Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-091487ad-0c0a-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379344
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00337941/46/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.24 Kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów w Lublinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348280/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W dniu 01.09.2020r. Zamawiający w trybie przetargu nieograniczonego wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów (ZP-P-I.73.2020).W wyniku rozstrzygnięcia ww. postępowania Zamawiający zawarł w dniu 30.10.2020r. umowę na realizację przedmiotowego zamówienia z Wykonawcą-Panem Marcinem Kutnikiem zamieszkałym: ul. bp. Mariana Fulmana 7/107, 20-492 Lublin,prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Marcin Kutnik BOTANIK Usługi Ogrodnicze, adres: ul. bp. Mariana Fulmana 7/107, 20-492 Lublin.Przedmiotem zamówienia podstawowego było (pkt 3.2. SIWZ oraz pkt II.4) ogłoszenia o zamówieniu): Utrzymanie i naprawa 9 wybiegów dla psów zlokalizowanych na terenie miasta Lublin, stanowiących własność Gminy Lublin w tym: cd sekcja VI
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.62.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 132429,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów.
2. Zakres zamówienia obejmuje :
I. Kompleksowe utrzymanie terenu.
I.1. Utrzymanie terenów w czystości.
I.2. Opróżnianie koszy na psie odchody.
I.3. Koszenie trawników z wygrabieniem.
I.4. Wygrabienie liści z trawników i skupin: wiosenne i jesienne.
I.5. Regeneracja zdewastowanych trawników.
I.6. Pielęgnacja drzew.
I.7. Pielęgnacja skupin krzewów i żywopłotów.
II.Utrzymanie, naprawa i konserwacja wyposażenia: ogrodzenie, bramy, furtki, kosze na psie odchody, tablice regulaminowe i informacyjne, urządzenia zabawowe dla psów i psie toalety
II.1. Utrzymanie.
II.2. Konserwacja.
II.3. Dostawa i montaż koszy na psie odchody.
II.4. Utrzymanie i naprawa urządzeń zabawowych.
II.5. Wymiana piasku w toalecie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133117,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133117,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133117,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Kutnik BOTANIK - Usługi Ogrodnicze
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 946-236-16-94
7.3.3) Ulica: bp. Mariana Fulmana 7/107
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-492
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN KUTNIK BOTANIK-USŁUGI OGRODNICZE
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN KUTNIK BOTANIK-USŁUGI OGRODNICZE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133117,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wymiana windy w budynku Collegium Chemicum UMCS
- Zakup wraz z montażem i instalacją aparatury i sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Kardiochirurgii z możliwością składania ofert częściowych
- Dostawa zestawów do wykonywania zabiegów leczenia migotania przedsionków metodą PFA wraz z dzierżawą konsoli oraz zamykaczy tętniczych dla potrzeb O/Kardiologii wg zadań 1-2
- Remont pomieszczenia gospodarczego przylegającego do garażu w budynku Urzędu Statystycznego w Lublinie
- Dostawa czasopism polskich i zagranicznych na lata 2025-2026 zamawianych przez Bibliotekę Główną i inne jednostki organizacyjne Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 5 części.
- Zakup karnetów dla pracowników, emerytów i rencistów UM w Lublinie uprawniających do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie przez okres 48 miesięcy usług całodobowej obsługi technicznej siedziby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach Oddział w Gliwicach.
- Utworzenie zielonej przestrzeni publicznej w miejscowości Rzeczyca wraz z niezbędną infrastrukturą
- SPRZĄTANIE PRZYSTANKÓW, OPRÓŻNIANIE KOSZY ULICZNYCH ORAZ ODBIÓR NIECZYSTOŚCI Z MIEJSC UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE JABŁONNA
- Wykonywanie czynności porządkowych i pomocniczych, będących w związku z usługami medycznymi w Oddziale Szpitala Nowowiejskiego.
- Bieżąca konserwacja i utrzymanie rowów odwadniających będących w utrzymaniu Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Rzeszowa zlokalizowanych na terenie miasta Rzeszowa
- Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w tym barier ochronnych na terenie miasta Zabrze w roku 2024 z podziałem na części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.