Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00263453/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku i wykonania prac konserwacyjnych i naprawczych w US w Działdowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022914
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka J. Piłsudskiego 59A
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-950
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.olsztyn@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku i wykonania prac konserwacyjnych i naprawczych w US w Działdowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d4c62d8-ecc7-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00379601
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00210061/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku i wykonania prac konserwacyjnych i naprawczych w US w Działdowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263453
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2801-ILZ.260.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 261835,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku i wykonania prac konserwacyjnych i naprawczych w Urzędzie Skarbowym w Działdowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 35A, 13-200 Działdowo.
2. Sprzątanie pomieszczeń biurowych, pomieszczeń pomocniczych i terenu zewnętrznego oraz prace konserwacyjne i naprawcze realizowane będzie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który zawiera załącznik nr 2 do SWZ oraz warunkami wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wykonywania prac konserwacyjnych i naprawczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
33711900-6 - Mydło
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 296400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER-SERWIS ANNA KOWALKOWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931830936
7.3.3) Ulica: Orzeszkowej 1D
7.3.4) Miejscowość: Działdowo
7.3.5) Kod pocztowy: 13-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Naprawa instalacji elektrycznej, wymiana oświetlenia
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-17 do 2025-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych oraz produktów leczniczych
- Dostawa odzieży ochronnej do pracownia RTG Wydział Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.
- Usługa aktualizacji oprogramowania wraz z usługami towarzyszącymi na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Centrum Nowych Technologii.
- SZP.221-19.2024 Dostawa urządzeń medycznych
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Miejskiego Urzędu Pracy w Olsztynie w roku 2025
- Świadczenie usług hotelarskich i transportowych na rzecz pacjentów SK MSWiA z W-MCO w Olsztynie w trakcie leczenia
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Krośnie w okresie 12 miesięcy od 01.01.2025 r."
- Zimowe utrzymanie drogi powiatowej - starodroże drogi nr 16 od ronda : Marcinkowo, ul. Marii Curie Skłodowskiej, Wojska Polskiego do ronda: Mikołajki/Piecki
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH 2024/2025 r.
- Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania czystości w obiekcie i na terenie przyległym do budynku Prokuratury Regionalnej w Szczecinie.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie od 01.12.2024 r. do 15.04.2025 r.
- Utrzymanie zimowe dróg gminnych i powiatowych, odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości.
więcej: Mydło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.