eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Duszniki-ZdrójPRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W DUSZNIKACH - ZDROJU



Ogłoszenie z dnia 2024-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W DUSZNIKACH - ZDROJU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA DUSZNIKI-ZDRÓJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 6

1.5.2.) Miejscowość: Duszniki-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-340

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bp@duszniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.duszniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1fc5e0ba-f332-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W DUSZNIKACH - ZDROJU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fc5e0ba-f332-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00379436

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057364/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa dróg gminnych (Orzechowa, Zielona, Wybickiego, Zamkowa) w Dusznikach-Zdroju

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276037

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7762258,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową dróg gminnych w Dusznikach - Zdroju. Zadanie obejmuje przebudowę czterech ulic w Dusznikach Zdrój: ul. Orzechową (ok. 520 mb), ul. Zieloną (ok. 530 mb), ul. Wybickiego (ok. 190 mb), ul. Zamkową (ok. 210 mb).
2. Inwestycja finansowana jest z:
• Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (w wysokości 8.000.000,00 zł),
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) Opis przedmiotu zamówienia – stanowiący załącznik nr 5 do SWZ,
b) Dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ obejmująca:
 Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) Przebudowa ul. Orzechowej w Dusznikach Zdroju wraz z załącznikami (rysunki);
 Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) Przebudowa ul. Zielonej w Dusznikach Zdroju wraz z załącznikami (rysunki);
 Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) Przebudowa ul. Wybickiego w Dusznikach Zdroju wraz z załącznikami (rysunki);
 Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) Przebudowa ul. Zamkowej w Dusznikach Zdroju wraz z załącznikami (rysunki);
 pismo Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 02.02.2023r.,
 Wstępna Promesa dotycząca inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr Edycja8/2023/6765/PolskiLad
c) Projektowane postanowienia umowy - stanowiące załącznik nr 4 do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8774135,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8774135,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8774135,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Granit Dariusz Pylak sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842746431

7.3.3) Ulica: Al. Wojska Polskiego 47

7.3.4) Miejscowość: Strzegom

7.3.5) Kod pocztowy: 58-150

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakres:
- Wykonanie projektu
- Roboty branży wod-kan
- Roboty branży elektrycznej
- Roboty branży drogowej
Na etapie składania ofert Podwykonawca nie jest znany


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8774135,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.