Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00366476/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa opału na sezon grzewczy 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYPIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipnowska 4
1.5.2.) Miejscowość: Rypin
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 542809703
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rypin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa opału na sezon grzewczy 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07779a1b-3e5e-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379334
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030034/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup i dostawa opału na sezon grzewczy 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366476/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRW.271.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
09111210-5 węgiel kamienny1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ekomiału węglowego wraz z transportem i rozładunkiem z przeznaczeniem do kotłowni w szkołach na terenie gminy Rypin, o parametrach niezgorszych niż:
wartość opałowa: od 23-26MJ/kg,
zawartość popiołu: od 5-13%,
zawartość siarki: do 1,8%,
wilgotność: do 11%,
granulacja: od 0 do 50 mm.
2) Przewidywana ilość ekomiału węglowego w sezonie grzewczym 2022/2023 wynosi – 75,0 ton.
3) Dostawa ekomiału węglowego odbędzie się jednorazowo do: Bazy Magazynowo- Warsztatowej w Głowińsku, gm. Rypin, wraz z rozładunkiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.5.) Wartość części: 134146,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
09111200-2 paliwa na bazie węgla1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa węgla wraz z transportem i rozładunkiem z przeznaczeniem do kotłowni w szkołach na terenie gminy Rypin, o parametrach niezgorszych niż:
wartość opałowa: nie mniej niż 25MJ/kg,
zawartość popiołu: do 16%,
zawartość siarki: do 1,7%,
granulacja: powyżej 25 mm.
2) Przewidywana ilość węgla w sezonie grzewczym 2022/2023 wynosi – 25,0 ton.
3) Dostawa węgla odbędzie się jednorazowo do: Bazy Magazynowo- Warsztatowej w Głowińsku, gm. Rypin, wraz z rozładunkiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111200-2 - Paliwa na bazie węgla
4.5.5.) Wartość części: 48780,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
09111200-2 paliwa na bazie węgla1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ekogroszku wraz z transportem i rozładunkiem z przeznaczeniem do kotłowni na terenie gminy Rypin, o parametrach niezgorszych niż:
wartość opałowa: od 25MJ/kg,
zawartość popiołu: do 13%,
zawartość siarki: do 1,6%,
wilgotność do 9,5%
2) Przewidywana ilość ekogroszku w sezonie grzewczym 2022/2023 wynosi – 25,0 ton.
3) Dostawa węgla odbędzie się jednorazowo do: Bazy Magazynowo- Warsztatowej w Głowińsku, gm. Rypin, wraz z rozładunkiem. Zamawiający dopuszcza dostawy ekogroszku w workach po 15-25 kg z rozładunkiem lub luzem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111200-2 - Paliwa na bazie węgla
4.5.5.) Wartość części: 48780,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
09111400-4 paliwa drzewne1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pelletu drzewnego wraz z transportem i rozładunkiem z przeznaczeniem do kotłowni w szkołach na terenie gminy Rypin, w szacunkowej ilości 25,0 ton, w klasyfikacji zgodnej z certyfikatem DINplus lub wyższym, o następujących parametrach:
a. surowiec: drewno z drzew iglastych lub liściastych lub stanowiący mieszankę drzew iglastych i liściastych, bez domieszki innych substancji jak np. kleje, lepisze czy utwardzacze;
b. maksymalna zawartość popiołu: do 0,7%;
c. wartość opałowa minimalna: 18MJ/kg [5,0kWh/kg};
d. gęstość minimalna: 600/m3;
e. zawartość wody: do 10%;
f. zgodność z normą EN 14961-2;
2) Dostawa pelletu odbędzie się jednorazowo do: Bazy Magazynowo- Warsztatowej w Głowińsku, gm. Rypin, wraz z rozładunkiem. Zamawiający żąda dostawy pelletu w workach po 15-25 kg z rozładunkiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu możliwe było składanie ofert częściowych. Część 1. zamówienia obejmowała zakup i dostawę ekomiału węglowego na sezon grzewczy 2022/2023 natomiast część 2. Zakup i dostawę węgla na sezon grzewczy 2022/2023, część 3. Zakup i dostawę ekogroszku na sezon grzewczy 2022/2023, część 4. Zakup i dostawę pelletu na sezon grzewczy 2022/2023. Do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęły 4 oferty. Oferty na wymieniony asortyment złożyły: PHU „PAW-TRANS” mająca siedzibę w Wólce Łękowskiej 58A w Bełchatowie, Artano Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Bielawki 3 w Rypinie, Bol-Ann A. T. M. Stelmaszykowie Sp. K. z siedzibą przy ul. Witkowskiej 82A w Gnieźnianie oraz firma „Węglopasz” Sp. z o. o. mająca siedzibę przy ul. Piątkowskiej 149/6 w Poznaniu. Zamawiający na sfinansowanie zadania przeznaczył na część 1. - 165 000,00 zł brutto, część 2. – 60 000,00 zł brutto, część 3. – 60 000,00 zł brutto oraz część 4. – 70 000,00 zł brutto, wymienione powyżej oferty Wykonawców przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania ww. podstawie prawnej.