eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPRZEGLĄD I KONSERWACJA INSTALACJI I URZĄDZEŃ PRZECIWPOŻAROWYCH, ORAZ BIEŻĄCY NADZÓR NAD TYMI URZĄDZENIAMI I INSTALACJAMI." Sprawa nr KZ-14/2022



Ogłoszenie z dnia 2022-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PRZEGLĄD I KONSERWACJA INSTALACJI I URZĄDZEŃ PRZECIWPOŻAROWYCH, ORAZ BIEŻĄCY NADZÓR NAD TYMI URZĄDZENIAMI I INSTALACJAMI.”
Sprawa nr KZ-14/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu im. Polskich Olimpijczyków

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327860

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ignacego Jana Paderewskiego 35

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-612

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71-347-35-54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aneta.baraniuk@awf.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/awf_wroc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEGLĄD I KONSERWACJA INSTALACJI I URZĄDZEŃ PRZECIWPOŻAROWYCH, ORAZ BIEŻĄCY NADZÓR NAD TYMI URZĄDZENIAMI I INSTALACJAMI.”
Sprawa nr KZ-14/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ec4da0c-081f-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379545

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008074/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Konserwacja, serwis i naprawa systemów ppoż

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272730/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Kz-14/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 248065,37 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 121393,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I Przegląd i konserwacja instalacji i urządzeń przeciwpożarowych w obiektach AWF we Wrocławiu i Ośrodku
Sportowo – Dydaktycznym w Olejnicy oraz bieżący nadzór nad tymi urządzeniami i instalacjami.”wykonywane zgodnie ze
szczegółowym Opisem Przedmiotu zamówienia odpowiednio Część I, Część II ,Część III, które wykonywane będą w
obiektach AWF WROCŁAW oraz Ośrodku sportowo-dydaktycznym w Olejnicy Gmina Przemęt, zgodnie z rozporządzeniem
Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów
budowlanych i terenów ( DZ. U. z 2010r nr 109 poz.719 za zm.)
4. Pełny zakres świadczonych usług i czynności objętych przedmiotem zamówienia określono w szczegółowym opisie
przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej

4.5.5.) Wartość części: 54403,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZESC II -Przegląd i konserwacja instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, badanie techniczne
przeciwpożarowych wyłączników prądu w obiektach Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu i Ośrodku Sportowo –
Dydaktycznym w Olejnicy.4. Pełny zakres świadczonych usług i czynności objętych przedmiotem zamówienia określono w
szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.6.
Przedmiotowe usługi winny być wykonywane zgodnie z zakresem ochrony przeciwpożarowej, na podstawie ustawy z dnia
24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej ( tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 869) oraz Rozporządzenia MSWiA z dnia 7
czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (tj. Dz. U. z 2019
r., poz. 67).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 20020,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZESC III -Przegląd, konserwacja, legalizacja sprzętu gaśniczego, badanie ciśnienia i wydajności hydrantów i węży
hydrantowych, przegląd i konserwacja drzwi przeciwpożarowych, oznaczenie znakami informacyjnymi w obiektach Akademii
Wychowania Fizycznego we Wrocławiu i Ośrodku Sportowo – Dydaktycznym w Olejnicy

4.5.3.) Główny kod CPV: 44482000-2 - Urządzenia przeciwpożarowe

4.5.5.) Wartość części: 46970,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57416,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57416,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57416,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBIGNIEW PALUSZKIEWICZ PHU "ALERT-SYSTEM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8960007519

7.3.3) Ulica: ul. Strzegomska

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-432

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57416,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28157,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49341,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28157,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIREMAN – usługi PPOŻ. Karol Malec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881282644

7.3.3) Ulica: Jałowcowa

7.3.4) Miejscowość: Chwałowice

7.3.5) Kod pocztowy: 55-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28157,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Część I Sprawa KZ -14/ 2022
Część III Sprawa KZ- 14/ 2022

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.