Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup śniadań dla gości Centrum Promocji Leśnictwa w Mucznem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO STUPOSIANY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1A
1.5.2.) Miejscowość: Stuposiany
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-713
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134610010
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: stuposiany@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-stuposiany
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup śniadań dla gości Centrum Promocji Leśnictwa w Mucznem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eac69745-44c6-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379448
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00248242/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Zakup śniadań dla gości CPL Muczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z treścią przepisu art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z
następujących okoliczności:
a) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę
z przyczyn:
technicznych o obiektywnym charakterze,
….
‒ jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji
nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia;
Wybór trybu wynika ze specyfiki usługi. Usługa realizowana jest dla gości CPL w Restauracji CPL którą
dzierżawi Martyna Chruszcz Usługi Gastronomiczne. Również ta sam firma ma podpisaną umowę na
świadczenie pozostałych usług gastronomicznych dla gości CPL. Usługa śniadań jest składową usługi
pobytowej w związku z tym ustala się stałą cenę na rok 2022 i 2023. Nie ma możliwości aby inna
firma mogła świadczyć takie usługi z powodu braku zaplecza technicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 270.1.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 324080,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest sprzedaż śniadań, dla gości Centrum Promocji Leśnictwa w Mucznem w terminie od dnia 03.09.2022 r. do dnia 31.08.2023 r.
Śniadanie w formie bufetu, nielimitowane, menu, wg załącznika nr 1, wydawane od godziny 07.30 do 10:00 (z zastrzeżeniem punktu 2), bufet uzupełniany na bieżąco.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350006,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350006,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350006,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Martyna Chruszcz Usługi Gastronomiczne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 522673580
7.3.3) Ulica: Lutowiska 18
7.3.4) Miejscowość: Lutowiska
7.3.5) Kod pocztowy: 38-713
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Martyna Chruszcz Usługi Gastronomiczne
jakie przetargi wygrała firma
Martyna Chruszcz Usługi Gastronomiczne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350006,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie posiłków i wydawanie ich w lokalu Wykonawcy osobom skierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej do Schroniska dla Bezdomnych w Tarnowskich Górach w okresie I-XII 2025
- Świadczenie usługi cateringowej dla Centrum Aktywności Seniorów w okresie I-XII 2025
- Przygotowywanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce i Zespołu Szkół w Moszczenicy
- Obsługa gastronomiczna na rzecz uczestników szkoleń organizowanych w II Oddziale ZUS w Warszawie
- Świadczenie usług gastronomicznych dla osób uprawnionych wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Wołominie w 2025 r.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.