eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinKompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów



Ogłoszenie z dnia 2022-10-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-091487ad-0c0a-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379344

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00337941/46/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.24 Kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów w Lublinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348280/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W dniu 01.09.2020r. Zamawiający w trybie przetargu nieograniczonego wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów (ZP-P-I.73.2020).W wyniku rozstrzygnięcia ww. postępowania Zamawiający zawarł w dniu 30.10.2020r. umowę na realizację przedmiotowego zamówienia z Wykonawcą-Panem Marcinem Kutnikiem zamieszkałym: ul. bp. Mariana Fulmana 7/107, 20-492 Lublin,prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Marcin Kutnik BOTANIK Usługi Ogrodnicze, adres: ul. bp. Mariana Fulmana 7/107, 20-492 Lublin.Przedmiotem zamówienia podstawowego było (pkt 3.2. SIWZ oraz pkt II.4) ogłoszenia o zamówieniu): Utrzymanie i naprawa 9 wybiegów dla psów zlokalizowanych na terenie miasta Lublin, stanowiących własność Gminy Lublin w tym: cd sekcja VI

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.62.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 132429,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów.
2. Zakres zamówienia obejmuje :
I. Kompleksowe utrzymanie terenu.
I.1. Utrzymanie terenów w czystości.
I.2. Opróżnianie koszy na psie odchody.
I.3. Koszenie trawników z wygrabieniem.
I.4. Wygrabienie liści z trawników i skupin: wiosenne i jesienne.
I.5. Regeneracja zdewastowanych trawników.
I.6. Pielęgnacja drzew.
I.7. Pielęgnacja skupin krzewów i żywopłotów.
II.Utrzymanie, naprawa i konserwacja wyposażenia: ogrodzenie, bramy, furtki, kosze na psie odchody, tablice regulaminowe i informacyjne, urządzenia zabawowe dla psów i psie toalety
II.1. Utrzymanie.
II.2. Konserwacja.
II.3. Dostawa i montaż koszy na psie odchody.
II.4. Utrzymanie i naprawa urządzeń zabawowych.
II.5. Wymiana piasku w toalecie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133117,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133117,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133117,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Kutnik BOTANIK - Usługi Ogrodnicze

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 946-236-16-94

7.3.3) Ulica: bp. Mariana Fulmana 7/107

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-492

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133117,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.