eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzKONSERWACJA ROWÓW ODWADNIAJĄCYCH I MELIORACYJNYCH NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31. WOG



Ogłoszenie z dnia 2023-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KONSERWACJA ROWÓW ODWADNIAJĄCYCH I MELIORACYJNYCH NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31. WOG

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/31wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KONSERWACJA ROWÓW ODWADNIAJĄCYCH I MELIORACYJNYCH NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31. WOG

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c0803ae-0c25-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379323

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263118

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 63/ZP/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 171328,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 – konserwacja rowów odwadniających i melioracyjnych na terenie Jednostki Wojskowej 4392 Nowy Glinnik.

Konserwacja rowów odwadniających na terenie kompleksu lotniskowego w Nowym Glinniku:
- rów nr 1 o długości – 208,10 m.
- rów nr 2 o długości – 550,00 m.
- rów nr 3 o długości – 529,00 m.

1. Ręczne wykaszanie porostu traw na skarpach i dnach rowów.
2. Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykoszeniu z wywiezieniem poza teren JW.
3. Odmulenie dna rowów i rozplantowanie wydobytego urobku wzdłuż 1 m wykopu.
4. Odmulenie ręczne dna rowów przy braku dostępu pojazdów mechanicznych.
5. Oczyszczenie skarp rowów oraz ścian czołowych.
6. Oczyszczenie rowów ze śmieci, gałęzi, chwastów.
7. Oczyszczenie i odmulenie przepustów na wyżej wymienionych rowach:
- rów nr 1 – 3 przepusty
- rów nr 3 – 1 przepust
8. Rów nr 1:
- na wylocie oczyścić dokładnie kratę stalową i zabezpieczyć antykorozyjnie.
9. Rów nr 2:
- na wylocie oczyścić dokładnie i zabezpieczyć antykorozyjnie kratę stalową
- wyczyścić rynny kaskadowe
- wypełnić pęknięcia płyt klejem mrozo- i wodoodpornym
10. Rów nr 3:
- oczyścić kratę stalową dokładnie i zabezpieczyć ją antykorozyjnie
- pęknięcia wypełnić klejem mrozo- i wodoodpornym,
11. Po wykoszeniu i oczyszczeniu z mchu zastosować środek chwastobójczy na całości rowów.

Konserwacja rowu melioracyjnego na terenie MPS Nowy Glinnik:
- rów o długości 302,00 m
1. Odmulenie dna rowu i rozplantowanie wydobytego urobku wzdłuż 1 m wykopu
2. Odmulenie ręczne dna rowu przy braku dostępu pojazdów mechanicznych
3. Oczyszczenie i odmulenie przepustów – 3 szt.
4. Po wykoszeniu i oczyszczeniu z mchu zastosować środek chwastobójczy na całości rowów.
Odmulanie dna rowów polega na: oczyszczeniu dna rowu z naniesionego namułu, usunięciu wszelkiego typu traw, samosiewów, gałęzi, śmieci. Po oczyszczeniu dno rowów powinno wyglądać następująco:
1. Dno betonowe powinno być widać czysty, goły beton.
2. Dno piaszczyste powinno być wyrównane, czyste bez żadnych roślinności oraz śmieci typu: śmieci, gałęzie, liście.
Oczyszczanie skarp rowów, kaskad oraz ścian czołowych polega na:
1. Skarpy ziemne porośnięte trawą: wykoszenie trawy wraz z jej wygrabieniem i wywiezieniem.
2. Skarpy betonowe i ściany czołowe: oczyszczenie do czystego, gołego betonu z wszelkiego rodzaju mchów, traw, ziemi, chwastów, gałęzi, śmieci.
3. Kaskady: betonowe oczyszczenie do czystego, gołego betonu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.5.) Wartość części: 14064,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 - konserwacja rowów odwadniających i melioracyjnych na terenie Jednostki Wojskowej nr 4395 Leźnica Wielka.

Konserwacja rowów odwadniających na terenie kompleksu lotniskowego w Leźnicy Wielkiej:
- rów A o długości 2690 m
- rów B o długości 200 m
- rów D o długości 60 m
- rów E o długości 640 m
- rów G o długości 1455 m
- rów przy bocznicy kolejowej o długości 710 m
- Rów przy układalni spadochronów 500m
- rów MPS na odcinku 4,5 km
1. Ręczne wykaszanie porostu traw na skarpach i dnach rowów.
2. Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykoszeniu z wywiezieniem.
3. Odmulenie dna rowów i rozplantowanie wydobytego urobku wzdłuż 1 m wykopu.
4. Odmulenie ręczne dna rowów przy braku dostępu pojazdów mechanicznych.
5. Oczyszczenie skarp rowów oraz ścian czołowych.
6. Oczyszczenie i odmulenie przepustów na wyżej wymienionych rowach:
- rów A – 7 przepusty
- rów B – 1 przepusty
- rów D – 1 przepusty
- rów E – 3 przepusty
- rów G – 6 przepustów
- rów przy bocznicy kolejowej – 2 przepusty
7. Rów A:
- wyczyścić zasuwę nożową z rdzy i innych zanieczyszczeń zabezpieczyć środkiem antykorozyjnym - sztuk 2.
8. Rów E:
- oczyścić powierzchnię ścian czołowych
9. Po wykoszeniu i oczyszczeniu z mchu zastosować środek chwastobójczy na całości rowów a w szczególności na drzewa i krzewy samosiejki.
10. Wyczyszczenie i konserwacja studzienek rewizyjnych – 35 szt.
- usunięcie naniesionego materiału zanieczyszczającego w postaci piasku, namułu, błota, szlamu, gałęzi, śmieci itp. Utrudniającego prawidłowe funkcjonowanie urządzenia,
- konserwacja kratek ściekowych polegająca na usunięciu rdzy i pokryciu powłoką antykorozyjną,
- oczyścić elementy betonowe do czystego, gołego betonu
- wyczyścić osadnik studni

