Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00346948/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci do placówek oświatowych znajdujących się na terenie gminy Psary w roku szkolnym 2023/2024 oraz przewóz wyborców do lokalu wyborczego w dniach wyborów lub referendów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W PSARACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537243
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Malinowicka 4
1.5.2.) Miejscowość: Psary
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-512
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@psary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8038551.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci do placówek oświatowych znajdujących się na terenie gminy Psary w roku szkolnym 2023/2024 oraz przewóz wyborców do lokalu wyborczego w dniach wyborów lub referendów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f30dfa20-367f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028387/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Dowóz dzieci do placówek oświatowych znajdujących się na terenie gminy Psary w roku szkolnym 2023/2024.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346948
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozowej polegającej na dowozie i odwozie dzieci do oraz z placówek oświatowych znajdujących się na terenie gminy Psary w roku szkolnym 2023/2024 transportem Wykonawcy (dwa pojazdy), oraz przewóz wyborców do lokalu wyborczego w dniach wyborów lub referendów.
2. Realizacja usługi polega na:
• dowozie i odwozie uczniów i przedszkolaków w dniach nauki szkolnej (186 dni) oraz zapewnienie im opieki przez specjalnie w tym celu zatrudnione osoby – opiekunów,
• dowozie i odwozie uczniów i przedszkolaków na zawody i konkursy międzyszkolne – o terminie i trasie Wykonawca zostanie powiadomiony z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem,
• dowozie i odwozie wyborców w dniach, w których zarządzone zostaną na terenie Rzeczpospolitej Polskiej wybory lub referenda, do jednego lokalu wyborczego na trasie: Brzękowice Wał – Remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Dąbiu, ul. Pocztowa 34.
3. Wykaz placówek oświatowych, do których będą dowożone i z których będą odwożone dzieci:
3.1. Szkoła Podstawowa w Dąbiu, ul. Pocztowa 39, 42-504 Będzin,
3.2. Szkoła Podstawowa w Gródkowie, ul. Leśna 2, 42-575 Gródków,
3.3. Szkoła Podstawowa w Psarach, ul. Szkolna 32, 42-512 Psary,
3.4. Szkoła Podstawowa w Sarnowie, ul. Szkolna 5, 42-512 Sarnów,
3.5. Szkoła Podstawowa w Strzyżowicach, ul. 1 Maja 17, 42-575 Strzyżowice,
3.6. Przedszkole Publiczne w Psarach, ul. Malinowicka 16, 42-512 Psary,
3.7. Przedszkole Publiczne w Sarnowie, ul. Szkolna 5a, 42-512 Sarnów,
3.8. Przedszkole Publiczne w Strzyżowicach, ul. 1 Maja 17, 42-575 Strzyżowice.
4. Długość tras dowozu dzieci do placówek oświatowych obsługiwanych przez dwa pojazdy (autobusy), w dniach pracy szkół (186 dni w roku szkolnym) wynosi średnio 190 km dziennie, tj. po 95 km każdy pojazd.
5. Długość tras dowozu dzieci na zawody i konkursy międzyszkolne wynosi ok. 2000 km rocznie.
6. Długość tras (2 kursy do lokalu wyborczego i z powrotem) w dniu zarządzonych wyborów lub referendów wynosi około 12 km.
7. Faktyczna długość dziennej trasy zostanie określona przez Zamawiającego po ustaleniu liczby dzieci uprawnionych do przewozu i adresów/punktów odbioru.
8. Usługa będzie realizowana w terminie: od 04.09.2023 r. – do 30.06.2024 r.
9. Przystanki pokrywają się z przystankami komunikacji publicznej. Dokładne rozmieszczenie przystanków, jak również trasy i godziny odjazdów autobusów dowożących dzieci zostaną uzgodnione i przekazane opiekunom po podpisaniu umowy i po sporządzeniu planów zajęć w poszczególnych placówkach oświatowych.
10. Wykonawca musi dysponować co najmniej dwoma autobusami spełniającymi wymagania określone przez Zamawiającego, wyprodukowanymi od 2012 r., które przeznaczone są do przewozu na miejscach siedzących: jeden autobus minimum 20 pasażerów, drugi autobus minimum 30 pasażerów, nie licząc kierowcy.
11. Wykonawca musi dysponować co najmniej dwoma (2) osobami/kierowcami, spełniającymi wymagania określone w art. 39a ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn.zm.).
12. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej dwóch (2) pełnoletnich opiekunów sprawujących opiekę nad uczniami w czasie przewozu. Opiekunowie muszą posiadać co najmniej średnie wykształcenie oraz minimum roczne doświadczenie w pracy z dziećmi.
13. W przypadku awarii Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia pojazdu zastępczego nie później niż w ciągu 60 minut od zaistnienia zdarzenia. Samochód zastępczy musi być pojazdem wyprodukowanym od roku 2012, spełniającym warunki określone w SWZ.
14. Zamawiający nie płaci Wykonawcy za kilometry dojazdowe i zjazdowe z poszczególnych tras, ani za czas postoju między trasami.
15. Pełny, szczegółowy i wyczerpujący opis przedmiotu oraz wymagań zamawiającego
w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określają:
15.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia OPZ – załącznik nr 1 do SWZ,
15.2. SWZ z załącznikami,
15.3. Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ,
15.4. Odpowiedzi na pytania udzielane w trakcie procedury przetargowej (jeżeli dotyczy),
Wszystkie ww. dokumenty należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 433200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 472720 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 433200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Przewozowe MATI-TRANS Krzysztof Żurek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240298404
7.3.3) Ulica: Obrońców Poczty Gdańskiej 119
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI PRZEWOZOWE MATI-TRANS KRZYSZTOF ŻUREK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI PRZEWOZOWE MATI-TRANS KRZYSZTOF ŻUREK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 433200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
- Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie
- Dostawa klińca frakcji 4-31,5 mm przeznaczonego do utwardzenia dróg gminnych w Gminie Skołyszyn w roku 2025
- Dostawa i rozładunek kruszywa do remontów dróg gminnych Gminy Bobrowo.
- "Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w roku 2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.