eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDzierżawa i serwis urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2024-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dzierżawa i serwis urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum. Rezydencja Królów i Rzeczypospolitej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000860582

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zamkowy 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-277

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pprusik@zamek-krolewski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek-krolewski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zamek-krolewski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dzierżawa i serwis urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42ec4fd8-176a-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00379027

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00076997/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dzierżawa i eksploatacja wysoko wydajnych urządzeń drukujących i skanujących.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00336554

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZN.26.1.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 571359,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Na przedmiot zamówienia składają się:
1. dzierżawa laserowych urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych formatu A3, w liczbie 15 (piętnastu) sztuk wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, w tym 1 (jedno) urządzenie z modułem do odbioru i wysyłania faksów,
2. dzierżawa laserowych urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych formatu A4, w liczbie 11 (jedenastu) sztuk wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, w tym 1 (jedno) urządzenie z modułem do odbioru i wysyłania faksów,
3. urządzenia, o których mowa powyżej w pkt. 1. i 2., muszą być kompatybilne z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowanie wydruku podążającego uniFLOW; Zamawiający informuje, że na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia publicznego dysponuje w/w oprogramowaniem w wersji uniFLOW server 2022 LTS oraz 500 licencjami klienckimi,
4. funkcja rozpoznawania tekstu (OCR) w języku polskim z dokumentów skanowanych na urządzeniach, o których mowa powyżej w pkt. 1. i 2.,
5. serwis urządzeń, o których mowa powyżej w pkt. 1. i 2.,
6. do obliczenia kosztów oferty należy przyjąć limit wydruków czarno-białych w liczbie 2000 (dwa tysiące) stron na jedno urządzenie miesięcznie,
7. dostawa koniecznych materiałów eksploatacyjnych, oprócz papieru i zszywek.

Ogólne wymagania dotyczące urządzeń i oprogramowania:
Zamawiający wymaga dostarczenia do siedziby Zamawiającego urządzeń fabrycznie nowych, w ramach grupy A3 oraz w ramach grupy A4 tego samego typu i modelu, pochodzących od jednego producenta.

Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego systemu druku podążającego, pod warunkiem zachowania funkcjonalności wymaganych w Opisie Przedmiotu Zamówienia, w tym w szczególności:
• obsługi systemu druku podążającego w trybie bezpiecznego wydruku (Specyfikacja drukowania dla urządzeń formatu A3/A4 – TYP I oraz TYP II)
• funkcji skanowania (Specyfikacja skanerów dla urządzeń w formacie A4 i A3)
1. skanowanie na adres e-mail,
2. skanowanie do folderu użytkownika na udziale sieciowym SMB 3.0,
3. skanowanie do WebDAV,
4. rozpoznawanie tekstu w jęz. polskim w zeskanowanym dokumencie PDF,
5. obsługa kont użytkowników w domenie LDAP/AD,
• wskazanych w poz. C. Wymagania dotyczące systemu do rozpoznawania tekstu z dokumentów skanowanych na urządzeniach wielofunkcyjnych (OCR):
1. rozpoznawanie tekstu maszynowego w języku polskim,
2. format zapisu minimum: docx lub przeszukiwalny PDF,
3. miejsce docelowe plików z rozpoznanym tekstem:
a) adres e-mail,
b) folder użytkownika,
4. brak ograniczenia liczby rozpoznawanych plików na urządzenie i/lub użytkownika,
oraz wskazanych w poz. F. Wymagania dotyczące dostarczonych przez Wykonawcę urządzeń pod względem ich konfiguracji w systemie uniFLOW Zamawiającego:
• funkcjonalności innego systemu analogiczne do wskazanych dla systemu posiadanego przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50310000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych

50313100-3 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek

50313200-4 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316696,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357782,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357782,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BestCan Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5212986480

7.3.3) Ulica: Suwak 5

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-676

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 447782,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.