Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00338774/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
- 2023/BZP 00406282/01 - Wynik z dnia 2023-09-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa wraz z montażem kompletnej instalacji klimatyzacyjnej w budynku Sądu Okręgowego w Szczecinie zlokalizowanego przy ul. Kaszubskiej 42 w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Szczecinie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324530
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Kaszubska 42
1.4.2.) Miejscowość: Szczecin
1.4.3.) Kod pocztowy: 70-227
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: mariusz.odorski@szczecin.so.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szczecin.so.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00379003
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00289923
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy Przed zmianą:
682023,63
Po zmianie:
687767,58
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA XIII - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
13.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Zamawiający podpisał z Wykonawcą aneks nr 1, w który Zamawiający wskazał, iż działając na podstawie umowy §14 ust 2, ust 3: pkt 2 , pkt 4, pkt 6 wystąpiła konieczność wykonania prac zamiennych i zaniechanych tj:
- Robót zaniechanych wynikających ze zmiany prowadzenia przewodów do sterowników jednostek wewnętrznych (zmiana z technologii z podtynkowej na natynkową).
- Robót zamiennych w zakresie podkonstrukcji pod agregaty – zmiana kształtowników stalowych gorącowalcowanych na systemowe profile zimno-gięte ocynkowane.
- Robót zamiennych/dodatkowych w zakresie obudowy dwóch jednostek wewnętrznych sufitowych oraz obudowy agregatów w poddaszu ściankami systemowymi z płyt GK.
Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy została pomniejszona o kwotę 154.376,37 zł brutto.
Dodatkowo Zamawiający informuję, iż z uwagi na nie wykonanie umowy w terminie Zamawiający naliczył Wykonawcy kary umowne.
Po zmianie:
Zamawiający podpisał z Wykonawcą aneks nr 1, w którym Zamawiający wskazał, iż działając na podstawie umowy §14 ust 2, ust 3: pkt 2 , pkt 4, pkt 6 wystąpiła konieczność wykonania prac zamiennych i zaniechanych tj:
- Robót zaniechanych wynikających ze zmiany prowadzenia przewodów do sterowników jednostek wewnętrznych (zmiana z technologii z podtynkowej na natynkową).
- Robót zamiennych w zakresie podkonstrukcji pod agregaty – zmiana kształtowników stalowych gorącowalcowanych na systemowe profile zimno-gięte ocynkowane.
- Robót zamiennych/dodatkowych w zakresie obudowy dwóch jednostek wewnętrznych sufitowych oraz obudowy agregatów w poddaszu ściankami systemowymi z płyt GK.
Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy została pomniejszona o kwotę 154.376,37 zł brutto.
Dodatkowo Zamawiający informuję, iż z uwagi na nie wykonanie umowy w terminie Zamawiający naliczył Wykonawcy kary umowne.
Zamawiający podpisał z Wykonawcą aneks nr 2, w którym Zamawiający wskazał, iż działając na podstawie umowy §14 ust 2, ust 3: pkt 2 , pkt 4, dokonali zmiany przedmiotu umowy i zmiany wynagrodzenia, z uwagi na to, że wystąpiła konieczność, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, zaniechania wykonania części przedmiotu umowy oraz wykonania prac zamiennych tj:
-prac zaniechanych i zamiennych w zakresie wymiany kabla na N2XH-O 5x25 na kabel N2XH-O0,6/1kV 1x35 RM mm2
Zaniechanie części prac o wartości 37.111,07 zł brutto. Wykonanie prac zamiennych o wartości 36.376.,02 zł brutto.
Całkowite wynagrodzenie ryczałtowe zgodnie z ofertą cenową wynosi (łącznie z podatkiem VAT)brutto: 681.288,58 zł brutto.
Zamawiający podpisał z Wykonawcą aneks nr 3, w związku z omyłką pisarska popełnioną w poz. 12 kosztorysu robót zaniechanych branży sanitarnej, stanowiącego załącznik do aneksu nr 1 do umowy (w zakresie omyłkowo zawyżonego obmiaru prac zaniechanych w zakresie zabezpieczenia foli na drzwi dwustronne), szczegółowo opisanej w załączonych do niniejszego aneksu dokumentach.
Przy przygotowaniu książki obmiarów po analizie wartości znaleziono błąd we wprowadzonej wartości w kosztorysie prac zaniechanych sanitarnych w pozycji nr 12 , wprowadzono wielkość obmiaru 681,32 m2 powinno być 80,83 m2. Po skorygowaniu obmiaru wynikła różniąca w kwocie końcowej kosztorysu prac zaniechanych.
Całkowite wynagrodzenie ryczałtowe zgodnie z ofertą cenową wynosi (łącznie z podatkiem VAT) brutto: 687 767,58 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Bezgotówkowe tankowanie paliwa w pojazdach ZDiTM w Szczecinie.
- Rozbiórka ruin budynku gospodarczego znajdującego się na działce nr 17/44 obręb Niesporowice, gmina Pełczyce, powiat choszczeński - postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr SZC.WO.260.28.2024
- Wykonanie usługi leśnej trzebieży późnej drzewostanów w Lipniku
- Dostawa wyposażenia meblowego do siedziby Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd w Szczecinie
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana klimatyzatora Bud 1 - sala konferencyjna oraz agregatu chłodniczego centrali wentylacyjnej na budynku Biblioteki, obsługującego Aulę im. Stasiaka.
- Dostawa wyposażenia dla Centrum Zdrowia Psychicznego III
- "Przebudowa pomieszczeń budynku Biblioteki Uczelnianej na laboratorium Instytutu Politechnicznego"
- Modernizacja budynku szkoły i stołówki SP 2 przy ul. Sienkiewicza 2 w Józefowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.