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu możliwe było składanie ofert częściowych. Część 1. zamówienia obejmowała zakup i dostawę ekomiału węglowego na sezon grzewczy 2022/2023 natomiast część 2. Zakup i dostawę węgla na sezon grzewczy 2022/2023, część 3. Zakup i dostawę ekogroszku na sezon grzewczy 2022/2023, część 4. Zakup i dostawę pelletu na sezon grzewczy 2022/2023. Do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęły 4 oferty. Oferty na wymieniony asortyment złożyły: PHU „PAW-TRANS” mająca siedzibę w Wólce Łękowskiej 58A w Bełchatowie, Artano Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Bielawki 3 w Rypinie, Bol-Ann A. T. M. Stelmaszykowie Sp. K. z siedzibą przy ul. Witkowskiej 82A w Gnieźnianie oraz firma „Węglopasz” Sp. z o. o. mająca siedzibę przy ul. Piątkowskiej 149/6 w Poznaniu. Zamawiający na sfinansowanie zadania przeznaczył na część 1. - 165 000,00 zł brutto, część 2. – 60 000,00 zł brutto, część 3. – 60 000,00 zł brutto oraz część 4. – 70 000,00 zł brutto, wymienione powyżej oferty Wykonawców przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania ww. podstawie prawnej.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu możliwe było składanie ofert częściowych. Część 1. zamówienia obejmowała zakup i dostawę ekomiału węglowego na sezon grzewczy 2022/2023 natomiast część 2. Zakup i dostawę węgla na sezon grzewczy 2022/2023, część 3. Zakup i dostawę ekogroszku na sezon grzewczy 2022/2023, część 4. Zakup i dostawę pelletu na sezon grzewczy 2022/2023. Do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęły 4 oferty. Oferty na wymieniony asortyment złożyły: PHU „PAW-TRANS” mająca siedzibę w Wólce Łękowskiej 58A w Bełchatowie, Artano Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Bielawki 3 w Rypinie, Bol-Ann A. T. M. Stelmaszykowie Sp. K. z siedzibą przy ul. Witkowskiej 82A w Gnieźnianie oraz firma „Węglopasz” Sp. z o. o. mająca siedzibę przy ul. Piątkowskiej 149/6 w Poznaniu. Zamawiający na sfinansowanie zadania przeznaczył na część 1. - 165 000,00 zł brutto, część 2. – 60 000,00 zł brutto, część 3. – 60 000,00 zł brutto oraz część 4. – 70 000,00 zł brutto, wymienione powyżej oferty Wykonawców przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania ww. podstawie prawnej.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu możliwe było składanie ofert częściowych. Część 1. zamówienia obejmowała zakup i dostawę ekomiału węglowego na sezon grzewczy 2022/2023 natomiast część 2. Zakup i dostawę węgla na sezon grzewczy 2022/2023, część 3. Zakup i dostawę ekogroszku na sezon grzewczy 2022/2023, część 4. Zakup i dostawę pelletu na sezon grzewczy 2022/2023. Do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęły 4 oferty. Oferty na wymieniony asortyment złożyły: PHU „PAW-TRANS” mająca siedzibę w Wólce Łękowskiej 58A w Bełchatowie, Artano Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Bielawki 3 w Rypinie, Bol-Ann A. T. M. Stelmaszykowie Sp. K. z siedzibą przy ul. Witkowskiej 82A w Gnieźnianie oraz firma „Węglopasz” Sp. z o. o. mająca siedzibę przy ul. Piątkowskiej 149/6 w Poznaniu. Zamawiający na sfinansowanie zadania przeznaczył na część 1. - 165 000,00 zł brutto, część 2. – 60 000,00 zł brutto, część 3. – 60 000,00 zł brutto oraz część 4. – 70 000,00 zł brutto, wymienione powyżej oferty Wykonawców przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania ww. podstawie prawnej.
INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Usługi w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny i odzieży szpitalnej
- Przebudowa drogi gminnej Nr 120641C ul. Dojazdowej - dokumentacja
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa biomasy (peletu drzewnego) do zasilania 2 kotłowni przy ul. Zielonej 40 i Popłacińskiej 42 w Płocku, adm. przez MZGM-TBS Sp. z o.o. w Płocku wraz z prowadzeniem konserwacji kotłowni
- Dostawa węgla kamiennego na 2025 rok
- Dostawa opału - pellet drzewny
- Dostawa pelletu do Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łękawie w okresie 01.01.2025-31.12.2025 r.
- Dostawa pelletu na potrzeby gminy Nowe Miasto Lubawskie i jej jednostek organizacyjnych
- Zakup i sukcesywne dostawy pelletu drzewnego do trzech szkół w Gminie Przodkowo
więcej: Paliwa na bazie węgla »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.