Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00272730/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PRZEGLĄD I KONSERWACJA INSTALACJI I URZĄDZEŃ PRZECIWPOŻAROWYCH, ORAZ BIEŻĄCY NADZÓR NAD TYMI URZĄDZENIAMI I INSTALACJAMI.”
Sprawa nr KZ-14/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu im. Polskich Olimpijczyków
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Ignacego Jana Paderewskiego 35
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-612
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71-347-35-54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aneta.baraniuk@awf.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/awf_wroc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEGLĄD I KONSERWACJA INSTALACJI I URZĄDZEŃ PRZECIWPOŻAROWYCH, ORAZ BIEŻĄCY NADZÓR NAD TYMI URZĄDZENIAMI I INSTALACJAMI.”Sprawa nr KZ-14/2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ec4da0c-081f-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379545
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008074/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Konserwacja, serwis i naprawa systemów ppoż
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272730/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Kz-14/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 248065,37 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 121393,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I Przegląd i konserwacja instalacji i urządzeń przeciwpożarowych w obiektach AWF we Wrocławiu i OśrodkuSportowo – Dydaktycznym w Olejnicy oraz bieżący nadzór nad tymi urządzeniami i instalacjami.”wykonywane zgodnie ze
szczegółowym Opisem Przedmiotu zamówienia odpowiednio Część I, Część II ,Część III, które wykonywane będą w
obiektach AWF WROCŁAW oraz Ośrodku sportowo-dydaktycznym w Olejnicy Gmina Przemęt, zgodnie z rozporządzeniem
Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów
budowlanych i terenów ( DZ. U. z 2010r nr 109 poz.719 za zm.)
4. Pełny zakres świadczonych usług i czynności objętych przedmiotem zamówienia określono w szczegółowym opisie
przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
4.5.5.) Wartość części: 54403,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZESC II -Przegląd i konserwacja instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, badanie techniczneprzeciwpożarowych wyłączników prądu w obiektach Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu i Ośrodku Sportowo –
Dydaktycznym w Olejnicy.4. Pełny zakres świadczonych usług i czynności objętych przedmiotem zamówienia określono w
szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.6.
Przedmiotowe usługi winny być wykonywane zgodnie z zakresem ochrony przeciwpożarowej, na podstawie ustawy z dnia
24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej ( tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 869) oraz Rozporządzenia MSWiA z dnia 7
czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (tj. Dz. U. z 2019
r., poz. 67).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 20020,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZESC III -Przegląd, konserwacja, legalizacja sprzętu gaśniczego, badanie ciśnienia i wydajności hydrantów i wężyhydrantowych, przegląd i konserwacja drzwi przeciwpożarowych, oznaczenie znakami informacyjnymi w obiektach Akademii
Wychowania Fizycznego we Wrocławiu i Ośrodku Sportowo – Dydaktycznym w Olejnicy
4.5.3.) Główny kod CPV: 44482000-2 - Urządzenia przeciwpożarowe
4.5.5.) Wartość części: 46970,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57416,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57416,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57416,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBIGNIEW PALUSZKIEWICZ PHU "ALERT-SYSTEM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8960007519
7.3.3) Ulica: ul. Strzegomska
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-432
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW WE WROCŁAWIU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57416,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28157,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49341,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28157,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIREMAN – usługi PPOŻ. Karol Malec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881282644
7.3.3) Ulica: Jałowcowa
7.3.4) Miejscowość: Chwałowice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28157,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część III Sprawa KZ- 14/ 2022
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług BHP w zakresie pełnienia funkcji doradczych, kontrolnych i szkoleniowych oraz p.poż
- Obsługa techniczna w 2025 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
- Usługa konserwacji, przeglądów oraz monitorowania instalacji przeciwpożarowych na obiektach UR przez okres 36 miesięcy
- Zakup urządzeń i materiałów do wykonania instalacji SSP i oddymiania w budynkach Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- Świadczenie usług administracji i utrzymania infrastruktury teletechnicznej, energetycznej i łączności Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
- Wykonanie przeglądów stanu technicznego instalacji oraz urządzeń zainstalowanych w budynkach i obiektach budowlanych administrowanych przez Rejony i Oddział GDDKiA w Rzeszowie z podziałem na 4 części
więcej: Urządzenia przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.