eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćDostawa mebli na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Zwierzyńcu na rzecz rozwoju systemu edukacji zawodowej w dziedzinie geodezji



Ogłoszenie z dnia 2024-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Zwierzyńcu na rzecz rozwoju systemu edukacji zawodowej w dziedzinie geodezji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zamojski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatzamojski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzamojski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pierog.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Zwierzyńcu na rzecz rozwoju systemu edukacji zawodowej w dziedzinie geodezji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e063fe5a-db9a-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00379208

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049353/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa mebli na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Zwierzyńcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GM.272.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 244574,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, wniesieniem i montażem nowych, nieużywanych mebli na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Zwierzyńcu na rzecz rozwoju systemu edukacji zawodowej w dziedzinie geodezji, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w projektowanych postanowieniach umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w ust. 1 załącznika nr 1 do SWZ „Formularz oferty” w kolumnie 2 „Nazwa oraz wymagane minimalne parametry techniczne” tabeli.
Zamawiający informuje, że wymiary oferowanych mebli mogą różnić się w stosunku do wymiarów podanych w opisie przedmiotu zamówienia (szerokość/wysokość/ głębokość) +/- 5 %.
Wykonawca musi zapewnić, że każdy oferowany przez niego mebel objęty przedmiotem zamówienia odpowiada wymaganiom niniejszej SWZ oraz oferowane produkty, oraz ich poszczególne komponenty są fabrycznie nowe, nie powystawowe, kompletne (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami niezbędnymi do montażu i użytkowania), a ich zakup i korzystanie zgodnie z ich przeznaczeniem nie narusza prawa, w tym również praw osób trzecich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39112000-0 - Krzesła

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39121000-6 - Biurka i stoły

39134100-1 - Stoły komputerowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257758,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346663,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257758,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PJ. JAROSŁAW PLESKOT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7122507488

7.3.3) Ulica: Ul. RACŁAWICKA 9

7.3.4) Miejscowość: ŚWIDNIK

7.3.5) Kod pocztowy: 21-040

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257758,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.