Ogłoszenie z dnia 2023-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00229613/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
- 2023/BZP 00239973/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-30
- 2023/BZP 00252779/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-07
- 2023/BZP 00274284/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodociągowej rozdzielczej i sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Spokojnej w miejscowości Tuplice, oraz przebudowa oczyszczalni ścieków w
miejscowości Tuplice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TUPLICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 27
1.5.2.) Miejscowość: Tuplice
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-219
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tuplice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: tuplice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1156ba9c-e1da-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa sieci wodociągowej rozdzielczej i sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Spokojnej w miejscowości Tuplice, oraz przebudowa oczyszczalni ścieków wmiejscowości Tuplice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1156ba9c-e1da-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378890
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032847/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Rozbudowa sieci wodociągowej rozdzielczej i sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Spokojnej w miejscowości Tuplice, oraz przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Tuplice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowane w ramach operacji typu “Gospodarka wodnościekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229613
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKPII.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I – „Rozbudowa sieci wodociągowej rozdzielczej i sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Spokojnej w miejscowości Tuplice, oraz przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Tuplice w zakresie gospodarki osadami i hermetyzacji elementów ciągu technologicznego”:Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje zaprojektowanie wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń, decyzji oraz pozwolenia na budowę, a następnie wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego, polegającego na „Rozbudowie sieci wodociągowej rozdzielczej i sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Spokojnej w miejscowości Tuplice, oraz przebudowę oczyszczalni ścieków w miejscowości Tuplice w zakresie gospodarki osadami i hermetyzacji elementów ciągu technologicznego” w systemie: ''zaprojektuj i wybuduj".
Zamówienie obejmuje:
− budowa sieci wodociągowej: o długości łącznej ok. 360 mb z rur PE o średnicy 90 mm i ok. 82 mb przyłączy.
− budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości łącznej ok. 430 mb z rur PVC SN8 SDR34 o średnicy 200 mm oraz przykanalików kanalizacji sanitranej PVC
SN8 SDR34 o średnicy 160 mm
PVC 200 o długości ok. 430 mb.
PVC 160 o długości ok. 50 mb.
Przedstawione długości sieci są wielkościami orientacyjnymi. Ostateczne wartości w zakresie długości sieci, średnic przewodów wodociągowych ustali Wykonawca sporządzając Dokumentację Projektową.
− Gospodarka osadami i hermetyzacja elementów ciągu technologicznego
- Hermetyzacja i deodoryzacja prasopłuczki skratek i płuczki piasku
- Hermetyzacja i deodoryzacja zbiornika uśredniania i retencjonowania ścieków dowożonych.
- Hermetyzacja i deodoryzacja prasy do odwadniania osadów
- Biofiltry
- Instalacja do odwadniania osadów ściekowych
- Płuczka piasku
- Prasopłuczka skratek
Zamówienie obejmuje w szczególności:
sporządzenie harmonogramu robót
sporządzenie projektu budowlanego przebudowy sieci wodociągowej
uzyskanie niezbędnych warunków i opinii do projektu, dysponowania terenem do celów budowlanych i późniejszej eksploatacji sieci w formie porozumień z wszystkimi właścicielami(dysponentami) nieruchomości, opinii i uzgodnień wymaganych prawem, decyzji wymaganych prawem (w tym decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych i pozwoleń wodnoprawnych; wszelkie uzgodnienia, decyzje i zgody uzyskiwane będą przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz)
dokonania skutecznego zgłoszenia robót budowlanych
obsługę geodezyjną,
projekty organizacji ruchu
wykonanie robót rozbiórkowych, budowlanych i montażowych na podstawie opracowanego i zatwierdzonych projektu budowlanego,
uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu robót budowlanych, wywóz i
zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym nadmiaru ziemi, materiałów z rozbiórek
przeprowadzenie wymaganych prób i badań
opłaty za zajęcie pasa drogowego, opłaty za nadzory obce i badania wymagane dla uzyskania itp.,
inwentaryzację powykonawczą,
sporządzenie projektu robót geologicznych, wykonanie badań geologiczno-inżynierskich, sporządzenie dokumentacji geologicznej oraz ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych
odwodnienie wykopów, wymianę gruntu w zakresie koniecznym do wykonania robót
wykonanie tablic informacyjnych
ubezpieczenie budowy
świadczenie usług gwarancyjnych, usunięcie wad i szkód, które zostaną zgłoszone przed upływem okresu gwarancji lub rękojmi
nadzór autorski projektanta
Szczegółowy zakres prac i robót został wyszczególniony w załączniku nr 11 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz w Załączniku nr 10a do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45232422-6 - Roboty w zakresie uzdatniania osadów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 1290263,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II – Nadzór inwestorski na zadaniem: „Rozbudowa sieci wodociągowej rozdzielczej i sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Spokojnej w miejscowości Tuplice, oraz przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Tuplice w zakresie gospodarki osadami i hermetyzacji elementów ciągu technologicznego”:Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Rozbudowa sieci wodociągowej rozdzielczej i sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Spokojnej w miejscowości Tuplice, oraz przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Tuplice w zakresie gospodarki osadami i hermetyzacji elementów ciągu technologicznego”
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 37453,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1587023,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1587023,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1587023,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Budujesz Dom Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9282052282
7.3.3) Ulica: Ul. Leśna 11
7.3.4) Miejscowość: Górzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 68-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1587023,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45510,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45510,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45510,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budinwest Maciej Jans
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9261578168
7.3.3) Ulica: Ul. Leśna 21
7.3.4) Miejscowość: Mirostowice Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 68-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45510,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego i wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Jaworzynie Śląskiej
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Pełnienie kompleksowego i wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Ziębicach".
- Usługa wykonania projektu rozbudowy i przebudowy Górnego Internatu wraz z koncepcją zagospodarowania terenu zamawiającego - Jamrozowa Polana
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz wyposażenie hydroforni sieciowej w miejscowości Pasternik gmina Gromadka
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.