Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00305463/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej, montaż instalacji domofonowej, antenowej i piorunochronnej w formule zaprojektuj i wybuduj w budynkach przy ul. Czapelskiej 37 i Jarocińskiej 29 w W-wie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Walewska 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-022
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.zgnpragapld.pl/menu_powyzej_130000.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.zgnpragapld.pl/tryb_podstawowy_bez_negocjacji.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej, montaż instalacji domofonowej, antenowej i piorunochronnej w formule zaprojektuj i wybuduj w budynkach przy ul. Czapelskiej 37 i Jarocińskiej 29 w W-wie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-669f2ae9-05f8-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00379193
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027595/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.32 Wymiana instalacji elektrycznych Czapelska 37, Jarocińska 29
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305463
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/Rb/29/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 398026,71 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 214718,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia przedmiotowego postępowania jest wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej, montaż instalacji domofonowej, antenowej i piorunochronnej w formule zaprojektuj i wybuduj w budynkach przy ulicy Czapelskiej 37 i Jarocińskiej 29 w Warszawie.
2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1) wykonanie dokumentacji projektowo-wykonawczej zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym,
2) uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń,
3) wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektowo-wykonawczą,
4) sporządzenie dokumentacji powykonawczej i przedstawienie jej razem ze zgłoszeniem do odbioru końcowego robót, zgodnie z prawem budowlanym,
3. Szczegółowy zakres prac określa: program funkcjonalno–użytkowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.
4. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć (dla każdego budynku oddzielnie) harmonogram rzeczowo-finansowy z wyszczególnieniem wykonania dokumentacji, który będzie stanowił Załącznik nr 3 do umowy i będzie uaktualniany na bieżąco, jeżeli obowiązujący harmonogram stanie się niespójny z faktycznym postępem prac lub z zobowiązaniami Wykonawcy.
5. Informacja o wizji lokalnej:
1) Zamawiający nie warunkuje możliwości złożenia oferty od udziału wykonawcy w wizji lokalnej. Zamawiający umożliwia i zaleca przeprowadzenie, przed upływem terminu składania ofert, wizji lokalnej w celu wcześniejszego sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Zamawiający pozostawia do decyzji Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Przeprowadzenie wizji lokalnej może odbyć się po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Zainteresowany Wykonawca zobowiązany będzie przesłać z wyprzedzeniem co najmniej dwóch dni roboczych proponowany termin przeprowadzenia wizji lokalnej oraz wykaz osób (imię i nazwisko), które mają wziąć udział w wizji w formie elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje wyjaśnień podczas wizji lokalnej – wizja ma służyć okazaniu obiektów. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-14:00 (termin wizji lokalnej ostatecznie wskaże Zamawiający).
2) W przypadku zgłoszenia przez jednego z Wykonawców prośby o odbycie wizji lokalnej, Zamawiający niezwłocznie powiadomi pozostałych wykonawców, o jej terminie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45312320-6 - Montaż anten telewizyjnych
45312330-9 - Montaż anten radiowych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT–BUT Mateusz Liwski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 536 179 41 13
7.3.3) Ulica: ul. W. Witosa 4
7.3.4) Miejscowość: Kurbin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-124
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie badania jakościowego dotyczącego poznania barier i powodów nieprzychodzenia do Centrum Nauki Kopernik przez seniorów oraz przez osoby dorosłe, które mieszkają bez dzieci.
- Dostawa oprogramowania antywirusowego klasy EDR/XDR
- KZP/17/2024 Dostawa systemu do bezprzewodowej akwizycji powierzchniowej EEG
- "Dostawa (leasing) samochodów na potrzeby operowania siecią "Internet dla Mazowsza"
- Zakup wsparcia technicznego producenta oraz Wykonawcy dla posiadanego przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa oprogramowania ManageEngine Endpoint Central
- DOSTAWA LASERÓW ŚWIATŁOWODOWYCH DO SKANERA LASEROWEGO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w zakresie modernizacji pomieszczeń Domu Sąsiedzkiego przy ul. Obozowej 85 w Warszawie
- Wykonanie instalacji pomp ciepła w ramach zadania inwestycyjnego "Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej w Bochni"
- Budowa hali magazynowej
- Poprawa warunków kształcenia w Zespole Szkół Nr 1 w Przysietnicy.
- Wykonanie kompletnych wielobranżowych dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Powiat Iławski
- Roboty budowlane polegające na izolacji piwnic iniekcją budynku położonego przy ul. Lubelskiej 30/32 w Warszawie dz. ew. nr 21 obręb 3-02-01 w dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawa.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.