Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00366177/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
- 2022/BZP 00484140/01 - Wynik z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remonty i przebudowy dróg leśnych w Nadleśnictwie Lubaczów w 2022 roku – IV postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LUBACZÓW
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650016495
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 20
1.4.2.) Miejscowość: Lubaczów
1.4.3.) Kod pocztowy: 37-600
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: lubaczow@krosno.lasy.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubaczow.krosno.lasy.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379516
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00366177/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. W zakresie zdolności technicznej i zawodowej:
1) W zakresie doświadczenia
a) zadanie częściowe nr 1 - W zakresie realizacji robót budowlanych wykonał w okresie ostatnich
pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w
tym okresie, roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub odbudowie:
- drogi leśnej o nawierzchni bitumicznej na powierzchni min. 100 m2
b) zadanie częściowe nr 2 - W zakresie realizacji robót budowlanych wykonał w okresie ostatnich
pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w
tym okresie, roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub odbudowie:
- drogi leśnej o nawierzchni bitumicznej na powierzchni min. 150 m2
2) W zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, w tym:
a) zadanie częściowe nr 1 - 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi tj. posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
b) zadanie częściowe nr 2 - 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi tj. posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
Wykonawca składający ofertę na 2 zadania częściowe wykaże min. 1 osobę zdolną do
wykonania zamówienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi tj. posiadającą
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej .
3) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie uznany za spełniony, jeśli
Wykonawca wykaże, że: Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową:
a) zadanie częściowe nr 1 - na kwotę nie niższą niż 70 000,00 PLN.
b) zadanie częściowe nr 2 – na kwotę nie niższą niż 100 000,00 PLN.
3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. W zakresie zdolności technicznej i zawodowej:
1) W zakresie doświadczenia
a) zadanie częściowe nr 1 - W zakresie realizacji robót budowlanych wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, odbudowie lub remoncie:
- drogi lub placu o nawierzchni bitumicznej na powierzchni min. 100 m2
b) zadanie częściowe nr 2 - W zakresie realizacji robót budowlanych wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, odbudowie lub remoncie:
- drogi lub placu o nawierzchni bitumicznej na powierzchni min. 150 m2
2) W zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, w tym:
a) zadanie częściowe nr 1 - 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi tj. posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
b) zadanie częściowe nr 2 - 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi tj. posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
Wykonawca składający ofertę na 2 zadania częściowe wykaże min. 1 osobę zdolną do
wykonania zamówienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi tj. posiadającą
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej .
3) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie uznany za spełniony, jeśli
Wykonawca wykaże, że: Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową:
a) zadanie częściowe nr 1 - na kwotę nie niższą niż 70 000,00 PLN.
b) zadanie częściowe nr 2 – na kwotę nie niższą niż 100 000,00 PLN.
3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Rozbudowa sieci wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie Gminy Lubaczów - krótkie odcinki
- Zakup serwerów NAS z wyposażeniem w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie"
- "Przebudowa budynku garażowo-gospodarczego Zespołu Placówek im. Jana Pawła II w Lubaczowie" - II etap.
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Przebudowa ulicy Okrężnej w Dziemionnie
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.