Konserwacja rowu melioracyjnego R-G2 na odcinku 400 m od wylotu ścieków do ujścia rowu melioracyjnego R-G
1. Ręczne wykaszanie porostu traw na skarpach i dnach rowów.
2. Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykoszeniu z wywiezieniem.
3. Odmulenie dna rowów i rozplantowanie wydobytego urobku wzdłuż 1 m wykopu.
4. Odmulenie ręczne dna rowów przy braku dostępu pojazdów mechanicznych.
5. Oczyszczenie skarp rowów.
6. Oczyszczenie i konserwacja zbiornika retencyjnego znajdującego się przy bramie Krzepocin.
7. Po wykoszeniu i oczyszczeniu z mchu zastosować środek chwastobójczy na całości rowów a w szczególności na drzewa i krzewy samosiejki.

Odmulanie dna rowów polega na: oczyszczeniu dna rowu z naniesionego namułu, usunięciu wszelkiego typu traw, gałęzi, śmieci. Po oczyszczeniu dno rowów powinno:
1. Dno betonowe powinno być widać czysty, goły beton.
2. Dno piaszczyste powinno być wyrównane. Czyste bez żadnych roślinności oraz śmieci typu śmieci, gałęzie, liście.

Oczyszczanie skarp rowów oraz ścian czołowych polega na:
1. Skarpy ziemne porośnięte trawą: wykoszenie trawy wraz z jej wygrabieniem.
2. Skarpy betonowe i ściany czołowe: oczyszczenie do czystego, gołego betonu ze wszelkiego rodzaju mchów, traw, ziemi, chwastów, gałęzi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.5.) Wartość części: 92988,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 - konserwacja rowów odwadniających i melioracyjnych na terenie
31 WOG Zgierz i Jeżewa.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji rowów odwadniających z terenu 31 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zgierzu i Jeżewa:

Rów odpływowy z oczyszczalni ścieków poza teren kompleksu o długości 90 m, szerokości 2 m, głębokości 1,5 m – Zgierz:

1. ręczne wykaszanie porostów traw na skarpach i dnie rowu,
2. oczyszczenie terenu z pozostałości po wykoszeniu i karczowaniu
z wywiezieniem,
3. odmulenie dna rowu i rozplantowanie wydobytego urobku wzdłuż 1 m wykopu,
4. odmulenie ręczne dna rowu przy braku dostępu pojazdów mechanicznych,
5. po wykoszeniu i oczyszczeniu z mchu zastosować środek chwastobójczy na całości rowów.

Rów melioracyjny o długości 2000 m, szerokości 2 m, głębokości 1,5 m – kompleks Jeżewo:

1. ręczne wykaszanie porostów traw na skarpach i dnie rowu,
2. oczyszczenie terenu z pozostałości po wykoszeniu i karczowaniu
z wywiezieniem,
3. odmulenie dna rowu i rozplantowanie wydobytego urobku wzdłuż 1 m wykopu,
4. odmulenie ręczne dna rowu przy braku dostępu pojazdów mechanicznych,
5. po wykoszeniu i oczyszczeniu z mchu zastosować środek chwastobójczy na całości rowów.

Odmulanie dna rowów polega na: oczyszczeniu dna rowu z naniesionego namułu, usunięciu wszelkiego typu traw, gałęzi, śmieci. Po oczyszczeniu dno rowów powinno:
1. Dno betonowe powinno być widać czysty, goły beton.
2. Dno piaszczyste powinno być wyrównane. Czyste bez żadnych roślinności oraz śmieci typu śmieci, gałęzie, liście.

Oczyszczanie skarp rowów oraz ścian czołowych polega na:
1. Skarpy ziemne porośnięte trawą: wykoszenie trawy wraz z jej wygrabieniem.
2. Skarpy betonowe i ściany czołowe: oczyszczenie do czystego, gołego betonu ze wszelkiego rodzaju mchów, traw, ziemi, chwastów, gałęzi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.5.) Wartość części: 17754,07 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 - konserwacja rowów odwadniających i melioracyjnych na terenie Składu Regny.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji rowu odpływowego
z terenu Składu Regny:

Rów odwadniający na terenie składu Regny o długości 3 km, szerokości 1,5m,
głębokości 1,0m.

