Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00357774/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup kruszywa, piasku, ziemi oraz usług transportowych i sprzętowych - II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiebiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381945610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabianki 87B
1.5.2.) Miejscowość: Fabianki
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-811
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkfabianki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgkfabianki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c5dd089a-3d96-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup kruszywa, piasku, ziemi oraz usług transportowych i sprzętowych - II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5dd089a-3d96-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379219
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00143107/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup kruszywa, piasku, ziemi oraz usług transportowych i sprzętowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357774
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W zakres zamówienia wchodzi zakup kruszywa, piasku, żwiru ziemi oraz usług transportowych – w szacunkowych ilościach wskazanych w specyfikacji zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do swz.2. W zakres zamówienia wchodzi częściowo zakup materiałów, którego transport zapewni zamawiający oraz zakup materiałów wraz z transportem (zapewnionym przez Wykonawcę)do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie gminy Fabianki.
3. W przypadku odbioru towarów transportem własnym Zamawiającego – załadunek na placu składowym zapewnia wykonawca na swój koszt.
4. Wskazane w opisie szacunkowe ilości podano dla porównania ofert. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości w poszczególnych asortymentach w zależności od potrzeb.
5. Zamawiający zastrzega sobie nie wykorzystanie całej ilości dostaw i usług.
6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca utrzymywał stały zapas magazynowy asortymentu w niżej wymienionych ilościach:
- gruz betonowy kruszony 0-63 mm – 50 t
- gruz betonowy kruszony 0-31 mm – 50 t
- piasek – 30 t
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 127934,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa kruszenia4.5.3.) Główny kod CPV: 45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 4065,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123492,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123492,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123492,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Boruczkowski Usługi Sprzetowo - Transportowe Sławomir Boruczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340025070
7.3.4) Miejscowość: Świątkowizna 15
7.3.5) Kod pocztowy: 87-811
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI SPRZĘTOWO TRANSPORTOWE SŁAWOMIR BORUCZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI SPRZĘTOWO TRANSPORTOWE SŁAWOMIR BORUCZKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123492,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4981,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4981,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4981,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomi Boruczkowski Usługi Sprzetowo - Transportowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340025070
7.3.4) Miejscowość: Świątkowizna 15
7.3.5) Kod pocztowy: 87-811
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI SPRZĘTOWO TRANSPORTOWE SŁAWOMIR BORUCZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI SPRZĘTOWO TRANSPORTOWE SŁAWOMIR BORUCZKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4981,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI FABIANKI
więcej: przetargi FABIANKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac konserwacyjnych, przy zabytkowej kamiennej fontannie - studni Kronthala
- Dostawa mieszanki kruszyw naturalnych niezwiązanych 0-31,5 C50/30 na drogi gminy Wizna w 2025 r
- Dostawa materiałów budowlanych przeznaczonych do remontów dróg gminnych - kruszywo
- Dostawa materiału na remont dróg
- Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne w związku z realizacją projektu 'Dziś uczeń - jutro student" w roku 2025
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Przasnysz w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.