eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylanka"USŁUGA ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG, ŚCIEŻEK I PARKINGÓW NA TERENIE GMINY KOBYLANKA"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„USŁUGA ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG, ŚCIEŻEK I PARKINGÓW NA TERENIE GMINY KOBYLANKA”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylanka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685639

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna

1.5.2.) Miejscowość: Kobylanka

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-108

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@kobylanka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylanka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kobylanka.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„USŁUGA ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG, ŚCIEŻEK I PARKINGÓW NA TERENIE GMINY KOBYLANKA”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d25617f-3d91-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379320

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018161/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg Gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364809/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KŚ.271.12.2022.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg, ścieżek i parkingów na terenie Gminy Kobylanka mająca na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi takimi jak intensywne opady śniegu, zawieje i zamiecie śnieżne, błoto pośniegowe z topniejącego śniegu oraz gołoledź.
2. Zamówienie obejmuje trzy zadania (Części):
1) Zadanie I – 27,75 km dróg
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z dróg o nawierzchni bitumicznej, zatok autobusowych, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem środków chemicznych i uszorstniających,

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg, ścieżek i parkingów na terenie Gminy Kobylanka mająca na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi takimi jak intensywne opady śniegu, zawieje i zamiecie śnieżne, błoto pośniegowe z topniejącego śniegu oraz gołoledź.
2) Zadanie II – 37,63 km dróg
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z dróg o nawierzchni gruntowej, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem
środków chemicznych i uszorstniających,
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z dróg o nawierzchni bitumicznej, zatok autobusowych, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem środków chemicznych i uszorstniających,

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg, ścieżek i parkingów na terenie Gminy Kobylanka mająca na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi takimi jak intensywne opady śniegu, zawieje i zamiecie śnieżne, błoto pośniegowe z topniejącego śniegu oraz gołoledź.
3) Zadanie III - 5694 m2 parkingów i ścieżek
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi
z parkingów, placów, ścieżek rowerowych i pieszo rowerowych, przy użyciu sprzętu
i dozwolonych prawem środków chemicznych i uszorstniających

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu została złożona jedna oferta. Ofertę złożył Zakład Ogólnobudowlany – Wiesław Kachniarz, ul. 8-go Marca 36 Kobylanka. Zgodnie z rozdziałem XV ust. 1 „Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w łącznej wysokości 4.300,00 zł (słownie cztery tysiące trzysta złotych 00/100) w tym dla:
1) Części I 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych),
2) Części II 1.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych),
3) Części III 300,00 zł (słownie: trzysta złotych).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto: 31 1020 4867 0000 1602 0007 9806 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty oraz wskazać nazwę wykonawcy, którego oferta jest zabezpieczana) UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.”

Z dokumentów złożonych wraz z ofertą wynika, że wpłata wadium miała miejsce w dniu 3 października 2022 r. o godzinie 15:19:20. Wydanie dyspozycji przelewu dzień przed składaniem ofert w godzinach popołudniowych może skutkować zaksięgowaniem wadium już po terminie składania ofert. Mając na uwadze godzinę zlecenia przelewu Zamawiający postanowił zweryfikować termin, w jakim wadium zaksięgowano na rachunku bankowym Gminy. Z informacji uzyskanych od Banku prowadzącego ww rachunek kwota wadium w wysokości 4.300,00 zł została zaksięgowana na rachunku wadialnym w dniu 4 października 2022 r. o godzinie. 10:30.

W tych okolicznościach zaktualizowała się przesłanka odrzucenia oferty o jakiej stanowi art. 226 ust. 1 pkt 14 p.z.p., zgodnie z którą oferta podlega odrzuceniu w sytuacji, gdy „wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3;”. Z uwagi na złożenie w postępowaniu tylko jednej oferty Zamawiający jest zmuszony do unieważnienia procedury na podstawie art. 255 pkt 2 p.z.p., który obliguje do podjęcia takiej decyzji wówczas, gdy „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;”.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu została złożona jedna oferta. Ofertę złożył Zakład Ogólnobudowlany – Wiesław Kachniarz, ul. 8-go Marca 36 Kobylanka. Zgodnie z rozdziałem XV ust. 1 „Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w łącznej wysokości 4.300,00 zł (słownie cztery tysiące trzysta złotych 00/100) w tym dla:
1) Części I 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych),
2) Części II 1.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych),
3) Części III 300,00 zł (słownie: trzysta złotych).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto: 31 1020 4867 0000 1602 0007 9806 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty oraz wskazać nazwę wykonawcy, którego oferta jest zabezpieczana) UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.”

Z dokumentów złożonych wraz z ofertą wynika, że wpłata wadium miała miejsce w dniu 3 października 2022 r. o godzinie 15:19:20. Wydanie dyspozycji przelewu dzień przed składaniem ofert w godzinach popołudniowych może skutkować zaksięgowaniem wadium już po terminie składania ofert. Mając na uwadze godzinę zlecenia przelewu Zamawiający postanowił zweryfikować termin, w jakim wadium zaksięgowano na rachunku bankowym Gminy. Z informacji uzyskanych od Banku prowadzącego ww rachunek kwota wadium w wysokości 4.300,00 zł została zaksięgowana na rachunku wadialnym w dniu 4 października 2022 r. o godzinie. 10:30.

W tych okolicznościach zaktualizowała się przesłanka odrzucenia oferty o jakiej stanowi art. 226 ust. 1 pkt 14 p.z.p., zgodnie z którą oferta podlega odrzuceniu w sytuacji, gdy „wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3;”. Z uwagi na złożenie w postępowaniu tylko jednej oferty Zamawiający jest zmuszony do unieważnienia procedury na podstawie art. 255 pkt 2 p.z.p., który obliguje do podjęcia takiej decyzji wówczas, gdy „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;”.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu została złożona jedna oferta. Ofertę złożył Zakład Ogólnobudowlany – Wiesław Kachniarz, ul. 8-go Marca 36 Kobylanka. Zgodnie z rozdziałem XV ust. 1 „Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w łącznej wysokości 4.300,00 zł (słownie cztery tysiące trzysta złotych 00/100) w tym dla:
1) Części I 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych),
2) Części II 1.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych),
3) Części III 300,00 zł (słownie: trzysta złotych).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto: 31 1020 4867 0000 1602 0007 9806 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty oraz wskazać nazwę wykonawcy, którego oferta jest zabezpieczana) UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.”

Z dokumentów złożonych wraz z ofertą wynika, że wpłata wadium miała miejsce w dniu 3 października 2022 r. o godzinie 15:19:20. Wydanie dyspozycji przelewu dzień przed składaniem ofert w godzinach popołudniowych może skutkować zaksięgowaniem wadium już po terminie składania ofert. Mając na uwadze godzinę zlecenia przelewu Zamawiający postanowił zweryfikować termin, w jakim wadium zaksięgowano na rachunku bankowym Gminy. Z informacji uzyskanych od Banku prowadzącego ww rachunek kwota wadium w wysokości 4.300,00 zł została zaksięgowana na rachunku wadialnym w dniu 4 października 2022 r. o godzinie. 10:30.

W tych okolicznościach zaktualizowała się przesłanka odrzucenia oferty o jakiej stanowi art. 226 ust. 1 pkt 14 p.z.p., zgodnie z którą oferta podlega odrzuceniu w sytuacji, gdy „wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3;”. Z uwagi na złożenie w postępowaniu tylko jednej oferty Zamawiający jest zmuszony do unieważnienia procedury na podstawie art. 255 pkt 2 p.z.p., który obliguje do podjęcia takiej decyzji wówczas, gdy „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.