonanie ciągu pieszego z kostki betonowej zapewniającego dostęp do placu zabaw – utwardzenie terenu (roboty ziemne – korytowanie – montaż obrzeży betonowych – podbudowy z kruszywa kamiennego);
2) wykonanie ogrodzenia placu zabaw wraz z dwoma furtkami (w ramach prac rozbiórkowych – rozebranie istniejącego ogrodzenia, obrzeży betonowych i nawierzchni betonowej, montaż ogrodzenia panelowego o wys. 1,5 m - około 85 m na podmurówce betonowej – montaż 2 szt. furtek wejściowych);
3) wykonanie nawierzchni placu zabaw wraz z nawierzchnią bezpieczną pod urządzeniami (nawierzchnia gruboziarnista z żywicy poliuretanowej zgodną z normą PN -EN 1177
4) dostawę i montaż urządzeń zabawowych zgodnych z normą PN-EN 1176; tj.;
a) zestaw zabawowy – składający się z dwóch wież zadaszonych, dwóch otwartych ślizgów, dwóch ślizgów tubowych, rury strażackiej, trzech różnego rodzaju ścianek wspinaczkowych, podjazdem dla wózków inwalidzkich, przejściami schodowymi, ścianki linowej, łączenia między przejazdem, w skład zestawu wchodzą też moduły – gry i zabawy rozwijające
u dziecka logiczne myślenie, rozwijające motorykę dziecka, poczucie przestrzeni, pobudzające wyobraźnię – (1 sztuka);
b) karuzela integracyjna skonstruowana w taki sposób aby mogła pomieścić dwa wózki inwalidzkie, karuzela wprawiana w ruch siła mięśni ramion poprzez obracanie kierownicą zamontowana na środku urządzenia – (1 sztuka);
c) piaskownica integracyjna o podwyższonej konstrukcji która pozwala na bezproblemowy dojazd wózkiem i komfortową, bezpieczną zabawę pobudzającą kreatywność i rozwijanie sprawności merytorycznej i manualnej – (1 sztuka);
d) trampolina integracyjna, używana zarówno przez osoby na wózkach jak i pozostałe bez względu na wiek, trampolina musi być wyposażona w specjalny wyprofilowany panel do podjazdy dla wózków – (1 sztuka);
5) dostawę i montaż elementów małej architektury, tj.
a) ławka z oparciem (1 sztuka);
b) kosz na śmieci (1 sztuka);
6) tablica regulaminowa (1 sztuka) – tablica regulaminowa to tablica informacyjna z nadrukiem regulaminu placu zabaw, telefonami alarmowymi i miejscem na uzupełnienie danych administratora/zarządcę obiektu.
7) tablica informacyjna (1 sztuka) – zgodnie z wytycznymi PFRON o wymiarach A3 wykonana z trwałych materiałów, np. stali nierdzewnej, blachy lub pleksi, napisy na tablicy winny być czytelne i trwałe w kolorze czarnym na białym tle. Tablica zostanie ustawiona przy głównym wejściu na teren placu zabaw. Zostanie ustawiona niezwłocznie po zakończeniu przedmiotu zamówienia;
8) nie dopuszcza się zastosowania urządzeń wykonanych z materiałów (surowców) innych niż określone w dokumentacji projektowej;
9) Na terenie placu zabaw Wykonawca zobowiązany jest do zamontowania SYSTEMU MONITOROWANIA Z CYKLICZNYM ZAPISYWANIEM;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SWZ.
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 663339,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 817335,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 663339,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAYDO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523031270
7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 31 lok. 10
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-129
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 663339,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków w Białej Drugiej
- Zielona przestrzeń rekreacyjna z budową placu zabaw dla dzieci na Zakrzowie
- Dostawa urządzeń na place zabaw na terenie gminy Łęczyce
- Budowa zjeżdżalni wodnej przy jeziorze Borówno oraz utwardzenie terenu przy Szkole w Zakrzewie
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.