eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola"Zakup, dostawa artykułów ogrodniczych oraz nawozów i środków ochrony roślin"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup, dostawa artykułów ogrodniczych oraz nawozów i środków ochrony roślin”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzielinska@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e54ba9d5-1c05-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup, dostawa artykułów ogrodniczych oraz nawozów i środków ochrony roślin”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e54ba9d5-1c05-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00379082

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029606/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.22 Dostawa kwiatów, ziemi, doniczek, trawy, art. ogrodniczych, nawozów na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339723

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP – II.271.109.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa artykułów ogrodniczych, roślin, nawozów oraz środków ochrony roślin dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, narzędzi ręcznych, prostych narzędzi ogrodniczych oraz kompatybilnych akcesoriów, materiałów eksploatacyjnych, roślin żywych, środków ochrony roślin oraz nawozów na potrzeby wykonania prac ogrodniczych.
3. W zakresie Wykonawcy jest dostawa zgodnie z tabelami. W ramach zadania po stronie wykonawcy jest kompleksowa dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem. Wskazany opis i parametry należy traktować jako minimalne.
4. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
5. Wszystkie akcesoria i urządzenia ogrodnicze oraz koszty niezbędne do wykonania zadania pokrywa Wykonawca, w ramach ceny oferty, zgodnie z zapisami SWZ. Wykonawca winien udzielić gwarancji jakości na dostarczone wyposażenie na okres minimum 24 miesięcy (nie dotyczy roślin, oprysków i nawozów) licząc od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru.
6. Wszystkie narzędzia i ich akcesoria muszą posiadać na opakowaniach jednostkowych etykiety w języku polskim, zawierające co najmniej nazwę producenta oraz produktu, sposób użycia, przeznaczenie, ewentualne środki bezpieczeństwa i sposób przechowywania oraz minimalny okres przydatności do użytku w dniu dostawy – dla materiałów z określonym terminem ważności – nie może być krótszy niż 2/3 terminu podanego przez producenta na opakowaniu.
7. Wszystkie narzędzia i ich akcesoria zaproponowane przez Wykonawcę muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego, m.in. posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta. Opakowania muszą być czyste, suche, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość wyrobu.
8. Opis przedmiotu zamówienia (i podane nazwy lub parametry - jeśli występują) służą jedynie określeniu pożądanego standardu wykonania, określeniu właściwości wymaganych przez Zamawiającego dla danych rozwiązań, które są kompatybilne i zapewniają uzyskanie założonego efektu. Dopuszcza się równoważne rozwiązania. W przypadku stwierdzenia użycia w SWZ nazw własnych materiałów, znaków towarowych lub określeń wskazujących producenta lub pochodzenie materiałów Zamawiający informuje, że są to nazwy materiałów powszechnie dostępnych, które stanowią określenie pożądanej jakości oraz efektu docelowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44511200-7 - Narzędzia ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

24440000-0 - Różne nawozy

24453000-4 - Środki chwastobójcze

4.5.5.) Wartość części: 16418,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa artykułów ogrodniczych, roślin, nawozów oraz środków ochrony roślin dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, narzędzi ręcznych, prostych narzędzi ogrodniczych oraz kompatybilnych akcesoriów, materiałów eksploatacyjnych, roślin żywych, środków ochrony roślin oraz nawozów na potrzeby wykonania prac ogrodniczych.
3. W zakresie Wykonawcy jest dostawa zgodnie z tabelami. W ramach zadania po stronie wykonawcy jest kompleksowa dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem. Wskazany opis i parametry należy traktować jako minimalne.
4. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
5. Wszystkie akcesoria i urządzenia ogrodnicze oraz koszty niezbędne do wykonania zadania pokrywa Wykonawca, w ramach ceny oferty, zgodnie z zapisami SWZ. Wykonawca winien udzielić gwarancji jakości na dostarczone wyposażenie na okres minimum 24 miesięcy (nie dotyczy roślin, oprysków i nawozów) licząc od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru.
6. Wszystkie narzędzia i ich akcesoria muszą posiadać na opakowaniach jednostkowych etykiety w języku polskim, zawierające co najmniej nazwę producenta oraz produktu, sposób użycia, przeznaczenie, ewentualne środki bezpieczeństwa i sposób przechowywania oraz minimalny okres przydatności do użytku w dniu dostawy – dla materiałów z określonym terminem ważności – nie może być krótszy niż 2/3 terminu podanego przez producenta na opakowaniu.
7. Wszystkie narzędzia i ich akcesoria zaproponowane przez Wykonawcę muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego, m.in. posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta. Opakowania muszą być czyste, suche, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość wyrobu.
8. Opis przedmiotu zamówienia (i podane nazwy lub parametry - jeśli występują) służą jedynie określeniu pożądanego standardu wykonania, określeniu właściwości wymaganych przez Zamawiającego dla danych rozwiązań, które są kompatybilne i zapewniają uzyskanie założonego efektu. Dopuszcza się równoważne rozwiązania. W przypadku stwierdzenia użycia w SWZ nazw własnych materiałów, znaków towarowych lub określeń wskazujących producenta lub pochodzenie materiałów Zamawiający informuje, że są to nazwy materiałów powszechnie dostępnych, które stanowią określnie pożądanej jakości oraz efektu docelowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44511200-7 - Narzędzia ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

24440000-0 - Różne nawozy

24453000-4 - Środki chwastobójcze

4.5.5.) Wartość części: 26993,27 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25111,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25111,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25111,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vodar sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930100813

7.3.3) Ulica: Pełczyńska 146

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-180

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25111,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26884,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26884,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26884,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vodar sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930100813

7.3.3) Ulica: Pełczyńska146

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-180

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26884,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.