Og³oszenie z dnia 2022-10-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00458594/01 - Wynik z dnia 2022-11-25
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego (oleju do celów grzewczych) do obiektów Gminy Komprachcice , w okresie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Komprachcice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413082
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Komprachcice
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-070
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774031712
1.5.8.) Numer faksu: 774031725
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@komprachcice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.komprachcice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego (oleju do celów grzewczych) do obiektów Gminy Komprachcice , w okresie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2023 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-56e3a571-453b-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00379655
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00040963/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego (oleju do celów grzewczych) do obiektów Gminy Komprachcice , w okresie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2023 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.komprachcice.pl/1777/1922/przetargi.html.3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod
adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP.
Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane zosta³y w Regulaminie
korzystania z systemu miniPortal – dostêpnego na stronie internetowej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi
oraz Warunkach korzystania z elektronicznej
platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP) pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/warunkikorzystania.
Maks. rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów
elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich
przekazania na ePUAP. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania z miniPortalu jako Za³±cznik nr 10 do
SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla
Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do
z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do
zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. W
formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP oraz adres e-mail, na które prowadzona bêdzie
korespondencja zwi±zana z postêpowaniem. Ofertê nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim. Wykonawca sk³ada ofertê, pod rygorem
niewa¿no¶ci, z zachowaniem postaci
elektronicznej i podpisuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób z³o¿enia
oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.
Je¿eli dokumenty
elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê
przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r.
poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji,
przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Tajemnica
przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ nale¿y ten plik zaszyfrowaæ. Dokumenty elektroniczne,
sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿
mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany
w pkt 3 ppkt 2) adres e-mail. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w
rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz
wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz
rozporz±dzeniu MR.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy w Komprachcicach ul. Kolejowa 3, 46-070 Komprachcice, NIP:
9910471296;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail:
ug@komprachcice.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 i o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie
du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie
¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej
lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.13.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego, (oleju napêdowego grzewczego; oleju napêdowego do celów grzewczych) od dnia podpisania umowy do 30.06.2023 r. do obiektów gminy Komprachcice, w szacunkowej ilo¶ci ok. 117.400,00 litrów do ni¿ej wymienionych obiektów:
a) Samorz±dowy O¶rodek Kultury w Komprachcice (ok. 20.000 l.)
b) O¶rodka Zdrowia w Komprachcicach (ok. 30.000 l. )
c) Publiczna Szko³a Podstawowa w Komprachcicach (50.000 l.)
d) Publiczna Szko³a Podstawowa w Polskiej Nowej Wsi (ok. 17.000 l.)
e) Remiza Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Wawelnie (400 l.)
Podana powy¿ej ilo¶æ jest ilo¶ci± szacunkow±. Mo¿e ulec zwiêkszeniu lub zmniejszeniu
w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, na które Zamawiaj±cy nie ma wp³ywu, w tym niekorzystnych warunków atmosferycznych. Realizacja zamówienia odbywaæ siê bêdzie co najmniej w ci±gu 48 godzin od momentu zg³oszenia telefonicznie zapotrzebowania przez Zamawiaj±cego. Zak³ada siê, ¿e dostawy oleju opa³owego realizowane bêd± w dni robocze, od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach od 7:30 do 14:00 w dniu uzgodnionym z Zamawiaj±cym.
Dostawy nale¿y zrealizowaæ na podstawie:
- wymogów SWZ wraz z Projektowanymi postanowieniami umowy stanowi±cymi Za³±cznik nr 7 do SWZ,
Podana powy¿ej ilo¶æ jest ilo¶ci± szacunkow±. Mo¿e ulec zwiêkszeniu lub zmniejszeniu
w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, na które Zamawiaj±cy nie ma wp³ywu, w tym niekorzystnych warunków atmosferycznych. Realizacja zamówienia odbywaæ siê bêdzie co najmniej w ci±gu 48 godzin od momentu zg³oszenia telefonicznie zapotrzebowania przez Zamawiaj±cego. Zak³ada siê, ¿e dostawy oleju opa³owego realizowane bêd± w dni robocze, od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach od 7:30 do 14:00 w dniu uzgodnionym z Zamawiaj±cym.
