Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00306953/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
wymiana źródeł ciepła w 7 budynkach będących w zarządzie Nadleśnictwa Góra Śląska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Góra Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410008100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale
1.5.2.) Miejscowość: Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: (65) 543 23 59
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goraslaska@poznan.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goraslaska.poznan.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-384e0d5b-05ea-11ef-bfd2-32fa350b5bfc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
wymiana źródeł ciepła w 7 budynkach będących w zarządzie Nadleśnictwa Góra Śląska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-384e0d5b-05ea-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00379139
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00296649/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wymiana kotłów co w 7 budynkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306953
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 495926,55 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 371080,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie źródła ciepła w budynku mieszkalnym – leśniczówka Zawieścice (nr inw. 110/191) – adres Zawieścice 18, 56 – 200 Góra. Dane techniczne obiektu: kubatura - 575,40 m3, powierzchnia użytkowa - 164,25 m2.2. Szczegółowy opis zawarty jest w:
2.1. Projekcie technicznym dla b. mieszkalnego - leśniczówka Zawieścice - Załącznik nr 2.1.1.
2.2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla b. mieszkalnego - leśniczówki Zawieścice - Załącznik nr 2.2.1.
2.3. Przedmiarze robót - dla b. mieszkalnego - leśniczówka Zawieścice - Załącznik nr 2.3.1.
3. Wykonawcy zaleca się odwiedzenie i sprawdzenie miejsca wykonania robót budowlanych oraz ich otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka, czynników koniecznych do przygotowania oferty i podpisania umowy na roboty. Wizyta na miejscu realizacji robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego.
4. Wykonawcy zaleca się sprawdzenie dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz przedmiaru robót pod względem przyjętych rozwiązań technicznych i wielkości obmiaru. Wszelkie nieścisłości należy zgłaszać w trybie przewidywanym art. 284. ustawy PZP. Brak zapytań ze strony Wykonawcy będzie uznane za brak uwag do przedmiotowej dokumentacji budowlanej.
5. Zamawiający wymaga aby instalowane kotły co spełniały klasę kotła nr 5 wg. EN 303-5
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 51896,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie źródła ciepła w budynku mieszkalnym – leśniczówka Sułków (nr inw. 110/198) – adres Sułków 13, 56 – 200 Góra. Dane techniczne obiektu: kubatura - 652,73 m3, powierzchnia użytkowa - 121,70 m2.2. Szczegółowy opis zawarty jest w:
2.1. Projekcie technicznym dla b. mieszkalnego - leśniczówka Sułków - Załącznik nr 2.1.2.
2.2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla b. mieszkalnego - leśniczówki Sułków - Załącznik nr 2.2.2.
2.3. Przedmiarze robót - dla b. mieszkalnego - leśniczówka Sułków - Załącznik nr 2.3.2.
3. Wykonawcy zaleca się odwiedzenie i sprawdzenie miejsca wykonania robót budowlanych oraz ich otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka, czynników koniecznych do przygotowania oferty i podpisania umowy na roboty. Wizyta na miejscu realizacji robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego.
4. Wykonawcy zaleca się sprawdzenie dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz przedmiaru robót pod względem przyjętych rozwiązań technicznych i wielkości obmiaru. Wszelkie nieścisłości należy zgłaszać w trybie przewidywanym art. 284. ustawy PZP. Brak zapytań ze strony Wykonawcy będzie uznane za brak uwag do przedmiotowej dokumentacji budowlanej.
5. Zamawiający wymaga aby instalowane kotły co spełniały klasę kotła nr 5 wg. EN 303-5
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 58346,86 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie źródła ciepła w budynku mieszkalnym – leśniczówka Siciny (nr inw. 110/228) – adres Siciny 55, 56 – 215 Niechlów. Dane techniczne obiektu: kubatura - 1 222,22 m3, powierzchnia użytkowa - 146,29 m2.2. Szczegółowy opis zawarty jest w:
2.1. Projekcie technicznym dla b. mieszkalnego - leśniczówka Siciny - Załącznik nr 2.1.3.
2.2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla b. mieszkalnego - leśniczówki Siciny - Załącznik nr 2.2.3.
2.3. Przedmiarze robót - dla b. mieszkalnego - leśniczówka Siciny - Załącznik nr 2.3.3.
3. Wykonawcy zaleca się odwiedzenie i sprawdzenie miejsca wykonania robót budowlanych oraz ich otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka, czynników koniecznych do przygotowania oferty i podpisania umowy na roboty. Wizyta na miejscu realizacji robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego.
