Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00307397/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup licencji na oprogramowanie do cyfryzacji laboratorium wraz z integracją z systemami zewnętrznymi, podpisami cyfrowymi i platformą do udostępniania wyników badań w postaci cyfrowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294272
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Legionowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-099
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wsse.bialystok@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wsse-bialystok
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wsse-bialystok.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup licencji na oprogramowanie do cyfryzacji laboratorium wraz z integracją z systemami zewnętrznymi, podpisami cyfrowymi i platformą do udostępniania wyników badań w postaci cyfrowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a3ea5e1-2146-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379374
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00093597/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup licencji na oprogramowanie do cyfryzacji laboratorium wraz z integracją z systemami zewnętrznymi, podpisami cyfrowymi i platformą do udostępniania wyników badań w postaci cyfrowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Wsparcie infrastrukturalne i doposażenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej w celu poprawy funkcjonowania jednostki” nr POIS.11.03.00-00-0183/22 w ramach działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia Oś priorytetowa XI REACT-EU Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307397
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 441414,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zakup licencji na oprogramowanie do cyfryzacji laboratorium wraz z integracją z systemami zewnętrznymi, podpisami cyfrowymi i platformą do udostępniania wyników badań w postaci cyfrowej”, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1.1 do SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA., zawierającym minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego.Pakiet nr 1 - Licencja na oprogramowanie do cyfryzacji laboratorium WSSE w Białymstoku wraz z integracją z systemami zewnętrznymi i platformą do udostępniania wyników badań w postaci cyfrowej,
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 242958,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zakup licencji na oprogramowanie do cyfryzacji laboratorium wraz z integracją z systemami zewnętrznymi, podpisami cyfrowymi i platformą do udostępniania wyników badań w postaci cyfrowej”, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1.1 do SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA., zawierającym minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego.Pakiet nr 2 - Sprzęt komputerowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30216110-0 - Skanery komputerowe
30232110-8 - Drukarki laserowe
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego
4.5.5.) Wartość części: 188810,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zakup licencji na oprogramowanie do cyfryzacji laboratorium wraz z integracją z systemami zewnętrznymi, podpisami cyfrowymi i platformą do udostępniania wyników badań w postaci cyfrowej”, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1.1 do SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA., zawierającym minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego.Pakiet nr 3 – Licencje do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237131-6 - Karty elektroniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79132100-9 - Usługi uwierzytelniania podpisu elektronicznego
4.5.5.) Wartość części: 9645,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305839,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305839,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305839,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDS INTEGRATED DATA SOLUTIONS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123156418
7.3.3) Ulica: ul. Chopina 41 lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-023
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"IDS INTEGRATED DATA SOLUTIONS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"IDS INTEGRATED DATA SOLUTIONS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305839,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-06Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na Pakiet nr 2 Zał. nr 1.1 do SWZ (Sprzęt komputerowy) wpłynęła jedna oferta Wykon. IDS INTEGRATED DATA SOLUTIONS Sp. z o. o.,ul. Chopina 41/2, 20-023 Lublin.W toku badania oferty Zamaw. stwierdził, iż oferta Wykon. IDS INTEGRATED DATA SOLUTIONS Sp. z o. o., ul. Chopina 41/2, 20-023 Lublin na Pakiet nr 2 Zał. nr 1.1 do SWZ podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.Zgodnie z Załącznikiem nr 1.1 do SWZ – Opis przedm. zamów, dot. Pakietu nr 2 (Sprzęt komputerowy) Zamawiający wymagał, aby Wykonawca w złożonej ofercie wskazał: typ urządzenia, producenta, rok produkcji i okres gwarancji oferow. produktu oraz opis oferow. param. lub deklaracji „TAK”(wykropk. miejsca w kolumnie „PARAMETRY OFEROWANE”). Powyższy zapis wskazywał, aby Wykon. wypełnił puste miejsca, gdyż obowiązkiem Zamaw. jest weryfikacja zaofer. przez Wykon. przedmiotów zamów. w celu potwierdz. ich zgodności z wymagan. postawionymi w postęp. Wykon. IDS INTEGRATED DATA SOLUTIONS Sp. z o. o. w Pakiecie nr 2 Zał. nr 1.1 do SWZ, w kolumnie „PARAMETRY OFEROWANE” w miejscach wykrop. dot. typu urządzenia, producenta, roku produkcji i gwarancji pozostawił puste pola przy każdym ofer. rodzaju urządzeń, tj.: zestawie komp., skanerze, drukarce laserowej, drukarce kodów kresk., czytniku kodów kresk., natomiast przy każdym z tych ofer. urządzeń widnieje tylko słowo „TAK” które wpisał Wykon., jako deklarację min. wymag.h param. znajduj. się w kolumnie „MINIMALNE PARAMETRY WYMAGANE”, jakie Zamaw. wymienił w Zał. nr 1.1 do SWZ. W związku z brakiem wymag. informacji dot. oferow. urządzeń oferta jest niedookreślona i nie daje pewności Zamaw., jaki asortyment otrzyma na etapie realiz. zamów. Brak podania w Zał. nr 1.1 do SWZ istotnych danych sprzętowych wymaganych przez Zamaw. stanowi nieusuwalny brak oferty, ponieważ oznacza brak złożenia oświadczenia woli Wykonawcy, co do tego jakie konkretne urządzenia oferuje. Zał. nr 1.1 do SWZ jest integralną częścią oferty. Obow. Wykon. ubiegaj.się o udziel. zamów. jest złożenie oferty potwierdz. realiz. pełnego zakresu zamów., w sposób wymagany przez Zamaw.Zgodnie z wyrokiem z 20.10.2017 r. KIO 2082/17 „z oferty musi jednozn. wynikać, jakie produkty i rozwiązania wykon. oferuje, tak aby zamaw. mógł zwer. popraw. oferty pod kątem wszystkich wymagań określ. w SIWZ. Niedop. jest doprecyz. treści oferty (rozumianej jako zobow. wykon. tak co do zakresu, jak i sposobu wykon. zam., z uwzględn. wszystkich wymag. opisanych przez zam.) po upływie terminu na jej złożenie. Przyzwolenie, aby wykon. określał swoje zobow. ofert.w sposób niekonkret. wszystkich istotnych aspektów, a dopiero po otwarciu ofert, na etapie ich badania, precyzował ofer. rozwiąz., stałoby w sprzecz. z podstaw. zasadami udziel. zam. publicz., dopuszczając możliwość manipulacji treścią oferty, a po stronie zamaw. powod. niepewność co do rzeczyw. cech oferow.przedmiotu zamów. oraz utrudn. w ustaleniu jego zgodności z wymag.opisanymi w SIWZ.”Oferta Wykon. IDS INTEGRATED DATA SOLUTIONS Sp. z o. o. na Pakiet nr 2 Załącznika nr 1.1 do SWZ zostaje odrzucona na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warun. zam. Brak podania w Pakiecie nr 2 Zał. nr 1.1 do SWZ typu urządzenia, producenta, roku produkcji i gwarancji, a zatem danych umożliwiających dokonanie jednozn. ident., nie pozwala Zamaw. na zbad. zgod. urządzeń z postaw. w SWZ wymag. Jeżeli Zamaw. nie jest w stanie ustalić tych danych w sposób nie budzący wątp. na podst. innych inform. zawartych w ofercie, oferta powinna podlegać odrzuc. na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. W związku z powyższym zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na Pakiet nr 2 Załącznika nr 1.1 do SWZ (Sprzęt komputerowy) na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDS INTEGRATED DATA SOLUTIONS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123156418
7.3.3) Ulica: ul. Chopina 41 lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-023
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-20INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- ZK-DZP.262.105.2024 Zakup stanowisk dydaktycznych z platformą w postaci uniwersalnej płytki montażowej do Laboratorium Metrologicznego Wydziału Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0"
- Post. o udzielenie zam. publicznego na dostawę Testów alergologicznych IgE oraz testów Iga i IgG do diagnostyki schorzeń autoimmunologicznych metodą immunoenzymatyczną wraz z dzierżawą sprzętu
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę obłożeń jednorazowego użytku
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji
- Wykonanie dokumentacji projektowej i pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania "Modernizacja Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku"
- Wykonanie usługi stałej ochrony fizycznej terenu, zewnętrznej i wewnętrznej budynków Uniwersytetu w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa serwerów, przełączników sieciowych, zasilaczy UPS, biblioteki taśmowej wraz z licencjami w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna".
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych powiatu cieszyńskiego w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa wraz z konfiguracją oraz zakup usług wsparcia w ramach działu technicznego dla projektu realizowanego przez Gminę Dobrzyca w ramach konkursu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.