Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00364809/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„USŁUGA ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG, ŚCIEŻEK I PARKINGÓW NA TERENIE GMINY KOBYLANKA”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylanka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685639
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna
1.5.2.) Miejscowość: Kobylanka
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-108
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@kobylanka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylanka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kobylanka.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„USŁUGA ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG, ŚCIEŻEK I PARKINGÓW NA TERENIE GMINY KOBYLANKA”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d25617f-3d91-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018161/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg Gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364809/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KŚ.271.12.2022.AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg, ścieżek i parkingów na terenie Gminy Kobylanka mająca na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi takimi jak intensywne opady śniegu, zawieje i zamiecie śnieżne, błoto pośniegowe z topniejącego śniegu oraz gołoledź.2. Zamówienie obejmuje trzy zadania (Części):
1) Zadanie I – 27,75 km dróg
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z dróg o nawierzchni bitumicznej, zatok autobusowych, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem środków chemicznych i uszorstniających,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg, ścieżek i parkingów na terenie Gminy Kobylanka mająca na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi takimi jak intensywne opady śniegu, zawieje i zamiecie śnieżne, błoto pośniegowe z topniejącego śniegu oraz gołoledź.2) Zadanie II – 37,63 km dróg
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z dróg o nawierzchni gruntowej, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem
środków chemicznych i uszorstniających,
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z dróg o nawierzchni bitumicznej, zatok autobusowych, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem środków chemicznych i uszorstniających,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg, ścieżek i parkingów na terenie Gminy Kobylanka mająca na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi takimi jak intensywne opady śniegu, zawieje i zamiecie śnieżne, błoto pośniegowe z topniejącego śniegu oraz gołoledź.3) Zadanie III - 5694 m2 parkingów i ścieżek
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi
z parkingów, placów, ścieżek rowerowych i pieszo rowerowych, przy użyciu sprzętu
i dozwolonych prawem środków chemicznych i uszorstniających
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona jedna oferta. Ofertę złożył Zakład Ogólnobudowlany – Wiesław Kachniarz, ul. 8-go Marca 36 Kobylanka. Zgodnie z rozdziałem XV ust. 1 „Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w łącznej wysokości 4.300,00 zł (słownie cztery tysiące trzysta złotych 00/100) w tym dla:
1) Części I 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych),
2) Części II 1.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych),
3) Części III 300,00 zł (słownie: trzysta złotych).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto: 31 1020 4867 0000 1602 0007 9806 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty oraz wskazać nazwę wykonawcy, którego oferta jest zabezpieczana) UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.”
Z dokumentów złożonych wraz z ofertą wynika, że wpłata wadium miała miejsce w dniu 3 października 2022 r. o godzinie 15:19:20. Wydanie dyspozycji przelewu dzień przed składaniem ofert w godzinach popołudniowych może skutkować zaksięgowaniem wadium już po terminie składania ofert. Mając na uwadze godzinę zlecenia przelewu Zamawiający postanowił zweryfikować termin, w jakim wadium zaksięgowano na rachunku bankowym Gminy. Z informacji uzyskanych od Banku prowadzącego ww rachunek kwota wadium w wysokości 4.300,00 zł została zaksięgowana na rachunku wadialnym w dniu 4 października 2022 r. o godzinie. 10:30.
W tych okolicznościach zaktualizowała się przesłanka odrzucenia oferty o jakiej stanowi art. 226 ust. 1 pkt 14 p.z.p., zgodnie z którą oferta podlega odrzuceniu w sytuacji, gdy „wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3;”. Z uwagi na złożenie w postępowaniu tylko jednej oferty Zamawiający jest zmuszony do unieważnienia procedury na podstawie art. 255 pkt 2 p.z.p., który obliguje do podjęcia takiej decyzji wówczas, gdy „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;”.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona jedna oferta. Ofertę złożył Zakład Ogólnobudowlany – Wiesław Kachniarz, ul. 8-go Marca 36 Kobylanka. Zgodnie z rozdziałem XV ust. 1 „Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w łącznej wysokości 4.300,00 zł (słownie cztery tysiące trzysta złotych 00/100) w tym dla:
1) Części I 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych),
2) Części II 1.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych),
3) Części III 300,00 zł (słownie: trzysta złotych).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto: 31 1020 4867 0000 1602 0007 9806 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty oraz wskazać nazwę wykonawcy, którego oferta jest zabezpieczana) UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.”