1. ręczne wykaszanie porostów traw wraz z karczowaniem samosiewów na skarpach i dnie rowu,
2. oczyszczenie terenu z pozostałości po wykoszeniu i karczowaniu
z wywiezieniem
3. odmulenie dna rowu i rozplantowanie wydobytego urobku wzdłuż 1 m wykopu
4. odmulenie ręczne dna rowu przy braku dostępu pojazdów mechanicznych.

Po wykoszeniu i oczyszczeniu z mchu zastosować środek chwastobójczy na całości
rowów.

Odmulanie dna rowów polega na: oczyszczeniu dna rowu z naniesionego namułu, usunięciu wszelkiego typu traw, gałęzi, śmieci. Po oczyszczeniu dno rowów powinno:
1. Dno betonowe powinno być widać czysty, goły beton.
2. Dno piaszczyste powinno być wyrównane. Czyste bez żadnych roślinności oraz śmieci typu śmieci, gałęzie, liście.

Oczyszczanie skarp rowów oraz ścian czołowych polega na:
1. Skarpy ziemne porośnięte trawą: wykoszenie trawy wraz z jej wygrabieniem.
2. Skarpy betonowe i ściany czołowe: oczyszczenie do czystego, gołego betonu ze wszelkiego rodzaju mchów, traw, ziemi, chwastów, gałęzi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.5.) Wartość części: 22771,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5 - konserwacja rowów odwadniających i melioracyjnych na terenie na terenie Składu Kutno.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji rowów odwadniających z terenu Składu Kutno:

Rowy odwadniające z terenu składu Kutno:
- rów o długości 3000 m

1. Oczyszczenie i odmulenie przepustów na wyżej wymienionym rowie
- rów – 2 przepusty
2. Ręczne wykaszanie porostu traw na skarpach i dnach rowów.
3. Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykoszeniu z wywiezieniem poza teren Składu
4. Odmulenie ręczne dna rowów przy braku dostępu pojazdów mechanicznych.
5. Zastosować środek chwastobójczy na całości rowów.

Odmulanie dna rowów polega na: oczyszczeniu dna rowu z naniesionego namułu, usunięciu wszelkiego typu traw, gałęzi, śmieci. Po oczyszczeniu dno rowów powinno:
1. Dno betonowe powinno być widać czysty, goły beton.
2. Dno piaszczyste powinno być wyrównane. Czyste bez żadnych roślinności oraz śmieci typu śmieci, gałęzie, liście.

Oczyszczanie skarp rowów oraz ścian czołowych polega na:
1. Skarpy ziemne porośnięte trawą: wykoszenie trawy wraz z jej wygrabieniem.
2. Skarpy betonowe i ściany czołowe: oczyszczenie do czystego, gołego betonu ze wszelkiego rodzaju mchów, traw, ziemi, chwastów, gałęzi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.5.) Wartość części: 20751,38 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6 - konserwacja rzeki Gnidy na terenie Jednostki Wojskowej 4395 Leźnica Wielka.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji rzeki Gnidy z terenu lotniska Leźnica Wielka:

Czyszczenie koryta Rzeki Gnidy na odcinku 120 m

1. Wykoszenie porostu traw skarp rzeki
2. Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykoszeniu z wywiezieniem
3. Odmulenie dna rzeki i rozplantowanie wydobytego urobku wzdłuż wykopu.
4. Po wykoszeniu skarp zastosować środek chwastobójczy na całości skarp rzeki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.5.) Wartość części: 2999,99 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37208,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37208,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37208,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DREW-KOS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833453314

7.3.3) Ulica: Lawendowe Wzgórze 14 lok. 64

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-175

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37208,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233133,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy "MAG-BUD" Grzegorz Grubski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8281399971

7.3.3) Ulica: Wschodnia 74

7.3.4) Miejscowość: Dalików

7.3.5) Kod pocztowy: 99-205

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11931,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71884,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11931,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy "MAG-BUD" Grzegorz Grubski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8281399971

7.3.3) Ulica: Wschodnia 74

7.3.4) Miejscowość: Dalików

7.3.5) Kod pocztowy: 99-205

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11931,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85192,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SI-MAX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7322204717

7.3.3) Ulica: Kotowice 17C

7.3.4) Miejscowość: Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 95-001

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20460,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57442,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20460,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SI-MAX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7322204717

7.3.3) Ulica: Kotowice 17C

7.3.4) Miejscowość: Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 95-001

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20460,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3075,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3075,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3075,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy "MAG-BUD" Grzegorz Grubski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8281399971

7.3.3) Ulica: Wschodnia 74

7.3.4) Miejscowość: Dalików

7.3.5) Kod pocztowy: 99-205

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3075,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.