eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokZakup licencji na oprogramowanie do cyfryzacji laboratorium wraz z integracją z systemami zewnętrznymi, podpisami cyfrowymi i platformą do udostępniania wyników badań w postaci cyfrowej



Ogłoszenie z dnia 2023-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup licencji na oprogramowanie do cyfryzacji laboratorium wraz z integracją z systemami zewnętrznymi, podpisami cyfrowymi i platformą do udostępniania wyników badań w postaci cyfrowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294272

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Legionowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-099

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wsse.bialystok@sanepid.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wsse-bialystok

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wsse-bialystok.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup licencji na oprogramowanie do cyfryzacji laboratorium wraz z integracją z systemami zewnętrznymi, podpisami cyfrowymi i platformą do udostępniania wyników badań w postaci cyfrowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a3ea5e1-2146-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379374

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00093597/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup licencji na oprogramowanie do cyfryzacji laboratorium wraz z integracją z systemami zewnętrznymi, podpisami cyfrowymi i platformą do udostępniania wyników badań w postaci cyfrowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Wsparcie infrastrukturalne i doposażenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej w celu poprawy funkcjonowania jednostki” nr POIS.11.03.00-00-0183/22 w ramach działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia Oś priorytetowa XI REACT-EU Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307397

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 441414,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zakup licencji na oprogramowanie do cyfryzacji laboratorium wraz z integracją z systemami zewnętrznymi, podpisami cyfrowymi i platformą do udostępniania wyników badań w postaci cyfrowej”, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1.1 do SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA., zawierającym minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego.
Pakiet nr 1 - Licencja na oprogramowanie do cyfryzacji laboratorium WSSE w Białymstoku wraz z integracją z systemami zewnętrznymi i platformą do udostępniania wyników badań w postaci cyfrowej,

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 242958,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zakup licencji na oprogramowanie do cyfryzacji laboratorium wraz z integracją z systemami zewnętrznymi, podpisami cyfrowymi i platformą do udostępniania wyników badań w postaci cyfrowej”, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1.1 do SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA., zawierającym minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego.
Pakiet nr 2 - Sprzęt komputerowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30216110-0 - Skanery komputerowe

30232110-8 - Drukarki laserowe

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego

4.5.5.) Wartość części: 188810,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zakup licencji na oprogramowanie do cyfryzacji laboratorium wraz z integracją z systemami zewnętrznymi, podpisami cyfrowymi i platformą do udostępniania wyników badań w postaci cyfrowej”, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1.1 do SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA., zawierającym minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego.
Pakiet nr 3 – Licencje do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237131-6 - Karty elektroniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79132100-9 - Usługi uwierzytelniania podpisu elektronicznego

4.5.5.) Wartość części: 9645,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305839,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305839,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305839,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDS INTEGRATED DATA SOLUTIONS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123156418

7.3.3) Ulica: ul. Chopina 41 lok. 2

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-023

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305839,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-06

