Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00132916/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
- 2023/BZP 00171960/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-12
- 2023/BZP 00204219/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-08
- 2023/BZP 00227607/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-23
- 2023/BZP 00238083/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-30
- 2023/BZP 00266600/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-20
- 2023/BZP 00282885/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-30
- 2023/BZP 00293513/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ Modernizacja placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyzdroje- etap I”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYZDROJE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Międzyzdroje
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miedzyzdroje.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.miedzyzdroje.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https: e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Modernizacja placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyzdroje- etap I”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34edff84-c18f-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378969
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038557/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyzdroje
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132916
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.ZP.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4877048,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest :
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i modernizacji budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 w Międzyzdrojach przy ul. Myśliwskiej 13, wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub zaświadczenie o nie wniesieniu sprzeciwu do zawiadomienia zakończenia robót budowlanych.
Projektowana przebudowa zakłada:
• dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów p.poż. zgodnie z ekspertyzą ppoż.
• dostosowanie zapleczy sanitarnych do obowiązujących przepisów oraz potrzeb użytkowników,
• dostosowanie do potrzeb dydaktycznych ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki nauczania,
• kompleksowy remont wszystkich pomieszczeń,
• zapewnienie dostępu zarówno do budynku jak i na poszczególne kondygnacje osobom niepełnosprawnym ruchowo (osób poruszających się na wózkach) obejmujących budowę dźwigu osobowego;
• dostosowanie pomieszczeń kuchni do nowych potrzeb, umożliwiających sporządzanie posiłków;
SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH
− demontaż istniejących urządzeń
− demontaż balustrad
− demontaż stolarki okiennej i drzwiowej
− demontaż istniejącej termoizolacji budynku
− wykonanie wyburzeń
− rozbiórka schodów i klatki schodowej
− częściowa rozbiórka stropu
− demontaż rynien i rur spustowych
− wykonanie płyty fundamentowej szybu windowego
− wykonanie projektowanych stropów
− poszerzenie otworów okiennych i drzwiowych w ścianach zewnętrznych, wykucie nowych okien oraz częściowe zamurowania
− wykonanie podciągów i nadproży
− wykonanie zamurowań
− wykonanie nowych ścian murowanych oraz w zabudowie lekkiej z płyt gipsowo-kartonowych
− przeniesienie istniejącego hydrantu oraz montaż nowych na każdej kondygnacji
− wykonanie nowych posadzek
− tynkowanie ścian i sufitów
− malowanie ścian i sufitów
− montaż płytek ściennych i podłogowych
− montaż wykładziny PCV
− montaż poręczy na istniejących klatkach schodowych
− montaż urządzeń sanitarnych (biały montaż + stelaże podtynkowe)
− montaż oświetlenia
− wykonanie termoizolacji ścian i dachu budynku
− wykonanie hydroizolacji pionowej ścian wraz z wykonaniem iniekcji
− podniesienie ścian attykowych w związku z termoizolacją oraz kominów
− wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej
− wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami
− wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej
− wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej
− wymiana instalacji centralnego ogrzewania
− wymiana wewnętrznej instalacji wody zimnej i ciepłej
− wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej dla kuchni wraz z centralą nawiewno-wywiewną zlokalizowaną w przyziemiu
− wykonanie wentylacji grawitacyjnej pomieszczeń
− wykonanie obudowy wszystkich instalacji
− wykonanie obudów grzejników
− montaż dźwigu towarowego i osobowego
− montaż nowych rynien i rur spustowych
Wykonawca musi uwzględnić funkcjonowanie przy budynku przedszkola w całym etapie prowadzonych robót obiektu Żłobka Miejskiego w szczególności z zapewnieniem dojazdu, dojścia, mediów i innych uwarunkowań dla zapewnienia nieprzerwanego funkcjonowania obiektu Żłobka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45313100-5 - Instalowanie wind
45421145-2 - Instalowanie rolet
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
39290000-1 - Wyposażenie różne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8186000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8387200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8186000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Baueffect Sp.z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522652881
7.3.3) Ulica: Małkowskiego
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-304
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAUEFFECT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BAUEFFECT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8186000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
INNE PRZETARGI MIĘDZYZDROJE
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Przebudowa ulic północno-zachodniego kwartału w miejscowości Międzyzdroje".
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw do siedziby Przedszkola Miejskiego nr 1 "Morskie Skarby" w ramach zadania" Modernizacja Placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyzdroje- etap I"
- "Budowa budynku biurowego - samodzielnej kancelarii leśnictwa Karsibór wraz z zagospodarowaniem terenu'' - II postępowanie
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych i AdBlue do pojazdów użytkowanych przez Zielone Międzyzdroje Spółka z o.o.
- Remont istniejącej wieży dostrzegalni przeciwpożarowej
więcej: przetargi MIĘDZYZDROJE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
więcej: Wyposażenie różne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.