4. Wykonawcy zaleca się sprawdzenie dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz przedmiaru robót pod względem przyjętych rozwiązań technicznych i wielkości obmiaru. Wszelkie nieścisłości należy zgłaszać w trybie przewidywanym art. 284. ustawy PZP. Brak zapytań ze strony Wykonawcy będzie uznane za brak uwag do przedmiotowej dokumentacji budowlanej.
5. Zamawiający wymaga aby instalowane kotły co spełniały klasę kotła nr 5 wg. EN 303-5
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 47906,86 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie źródła ciepła w budynku kwatery dewizowej – Załęcze (nr inw. 110/294) – adres Załęcze 19, 63 – 900 Rawicz. Dane techniczne obiektu: kubatura - 1 253,22 m3, powierzchnia użytkowa - 378,85 m2.2. Szczegółowy opis zawarty jest w:
2.1. Projekcie technicznym dla b. kwatery dewizowej - Załęcze - Załącznik nr 2.1.4.
2.2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla b. kwatery dewizowej - Załęcze - Załącznik nr 2.2.4.
2.3. Przedmiarze robót - dla b. kwatery dewizowej Załęcze - Załącznik nr 2.3.4.
3. Wykonawcy zaleca się odwiedzenie i sprawdzenie miejsca wykonania robót budowlanych oraz ich otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka, czynników koniecznych do przygotowania oferty i podpisania umowy na roboty. Wizyta na miejscu realizacji robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego.
4. Wykonawcy zaleca się sprawdzenie dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz przedmiaru robót pod względem przyjętych rozwiązań technicznych i wielkości obmiaru. Wszelkie nieścisłości należy zgłaszać w trybie przewidywanym art. 284. ustawy PZP. Brak zapytań ze strony Wykonawcy będzie uznane za brak uwag do przedmiotowej dokumentacji budowlanej.
5. Zamawiający wymaga aby instalowane kotły co spełniały klasę kotła nr 5 wg. EN 303-5
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 59036,86 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie źródła ciepła w budynku mieszkalnym – leśniczówka Wodniki (nr inw. 110/1787) – adres Wodniki 25B, 56 – 210 Wąsosz. Dane techniczne obiektu: kubatura - 845,25 m3, powierzchnia użytkowa - 129,60 m2.2. Szczegółowy opis zawarty jest w:
2.1. Projekcie technicznym dla b. mieszkalnego - leśniczówka Wodniki - Załącznik nr 2.1.5.
2.2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla b. mieszkalnego - leśniczówki Wodniki - Załącznik nr 2.2.5.
2.3. Przedmiarze robót - dla B. mieszkalnego - leśniczówka Wodniki - Załącznik nr 2.3.5.
3. Wykonawcy zaleca się odwiedzenie i sprawdzenie miejsca wykonania robót budowlanych oraz ich otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka, czynników koniecznych do przygotowania oferty i podpisania umowy na roboty. Wizyta na miejscu realizacji robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego.
4. Wykonawcy zaleca się sprawdzenie dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz przedmiaru robót pod względem przyjętych rozwiązań technicznych i wielkości obmiaru. Wszelkie nieścisłości należy zgłaszać w trybie przewidywanym art. 284. ustawy PZP. Brak zapytań ze strony Wykonawcy będzie uznane za brak uwag do przedmiotowej dokumentacji budowlanej.
5. Zamawiający wymaga aby instalowane kotły co spełniały klasę kotła nr 5 wg. EN 303-5
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 41502,12 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie źródła ciepła w budynku mieszkalnym – leśniczówka Wronów (nr inw. 110/219) – adres Wronów 77, 56 – 215 Niechlów. Dane techniczne obiektu: kubatura - 1 124,23 m3, powierzchnia użytkowa - 161,51 m2.2. Szczegółowy opis zawarty jest w:
2.1. Projekcie technicznym dla b. mieszkalnego - leśniczówka Wronów - Załącznik nr 2.1.6.
2.2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla b. mieszkalnego - leśniczówki Wronów - Załącznik nr 2.2.6.
2.3. Przedmiarze robót - dla B. mieszkalnego - leśniczówka Wronów - Załącznik nr 2.3.6.
3. Wykonawcy zaleca się odwiedzenie i sprawdzenie miejsca wykonania robót budowlanych oraz ich otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka, czynników koniecznych do przygotowania oferty i podpisania umowy na roboty. Wizyta na miejscu realizacji robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego.