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na Pakiet nr 2 Zał. nr 1.1 do SWZ (Sprzęt komputerowy) wpłynęła jedna oferta Wykon. IDS INTEGRATED DATA SOLUTIONS Sp. z o. o.,ul. Chopina 41/2, 20-023 Lublin.W toku badania oferty Zamaw. stwierdził, iż oferta Wykon. IDS INTEGRATED DATA SOLUTIONS Sp. z o. o., ul. Chopina 41/2, 20-023 Lublin na Pakiet nr 2 Zał. nr 1.1 do SWZ podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.Zgodnie z Załącznikiem nr 1.1 do SWZ – Opis przedm. zamów, dot. Pakietu nr 2 (Sprzęt komputerowy) Zamawiający wymagał, aby Wykonawca w złożonej ofercie wskazał: typ urządzenia, producenta, rok produkcji i okres gwarancji oferow. produktu oraz opis oferow. param. lub deklaracji „TAK”(wykropk. miejsca w kolumnie „PARAMETRY OFEROWANE”). Powyższy zapis wskazywał, aby Wykon. wypełnił puste miejsca, gdyż obowiązkiem Zamaw. jest weryfikacja zaofer. przez Wykon. przedmiotów zamów. w celu potwierdz. ich zgodności z wymagan. postawionymi w postęp. Wykon. IDS INTEGRATED DATA SOLUTIONS Sp. z o. o. w Pakiecie nr 2 Zał. nr 1.1 do SWZ, w kolumnie „PARAMETRY OFEROWANE” w miejscach wykrop. dot. typu urządzenia, producenta, roku produkcji i gwarancji pozostawił puste pola przy każdym ofer. rodzaju urządzeń, tj.: zestawie komp., skanerze, drukarce laserowej, drukarce kodów kresk., czytniku kodów kresk., natomiast przy każdym z tych ofer. urządzeń widnieje tylko słowo „TAK” które wpisał Wykon., jako deklarację min. wymag.h param. znajduj. się w kolumnie „MINIMALNE PARAMETRY WYMAGANE”, jakie Zamaw. wymienił w Zał. nr 1.1 do SWZ. W związku z brakiem wymag. informacji dot. oferow. urządzeń oferta jest niedookreślona i nie daje pewności Zamaw., jaki asortyment otrzyma na etapie realiz. zamów. Brak podania w Zał. nr 1.1 do SWZ istotnych danych sprzętowych wymaganych przez Zamaw. stanowi nieusuwalny brak oferty, ponieważ oznacza brak złożenia oświadczenia woli Wykonawcy, co do tego jakie konkretne urządzenia oferuje. Zał. nr 1.1 do SWZ jest integralną częścią oferty. Obow. Wykon. ubiegaj.się o udziel. zamów. jest złożenie oferty potwierdz. realiz. pełnego zakresu zamów., w sposób wymagany przez Zamaw.Zgodnie z wyrokiem z 20.10.2017 r. KIO 2082/17 „z oferty musi jednozn. wynikać, jakie produkty i rozwiązania wykon. oferuje, tak aby zamaw. mógł zwer. popraw. oferty pod kątem wszystkich wymagań określ. w SIWZ. Niedop. jest doprecyz. treści oferty (rozumianej jako zobow. wykon. tak co do zakresu, jak i sposobu wykon. zam., z uwzględn. wszystkich wymag. opisanych przez zam.) po upływie terminu na jej złożenie. Przyzwolenie, aby wykon. określał swoje zobow. ofert.w sposób niekonkret. wszystkich istotnych aspektów, a dopiero po otwarciu ofert, na etapie ich badania, precyzował ofer. rozwiąz., stałoby w sprzecz. z podstaw. zasadami udziel. zam. publicz., dopuszczając możliwość manipulacji treścią oferty, a po stronie zamaw. powod. niepewność co do rzeczyw. cech oferow.przedmiotu zamów. oraz utrudn. w ustaleniu jego zgodności z wymag.opisanymi w SIWZ.”Oferta Wykon. IDS INTEGRATED DATA SOLUTIONS Sp. z o. o. na Pakiet nr 2 Załącznika nr 1.1 do SWZ zostaje odrzucona na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warun. zam. Brak podania w Pakiecie nr 2 Zał. nr 1.1 do SWZ typu urządzenia, producenta, roku produkcji i gwarancji, a zatem danych umożliwiających dokonanie jednozn. ident., nie pozwala Zamaw. na zbad. zgod. urządzeń z postaw. w SWZ wymag. Jeżeli Zamaw. nie jest w stanie ustalić tych danych w sposób nie budzący wątp. na podst. innych inform. zawartych w ofercie, oferta powinna podlegać odrzuc. na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. W związku z powyższym zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na Pakiet nr 2 Załącznika nr 1.1 do SWZ (Sprzęt komputerowy) na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDS INTEGRATED DATA SOLUTIONS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123156418

7.3.3) Ulica: ul. Chopina 41 lok. 2

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-023

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.