eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoUtwardzenie płytami IOMB dróg na terenie Gminy Wejherowo z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2024-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie płytami IOMB dróg na terenie Gminy Wejherowo z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wejherowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Transportowa

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugwejherowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugwejherowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_wejherowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utwardzenie płytami IOMB dróg na terenie Gminy Wejherowo z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d56548a-0229-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00379394

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052636/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Utwardzenie płytami IOMB i drogowymi, dróg na terenie Gminy Wejherowo w podziale na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299937

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZPiFZ.271.19.2024.MW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1011407,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1
a) ul. Myśliwska w Bolszewie
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 125 m i szerokości 4 m,
b) ul. Bukowa w Bolszewie
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 125 m i szerokości 4 m,
c) ul. Spokojna w Warszkowie
utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 45 m i szerokości 4 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 147500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część 2
a) ul. Polna w Gościcinie
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 110 m i szerokości 4,5 m.
b) ul. Szeroka w Kniewie
utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 105 m i szerokości 4,5 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 119862,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część 3
a) ul. Makowa w Orlu
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 85 m i szerokości 4,5 m.
b) ul. Pomorska w Orlu
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 100 m i szerokości 4 m.
c) ul. Konopnickiej w Orlu
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 25 m i szerokości 5 m.
d) ul. Wiejskiej w Kąpinie
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 85 m i szerokości 4,5 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 160150 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Część 4
a) ul. Dębowa w Sopieszynie
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 80 m i szerokości 4 m.
b) ul. Letniskowa w Ustarbowie
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 70 m i szerokości 4,5 m.
c) ul. Pawła Jasienicy w Gowinie
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez wykonawcę płytami IOMB, na długości 40 m i szerokości 5 m.
d) ul. Wodna w Gowinie
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 40 i szerokości 5 m.
e) ul. Spacerowa w Gowinie
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 40 i szerokości 5 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 150525,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) Część 5
a) ul. Klonowa w Łężycach
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 153 m i szerokości 3 m.
b) ul. Brzozowa i Lipowa w Bieszkowicach
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 100 m i szerokości 4 m oraz długości 33 m i szerokości 4 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 124745,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6) Część 6
a) ul. Osiedlowa w Nowym Dworze Wejherowskim
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 70 m i szerokości 4,5 m.
b) ul. Irysowa w Zbychowie
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 30 m i szerokości 4,5 m.
c) ul. Jaworowa w Zbychowie
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 35 m i szerokości 1 m.
d) ul. Różana w Zbychowie
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 95 m i szerokości 4,5 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 77900,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7) Część 7 – ul. Gruntowa i Cicha w Gościcinie
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 155 m i szerokości 5 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 95325,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

8) Część 8 – ul. Ks. Dr. Leona Heyke w Nowym Dworze Wejherowskim
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 110 m i szerokości 5 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 67650,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

9) Część 9 – ul. Stefana Batorego w Kąpinie
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 50 m i szerokości 5 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 37000,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

10) Część 10 – ul. Jana III Sobieskiego w Kąpinie
Utwardzenie drogi nowymi, powierzonymi przez Zamawiającego płytami IOMB, powierzchni 480 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 30750,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156493,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297162,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólno - Sprzętowo - Transportowe Roboty Drogowe Teresa Groth

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881002710

7.3.3) Ulica: Leśna 4

7.3.4) Miejscowość: Bolszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-239

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124760,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243270,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólno - Sprzętowo - Transportowe Roboty Drogowe Teresa Groth

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881002710

7.3.3) Ulica: Leśna 4

7.3.4) Miejscowość: Bolszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-239

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79704,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI KOM. TRANS. PRACE ZIEMNE KOPARKĄ I BRUKARSTWO DAKON EMIL JURKOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881332117

7.3.3) Ulica: Mierzyno 1A

7.3.4) Miejscowość: Gniewino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-250

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.