4. Wykonawcy zaleca się sprawdzenie dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz przedmiaru robót pod względem przyjętych rozwiązań technicznych i wielkości obmiaru. Wszelkie nieścisłości należy zgłaszać w trybie przewidywanym art. 284. ustawy PZP. Brak zapytań ze strony Wykonawcy będzie uznane za brak uwag do przedmiotowej dokumentacji budowlanej.
5. Zamawiający wymaga aby instalowane kotły co spełniały klasę kotła nr 5 wg. EN 303-5
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 50587,92 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie źródła ciepła w budynku mieszkalnym – leśniczówka Załęcze (nr inw. 110/299) – adres Załęcze 22, 63 – 900 Rawicz. Dane techniczne obiektu: kubatura - 882,48 m3, powierzchnia użytkowa - 162,20 m2.2. Szczegółowy opis zawarty jest w:
2.1. Projekcie technicznym dla b. mieszkalnego - leśniczówka Załęcze - Załącznik nr 2.1.7.
2.2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla b. mieszkalnego - leśniczówki Załęcze - Załącznik nr 2.2.7.
2.3. Przedmiarze robót - dla b. mieszkalnego - leśniczówka Załęcze - Załącznik nr 2.3.7.
3. Wykonawcy zaleca się odwiedzenie i sprawdzenie miejsca wykonania robót budowlanych oraz ich otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka, czynników koniecznych do przygotowania oferty i podpisania umowy na roboty. Wizyta na miejscu realizacji robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego.
4. Wykonawcy zaleca się sprawdzenie dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz przedmiaru robót pod względem przyjętych rozwiązań technicznych i wielkości obmiaru. Wszelkie nieścisłości należy zgłaszać w trybie przewidywanym art. 284. ustawy PZP. Brak zapytań ze strony Wykonawcy będzie uznane za brak uwag do przedmiotowej dokumentacji budowlanej.
5. Zamawiający wymaga aby instalowane kotły co spełniały klasę kotła nr 5 wg. EN 303-5
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 61802,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56048,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79759,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56048,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASH Remigiusz Skowroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7581098894
7.3.3) Ulica: Juliusza Słowackiego 20A
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-417
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56048,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63014,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95369,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63014,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASH Remigiusz Skowroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7581098894
7.3.3) Ulica: Juliusza Słowackiego 20A
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-417
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63014,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51739,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72922,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51739,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASH Remigiusz Skowroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7581098894
7.3.3) Ulica: Juliusza Słowackiego 20A
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-417
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51739,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72615,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108488,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72615,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASH Remigiusz Skowroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7581098894
7.3.3) Ulica: Juliusza Słowackiego 20A
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-417
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72615,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44822,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52355,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44822,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Termo - Aqua Grzegorz Łapawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931724335
7.3.3) Ulica: Wita Stwosza 35
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44822,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54634,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71832,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54634,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASH Remigiusz Skowroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7581098894
7.3.3) Ulica: Juliusza Słowackiego 20A
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-417
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54634,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66747,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87739,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66747,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASH Remigiusz Skowroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7581098894
7.3.3) Ulica: Juliusza Słowackiego 20A
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-417
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66747,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
INNE PRZETARGI Z GÓRY
- Zrealizowanie w terminie od 01.01.2025 do 15.12.2025 r. 2500 godzin pomocy specjalistycznej dla dzieci zagrożonych. niepełnosprawnością i niepełnosprawnych.
- Kompleksowa usługa sprzątania budynków biurowych siedziby Nadleśnictwa oraz placu wokół Nadleśnictwa Góra Śląska w roku 2025.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY GÓRA WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
więcej: przetargi w Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Giby"
- Zakup kotłów centralnego ogrzewania i wymiana niezbędnej instalacji centralnego ogrzewania w Zespole Szkół Leśnych w Rogozińcu
- Wymiana 49 szt. kotłów atmosferycznych na kotły kondensacyjne w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Sulejowskiej 31a i 31b w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa strażnicy Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej w Międzyzdrojach Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kamieniu Pomorskim - etap 4
- Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach nadzorowanych przez Nadleśnictwie Brzeziny II
- Funkcjonalna odnowa zabytkowego budynku z 1922 roku w centrum Mirca
więcej: Instalowanie kotłów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.