eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWydzielenie łazienek wraz z robotami towarzyszącymi, w komunalnych lokalach mieszkalnych w Szczecinie, z podziałem na 4 części.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wydzielenie łazienek wraz z robotami towarzyszącymi, w komunalnych lokalach mieszkalnych w Szczecinie, z podziałem na 4 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321243470

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mariacka 25

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-546

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91 35 16 404

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: breczewska@zbilk.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zbilk_szczecin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wydzielenie łazienek wraz z robotami towarzyszącymi, w komunalnych lokalach mieszkalnych w Szczecinie, z podziałem na 4 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b74af87b-e769-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00379073

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030339/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Wydzielenie łazienek w 16 lokalach mieszkalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259800

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZBiLK.DZP.171-MB-24-TP/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 713465,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wydzielenie łazienek wraz z robotami towarzyszącymi:ul. Światowida 66 m 8 (lokal zamieszkały); ul. Królowej Jadwigi 24 m 16
(lokal zamieszkały). Zakres robót obejmuje między innymi:
Prace należy wykonać zgodnie z opracowanymi projektami.
branża budowlana:
1) wydzielenie łazienek z WC w lokalach mieszkalnych (ścianki działowe),
2) wykonanie nowych posadzek,
3) nowa stolarka,
4) wykonanie wentylacji pomieszczeń kuchni i łazienek,
5) prace wykończeniowe i naprawcze,
branża sanitarna:
1) przebudowa instalacji gazowej,
2) przebudowa instalacji wodno-kanalizacyjnej,
3) montaż urządzeń sanitarnych,
4) budowa instalacji c.o.,
branża elektryczna:
1) wykonanie WLZ i tablice rozdzielcze,
2) wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego,
3) wykonanie instalacji gniazd wtykowych,
4) wykonanie kompletnych pomiarów elektrycznych potwierdzonych protokołami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 157995,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wydzielenie łazienek wraz z robotami towarzyszącymi:
ul. Ściegiennego 40a m 24, ul.Księcia Bogusława X 25 m 21, ul. Mickiewicza 38 m 27 (lokale zamieszkałe); Zakres robót obejmuje między innymi:
Prace należy wykonać zgodnie z opracowanymi projektami.
branża budowlana:
1) wydzielenie łazienek z WC w lokalach mieszkalnych (ścianki działowe),
2) wykonanie nowych posadzek,
3) nowa stolarka,
4) wykonanie wentylacji pomieszczeń kuchni i łazienek,
5) prace wykończeniowe i naprawcze,
branża sanitarna:
1) przebudowa instalacji gazowej,
2) przebudowa instalacji wodno-kanalizacyjnej,
3) montaż urządzeń sanitarnych,
4) budowa instalacji c.o.,
branża elektryczna:
1) wykonanie WLZ i tablice rozdzielcze,
2) wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego,
3) wykonanie instalacji gniazd wtykowych,
4) wykonanie kompletnych pomiarów elektrycznych potwierdzonych protokołami.
2. Zakres robót obejmuje między innymi:
Prace należy wykonać zgodnie z opracowanymi projektami.
branża budowlana:
1) wydzielenie łazienek z WC w lokalach mieszkalnych (ścianki działowe),
2) wykonanie nowych posadzek,
3) nowa stolarka,
4) wykonanie wentylacji pomieszczeń kuchni i łazienek,
5) prace wykończeniowe i naprawcze,
branża sanitarna:
1) przebudowa instalacji gazowej,
2) przebudowa instalacji wodno-kanalizacyjnej,
3) montaż urządzeń sanitarnych,
4) budowa instalacji c.o.,
branża elektryczna:
1) wykonanie WLZ i tablice rozdzielcze,
2) wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego,
3) wykonanie instalacji gniazd wtykowych,
4) wykonanie kompletnych pomiarów elektrycznych potwierdzonych protokołami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 120389,90 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wydzielenie łazienek wraz z robotami towarzyszącymi:
ul. Ks.Bogusława X 19 m 16, ul. Langiewicza 12 m 32, al. Piastów 58 m 24 (pustostany); Zakres robót obejmuje między innymi:
Prace należy wykonać zgodnie z opracowanymi projektami.
branża budowlana:
1) wydzielenie łazienek z WC w lokalach mieszkalnych (ścianki działowe),
2) wykonanie nowych posadzek,
3) nowa stolarka,
4) wykonanie wentylacji pomieszczeń kuchni i łazienek,
5) prace wykończeniowe i naprawcze,
branża sanitarna:
1) przebudowa instalacji gazowej,
2) przebudowa instalacji wodno-kanalizacyjnej,
3) montaż urządzeń sanitarnych,
4) budowa instalacji c.o.,
branża elektryczna:
1) wykonanie WLZ i tablice rozdzielcze,
2) wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego,
3) wykonanie instalacji gniazd wtykowych,
4) wykonanie kompletnych pomiarów elektrycznych potwierdzonych protokołami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 240162,68 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wydzielenie łazienek wraz z robotami towarzyszącymi:
ul. Piłsudskiego 14 m 19, ul. Niemierzyńska 21 m 3 (pustostany); Zakres robót obejmuje między innymi:
Prace należy wykonać zgodnie z opracowanymi projektami.
branża budowlana:
1) wydzielenie łazienek z WC w lokalach mieszkalnych (ścianki działowe),
2) wykonanie nowych posadzek,
3) nowa stolarka,
4) wykonanie wentylacji pomieszczeń kuchni i łazienek,
5) prace wykończeniowe i naprawcze,
branża sanitarna:
1) przebudowa instalacji gazowej,
2) przebudowa instalacji wodno-kanalizacyjnej,
3) montaż urządzeń sanitarnych,
4) budowa instalacji c.o.,
branża elektryczna:
1) wykonanie WLZ i tablice rozdzielcze,
2) wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego,
3) wykonanie instalacji gniazd wtykowych,
4) wykonanie kompletnych pomiarów elektrycznych potwierdzonych protokołami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 194917,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zar Tech Ireneusz Zarecki

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Handel Prefabud IX Piotr Jóźwiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561201786

7.3.3) Ulica: Broniewskiego 9

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-460

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135620,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135620,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135620,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kontar Jan Dwożan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522408052

7.3.3) Ulica: Kolumba 5

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-035

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135620,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244649,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 407000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244649,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kontar Jan Dwożan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522408052

7.3.3) Ulica: Kolumba 5

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-035

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244649,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205045,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205045,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205045,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane i Elektroinstalancyjne Piotr Pieczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561201786

7.3.3) Ulica: Polskich Marynarzy 99/10

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-050

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205045,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.