Ogłoszenie z dnia 2023-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00315758/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont odcinka sieci wodociągowej, remont przyłączy wodociągowych oraz dozbrojenie sieci w miejscowościach Popowo i Ostrowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne w Kruszwicy Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090093448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Goplańska
1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pk-kruszwica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pk-kruszwica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7958451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z o.o. , której właścicielem w 100% jest Gmina Kruszwica
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont odcinka sieci wodociągowej, remont przyłączy wodociągowych oraz dozbrojenie sieci w miejscowościach Popowo i Ostrowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a045b5f5-2656-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378906
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00150870/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Usługa sprzętowo-montażowa dla remontu sieci Popowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315758
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 176506,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Opis przedmiotu zamówienia:
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ
Kod CPV:
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
1. Przedmiotem umowy jest realizacja zadania pod nazwą „Remont odcinka sieci wodociągowej, remont przyłączy wodociągowych oraz dozbrajanie sieci w miejscowościach Popowo i Ostrowo”.
2. Komplety materiałów dostarcza wykonawca z wyłączeniem elementów armatury wodo-kanalizacyjnej, które stanowią dostawę zamawiającego.
3. Realizacja zadania podzielona jest na poniższe etapy:
- Etap I - dozbrojenie sieci wodociągowej w zasuwy odcinające i hydranty.
Etap I obejmuje dozbrojenie sieci wodociągowej w 8 hydrantów naziemnych oraz 13 zasuw odcinających.
- Etap II - remont 29 sztuk przyłączy wodociągowych o łącznej długości 539mb oraz remont sieci wodociągowej o łącznej długości 395mb w miejscowości Popowo.
Etap II obejmuje remont polegający na wymianie istniejących przyłączy wodociągowych. Istniejąca przyłącza są w złym stanie technicznym i charakteryzują się wysoką awaryjnością. Projekt zakłada wymianę istniejących przyłączy wykonany z tworzyw sztucznych PEHD PE100 SDR17 Ø32 mm oraz 2 szt. studni wodociągowych. Dodatkowo etap II obejmuje wymianę istniejącej sieci wodociągowej bez przyłączy dla potrzeb zaopatrzenia w wodę wodociągową miejscowości Popowo gmina Kruszwica. Istniejąca sieć DN110 wykonana jest w większości z rur stalowych charakteryzujących się wysoką awaryjnością. Projekt zakłada wymianę istniejącego fragmentu tej sieci na rurociąg wykonany z tworzyw sztucznych PEHD.
4. Ponadto zakres prac obejmuje:
1) powiadomienie gestorów uzbrojenia podziemnego o rozpoczęciu i zakończeniu robót oraz uzgodnienia bieżące z gestorami sieci,
2) powiadomienie mieszkańców o utrudnieniach,
3) zapewnienie dostępu (w tym dojazdu) do nieruchomości mieszkańcom działek wyszczególnionych w projekcie budowlanym,
4) wymianę gruntu w miejscach rozkopu,
5) wywóz ziemi i gruzu wraz z utylizacją; należy uwzględnić odległość wywozu urobku,
6) odtworzenie nawierzchni,
7) odtworzenie terenu,
8) dostarczenie kompletu materiału potrzebnego do wykonania prac,
9) obsługa geodezyjna i geologiczna,
10) dezynfekcje oraz płukanie sieci,
11) zapewnienie kierownika budowy z uprawnieniami,
12) sporządzenie mapy geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem do zasobów geodezyjnych,
13) próby ciśnieniowe budowanych odcinków,
14) naprawy ewentualnych uszkodzeń istniejących przyłączy,
15) włączenia do istniejących sieci pod nadzorem zamawiającego,
16) wykonawca winien uwzględnić w ofercie zamianę kształtek żeliwnych (trójniki, kolana itp.) na kształtki w technologii PE,
17) zgłoszenie rozpoczęcia robót,
18) badania wody,
19) opracowanie dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej.
5. Zamawiający zapewnia:
1) notarialne uzgodnienie służebności działek wyszczególnionych w projekcie budowlanym,
2) pozwolenie na budowę.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji danego odcinka prac z uwagi na brak uzgodnień formalnych – uzyskanie służebności właściciela działki.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ oraz dokumentacja techniczna dołączona do niniejszego postępowania.
8. Kosztorys ofertowy jest elementem pomocniczym pozwalającym skalkulować cenę oferty.
9. Zamawiający informuje, że oświadczenia o wyrażeniu zgody na wejście na teren działki osób fizycznych oraz pozostałe załączniki formalno-prawne zostaną przekazane wykonawcy po zawarciu umowy ze względu na ochronę danych osobowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204180,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 608604,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Doradczo Usługowo Handlowe WOD-KAN-BUD Rafał Kołtuński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562662766
7.3.3) Ulica: Pławinek 2
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-101
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204180,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KRUSZWICA
więcej: przetargi KRUSZWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.