Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00344132/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Realizacja bonów żywnościowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: MPGK Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690439247
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 44
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 58 20 570
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mpgk.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.mielec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8eabed85-1d86-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja bonów żywnościowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8eabed85-1d86-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00379054
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344132
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 424695 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi realizacja bonów żywnościowych umożliwiających pracownikom Spółki zakup produktów celem przygotowania we własnym zakresie posiłków profilaktycznych. Artykuły spożywcze Wykonawca wydawał będzie na podstawie bonów żywnościowych na okaziciela. Bony żywnościowe upoważniają do odebrania przez uprawnionych - okazujących je pracowników Zamawiającego, artykułów spożywczych za kwotę do wysokości nominalnej bloczka, tj. (w okresie od 01.08.2024 r. do 31.12.2024 r.) do wysokości: 15,05 zł oraz (w okresie od 01.01.2025 r. do 31.07.2025 r.) do wysokości: 15,79 zł. Ostatecznego wyboru artykułów spożywczych, składających się na dany posiłek profilaktyczny, dokona uprawniony pracownik w chwili realizacji bonu.
Za nadwyżkę ponad kwoty ww. pracownik zapłaci samodzielnie. Każdy bon wystawiony będzie na dany miesiąc kalendarzowy i tylko w tym miesiącu upoważniał będzie do odebrania artykułów spożywczych. Dokumenty bonów żywnościowych sporządzi Zamawiający przed zawarciem umowy.
Maksymalna ilość bonów przez okres trwania umowy: 30 500, przy czym Zamawiający gwarantuje zamówienie dostaw 25 000 bonów.
Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, obowiązany jest zapewnić wydawanie artykułów spożywczych od poniedziałku do soboty, w godzinach od 8:00 do 18:00 w placówkach handlowych 3 i więcej na terenie miasta Mielca; w ilościach uzależnionych od potrzeb Zamawiającego (uprawnionych pracowników Zamawiającego).
Wykonawca będzie wydawał artykuły spożywcze do bezpośredniego spożycia, obejmujące co najmniej asortyment opisany w punkcie 2. Wykluczone jest wydawanie w szczególności napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych i chemii gospodarczej. Wydawane artykuły mają być świeże (z aktualnym terminem ważności).
Miejsce realizacji zamówienia:
Dostawy mają być realizowane w punktach sprzedaży Wykonawcy (co najmniej trzech), którego ofertę wybrano, i z którym zawarto umowę. Punkty sprzedaży winny znajdować się na terenie miasta Mielca i być położone na różnych osiedlach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 424695 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424695 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 424695 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A&K Hurt - Market Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171449633
7.3.3) Ulica: ul. Piaskowa 10
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 424695 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-31INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Remont dachu Szkoły Podstawowej nr 3 w Mielcu
- budowa budynku na potrzeby usług w transporcie drogowym przy ul. Szarych Szeregów w Mielcu
- Transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z czyszczenia ulic i placów na obszarze Powiatu Mieleckiego o kodzie 20 03 03
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji boiska sportowego przy Zespole Szkół Technicznych w Mielcu wraz z budową łącznika do istniejącej hali sportowej w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO MAGAZYNÓW ZAMAWIAJĄCEGO"
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie w drugim półroczu 2024 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych
- Sukcesywne dostawy artykułów sojowych do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 1 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
- "Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 "Królestwo Skrzatów" w Słupsku"
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.