Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla PGKiM "KOMOPAL" Sp. z .o. w Opalenicy w okresie od 01.10.2022 r. do 31.12.2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ "KOMOPAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632079707
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Żeromskiego 25
1.5.2.) Miejscowość: Opalenica
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-330
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@komopal.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komopal.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej dla PGKiM "KOMOPAL" Sp. z .o. w Opalenicy w okresie od 01.10.2022 r. do 31.12.2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e97da69c-44a2-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Aktualny Wykonawca wypowiedział obowiązującą umowę na dostawę energii elektrycznej na potrzeby Zamawiającego z dn. 01.10.2022 r., w związku z powyższym Zamawiający nie ma zabezpieczonych dostaw energii elektrycznej. Zamawiający podjął decyzję o udzieleniu zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 305 pkt 1, w związku z zajściem okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy. Decyzja została podyktowana koniecznością niezwłocznego podjęcia działań, których konsekwencją byłoby zaprzestanie dostaw energii do Zamawiającego. Termin odstąpienia ww. Wykonawcy od umowy uniemożliwia Zamawiającemu udzielenie zamówienia stosując procedurę w innym trybie (po zawarciu umowy wykonawczej zmiana dostawcy energii trwa ok. 30 dni). Decyzja wynika z konieczności ochrony interesu Zamawiającego w wyniku wystąpienia nieprzewidywalnych okoliczności, nie leżących po stronie Zamawiającego, których zamawiający się nie spodziewał, umowa z ww. Wykonawcą przewidywała dostawy do końca roku 2022 r.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KAG.01-01/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 796640,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa energii elektrycznej dla PGKiM „KOMOPAL” Sp. z o.o. w Opalenicy w okresie od 01.10.2022 r. do 31.12.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 764066,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 764066,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 764066,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENEA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770020640
7.3.3) Ulica: Pastelowa 8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-198
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 764066,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-01 do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji na rzecz WARR S.A. do 31.12.2025 r.
- Zakup paliw płynnych i olei niezbędnych do obsługi sprzętu i pojazdów będących na stanie Zarządu Dróg Powiatowych w Zamościu
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ w Turku.
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W LUBARTOWIE
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego do zbiornika naziemnego Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Szemud Sp. z o. o.
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA PUNKTÓW Z INSTALACJAMI OZE NA POTRZEBY ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W PUCHACZOWIE SP. Z O. O.
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.