Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00235896/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania terenów zielonych
na terenie miasta Pieńsk w tym stadion miejski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIEŃSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesławiecka 29
1.5.2.) Miejscowość: Pieńsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-930
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 77 86 511-513 wew. 110
1.5.8.) Numer faksu: 75 77 86 405
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowicki@piensk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piensk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e867517-dc6b-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania terenów zielonychna terenie miasta Pieńsk w tym stadion miejski
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e867517-dc6b-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00379337
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064877/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania terenów zielonych na terenie miasta Pieńsk w tym stadion miejski.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ISM.03.271.PN.01.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 190740,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykaz terenów zielonych miasto Pieńsk:1. skwer: plac zabaw przy ul. Dąbrowskiego
-wywóz śmieci – 1-2 razy w tygodniu (lub wg potrzeb)
-koszenie trawy – 1-2 razy w miesiącu (lub wg potrzeb)
-wymiana piasku w piaskownicy – 2 razy ( kwiecień i lipiec )
-usuwanie chwastów i liści
-dbanie o ogólny porządek w tym zbieranie odpadów komunalnych
2. skwer: ul. Hutnicza – ul. Bolesławiecka
-koszenie trawy – 1-2 razy w miesiącu (lub wg potrzeb )
-usuwanie chwastów i liści
-przycinanie żywopłotu – 2 razy w roku
-dbanie o ogólny porządek w tym zbieranie odpadów komunalnych
3. skwer: ul. Hutnicza – ul. Bolesławiecka (naprzeciwko Urzędu Miasta i Gminy)
-koszenie trawy – 1-2 razy w miesiącu (lub wg potrzeb )
-przycinanie żywopłotu – 2 razy w roku
-usuwanie chwastów i liści
-przycinanie żywopłotu – 2 razy w roku
-dbanie o ogólny porządek w tym zbieranie odpadów komunalnych
4. przystanek autobusowy – ul. Kolejowa
-koszenie trawy – 1-2 razy w miesiącu (lub wg potrzeb )
-usuwanie chwastów i liści
-dbanie o ogólny porządek w tym zbieranie odpadów komunalnych
5. skwer ul. Bolesławiecka – przy byłej hucie SZLIF GLASS
-koszenie trawy – 1-2 razy w miesiącu (lub wg potrzeb )
-usuwanie chwastów i liści
-dbanie o ogólny porządek w tym zbieranie odpadów komunalnych
6. skwer ul. Bolesławiecka - PKP (za budką ze śniadaniami)
-koszenie trawy – 1-2 razy w miesiącu (lub wg potrzeb )
-usuwanie chwastów i liści
-dbanie o ogólny porządek w tym zbieranie odpadów komunalnych
7. tereny zielone przy Urzędzie Miasta i Gminy i MGOPS
-koszenie trawy – 1-2 razy w miesiącu (lub wg potrzeb )
-usuwanie chwastów i liści
-przycinanie żywopłotu – 2 razy w roku
-dbanie o ogólny porządek w tym zbieranie odpadów komunalnych
9. ul. 8-ej Dywizji WP przy blokach 1-3
-koszenie trawy – 1-2 razy w miesiącu (lub wg potrzeb )
-usuwanie chwastów i liści
-dbanie o ogólny porządek w tym zbieranie odpadów komunalnych
10. ul. Traugutta – ul. Zgorzelecka (przy stacji TRAFO)
-koszenie trawy – 1-2 razy w miesiącu (lub wg potrzeb )
-usuwanie chwastów i liści
-dbanie o ogólny porządek w tym zbieranie odpadów komunalnych
11. ul. Hutnicza – ul. Kościuszki (przy stacji TRAFO droga wewnętrzna – wjazd na podwórko)
-koszenie trawy – 1-2 razy w miesiącu (lub wg potrzeb )
-usuwanie chwastów i liści
-dbanie o ogólny porządek w tym zbieranie odpadów komunalnych
12. teren wewnętrzny ul. Traugutta – ul.8 DWP – ul. Partyzantów – ul. Hutnicza – dz. nr ew 57/2
-usuwanie chwastów i liści
-koszenie trawy – 1-2 razy w miesiącu (lub wg potrzeb )
-usuwanie chwastów i liści
-wymiana piasku w piaskownicy – 2 razy ( kwiecień i lipiec )
-dbanie o ogólny porządek w tym zbieranie odpadów komunalnych
13. Plac Wolności
-koszenie trawy – 1-2 razy w miesiącu (lub wg potrzeb)
-plewienie kwiatów i krzewów wokół fontanny, rododendronów i traw
-usuwanie chwastów i liści ( w okresie jesiennym min. 2 razy w tygodniu)
-odchwaszczanie alejek z kostki granitowej
-utrzymanie porządku i czystości na alejkach szutrowych wokół terenu zielonego
-dbanie o porządek przy pomniku Poległych Za Wolność Ojczyzny
-wymiana piasku w piaskownicy – 2 razy ( kwiecień i lipiec )
-dbanie o ogólny porządek w tym zbieranie odpadów komunalnych
PIASKOWNICE – WYKAZ ( do wymiany piasku)
1. Plac zabaw ul. Dąbrowskiego,
2. Podwórko ul. Traugutta – ul. Hutnicza – od ul. 8-ej Dywizji WP
3. Plac Wolności
GARAŻE – KOSZENIE 1 RAZ W MIESIĄCU LUB WG POTRZEB
1. przy ul. Zgorzeleckiej - wjazd przez ul. Targową
2. ul. Partyzantów – za stadionem
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 75000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie terenów zielonych miasta Pieńsk - obiekt stadion miejski:-Nowa płyta boiska – pielęgnacja płyty wg „Instrukcji użytkowania nawierzchni z trawy naturalnej”
-Stara płyta boiska – koszenie wg potrzeb
-Skarpy wewnętrzne wokół płyt boisk – koszenie wg potrzeb
-Skarpy zewnętrzne wokół stadionu miejskiego – ul. Partyzantów i ul. Szkolna – koszenie wg potrzeb
-Czyszczenie (przedmuchanie bieżni) bieżni lekkoatletycznej w okresie jesiennym (wrzesień -październik/).
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 185000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa OT sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6152066054
7.3.3) Ulica: Trójca 160b
7.3.4) Miejscowość: Trójca 160b
7.3.5) Kod pocztowy: 59-900
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trawmix Bolesławiec systemy nawodnień i zakładanie terenów zielonych Jarosław Gradowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970723055
7.3.3) Ulica: Łaziska 50a
7.3.4) Miejscowość: Łaziska 50a
7.3.5) Kod pocztowy: 59-700
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW GRADOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW GRADOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI PIEŃSK
- "Świadczenie usług przewozowych dla uczniów z niepełnosprawnościami z terenu gminy Pieńsk do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Zgorzelcu".
- Świadczenie usług przewozowych dla uczniów do szkół podstawowych z terenu gminy Pieńsk.
więcej: przetargi PIEŃSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kompleksowego sprzątania w budynkach Urzędu Miasta w Chorzowie w 2025r.
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUG SPRZĄTANIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 80 WE WROCŁAWIU
- Usługa sprzątania pomieszczeń w SR w Prudniku
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenach administrowanych przez "Śródmieście" Sp. z o.o.
- Usługi sprzątania, utrzymania czystości oraz dezynfekcji na terenie obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w 2025 roku.
- Utrzymanie zieleni miejskiej oraz utrzymanie porządku i czystości na drogach, chodnikach, przystankach i innych terenach komunalnych Gminy Mieroszów w 2025 roku
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.