Z dokumentów złożonych wraz z ofertą wynika, że wpłata wadium miała miejsce w dniu 3 października 2022 r. o godzinie 15:19:20. Wydanie dyspozycji przelewu dzień przed składaniem ofert w godzinach popołudniowych może skutkować zaksięgowaniem wadium już po terminie składania ofert. Mając na uwadze godzinę zlecenia przelewu Zamawiający postanowił zweryfikować termin, w jakim wadium zaksięgowano na rachunku bankowym Gminy. Z informacji uzyskanych od Banku prowadzącego ww rachunek kwota wadium w wysokości 4.300,00 zł została zaksięgowana na rachunku wadialnym w dniu 4 października 2022 r. o godzinie. 10:30.
W tych okolicznościach zaktualizowała się przesłanka odrzucenia oferty o jakiej stanowi art. 226 ust. 1 pkt 14 p.z.p., zgodnie z którą oferta podlega odrzuceniu w sytuacji, gdy „wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3;”. Z uwagi na złożenie w postępowaniu tylko jednej oferty Zamawiający jest zmuszony do unieważnienia procedury na podstawie art. 255 pkt 2 p.z.p., który obliguje do podjęcia takiej decyzji wówczas, gdy „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;”.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona jedna oferta. Ofertę złożył Zakład Ogólnobudowlany – Wiesław Kachniarz, ul. 8-go Marca 36 Kobylanka. Zgodnie z rozdziałem XV ust. 1 „Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w łącznej wysokości 4.300,00 zł (słownie cztery tysiące trzysta złotych 00/100) w tym dla:
1) Części I 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych),
2) Części II 1.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych),
3) Części III 300,00 zł (słownie: trzysta złotych).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto: 31 1020 4867 0000 1602 0007 9806 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty oraz wskazać nazwę wykonawcy, którego oferta jest zabezpieczana) UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.”
Z dokumentów złożonych wraz z ofertą wynika, że wpłata wadium miała miejsce w dniu 3 października 2022 r. o godzinie 15:19:20. Wydanie dyspozycji przelewu dzień przed składaniem ofert w godzinach popołudniowych może skutkować zaksięgowaniem wadium już po terminie składania ofert. Mając na uwadze godzinę zlecenia przelewu Zamawiający postanowił zweryfikować termin, w jakim wadium zaksięgowano na rachunku bankowym Gminy. Z informacji uzyskanych od Banku prowadzącego ww rachunek kwota wadium w wysokości 4.300,00 zł została zaksięgowana na rachunku wadialnym w dniu 4 października 2022 r. o godzinie. 10:30.
W tych okolicznościach zaktualizowała się przesłanka odrzucenia oferty o jakiej stanowi art. 226 ust. 1 pkt 14 p.z.p., zgodnie z którą oferta podlega odrzuceniu w sytuacji, gdy „wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3;”. Z uwagi na złożenie w postępowaniu tylko jednej oferty Zamawiający jest zmuszony do unieważnienia procedury na podstawie art. 255 pkt 2 p.z.p., który obliguje do podjęcia takiej decyzji wówczas, gdy „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;”.
INNE PRZETARGI KOBYLANKA
więcej: przetargi KOBYLANKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie do 15.04.2025 r.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w: SR w Szamotułach, OK nr 1 przy SR w Sz-łach, VI ZWKW w Międzychodzie oraz utrzymania czystości na terenie zewn. SR w Sz-łach od 01.01.2025 do 30.06.2026
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenie miasta Drawno w 2025r."
- Świadczenie usług sprzątania, ochrony obiektów Centrum Usług Społecznych oraz ochrona przewozu wartości pieniężnych (konwój) należących do Zamawiającego.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.