1.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia:
1) Olej opa³owy musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dn. 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz.U. 2015 poz.1680) oraz wymogami normy PN-C-96024 L1 posiadaæ nastêpuj±ce minimalne parametry:
- gêsto¶æ: w 15°C - max 0,860 kg/l (to¿samo w 20°C - max 0,835 kg/l) - warto¶æ opa³owa nie mniejsza ni¿ 42,6 MJ/kg
- zawarto¶æ siarki max.0,1%
- zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg
- zawarto¶æ wody max. 200mg/kg
- temperatura zap³onu – min.56 o C
2) Z uwagi na mo¿liwo¶æ zmiany bie¿±cych potrzeb w trakcie realizacji umowy Zamawiaj±cy ma prawo do:
a) zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powoduj±cej zmianê warto¶ci zawartej umowy maksymalnie o 30 %.
b) zwiêkszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powoduj±cej zmianê warto¶ci zawartej umowy maksymalnie o 25 %.
3) Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie w stosunku do Zamawiaj±cego w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci okre¶lonej w pkt 2), w tym: zmiana zaoferowanych przez Wykonawcê
w z³o¿onej ofercie ceny jednostkowej, ¿±danie realizacji umowy do wysoko¶ci 100 % ceny umownej.
4) Sposób realizacji dostaw
- Wykonawca zobowi±zany bêdzie dostarczaæ przedmiot umowy sukcesywnie przez okres trwania umowy po cenach jednostkowych, zgodnie z Formularzem ofertowym, stanowi±cym za³±cznik
do niniejszego SIWZ.
- Dostawa oleju odbywaæ siê bêdzie transportem Wykonawcy, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
- Wielko¶æ i termin ka¿dorazowej dostawy Zamawiaj±cy okre¶li wed³ug bie¿±cych potrzeb, sk³adaj±c Wykonawcy zamówienie w terminie minimum 2 dni od daty wymaganej dostawy oleju.
- Zg³oszenia zapotrzebowania na dostawy, w imieniu Zamawiaj±cego, bêdzie dokonywa³ Pracownika Zamawiaj±cego
- Zamówienia bêd± sk³adane Wykonawcy telefonicznie, faxem lub drog± elektroniczn±.
- Wykonawca bêdzie zobowi±zany do telefonicznego zawiadomienia Zamawiaj±cego o przygotowaniu towaru do wydania, z wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy.
5) Zmiana ceny oleju mo¿liwa jest jedynie wskutek niezale¿nych od Wykonawcy jej zmian na krajowym rynku paliw i tylko w stopniu odpowiadaj±cym tym zmianom, tzn.:
- podniesienia podatku akcyzowego lub innego obci±¿enia podatkowego dotycz±cego paliw i wyrobów petrochemicznych obligatoryjnie ustalonego przez rz±d RP,
- wzrostu cen paliw u krajowych producentów paliw p³ynnych.
6) Wykonawca jest obowi±zany do stosowania ceny brutto za 1 litr paliwa obowi±zuj±cej w dniu tankowania.
7) Do ka¿dej dostawy Wykonawca do³±czy ¶wiadectwo jako¶ci oleju opa³owego.
8) Miernikiem dostarczonego oleju opa³owego bêd± wskazania zalegalizowanego licznika paliwa zainstalowanego na autocysternie dowo¿±cej olej w obecno¶ci upowa¿nionego przez Zamawiaj±cego pracownika.
9) Dostawy oleju bêd± odbywaæ siê przy rozliczeniu w temperaturze referencyjnej 15ºC.
10) Zakres zamówienia obejmuje sprzeda¿ oleju opa³owego Zamawiaj±cemu, za³adunek, transport oleju na miejsce przeznaczenia, roz³adunek oleju.
11) Realizacja zamówienia odbywaæ siê bêdzie transportem w³asnym Wykonawcy na miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego w zamówieniu na terenie Gminy Komprachcice.
12) Wykonawca ma obowi±zek dok³adnego i sumiennego rozliczania siê przed Zamawiaj±cym z ilo¶ci i jako¶ci przywiezionego oleju.
13) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do sprawdzenia ilo¶ci przywiezionego oleju, jak równie¿ do dokonania badania jako¶ci przywiezionego oleju.
14) Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone osobom trzecim przez Wykonawcê podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
15) Na dostarczony olej Zamawiaj±cemu przys³uguje roszczenie z tytu³u rêkojmi na okres 2 lat zgodnie z Kodeksem cywilnym. Ponadto na ten sam okres Wykonawca udziela Zamawiaj±cemu gwarancji jako¶ci.
16) Wykonawca zrealizuje sprzeda¿ wraz z transportem zgodnie ze z³o¿on± ofert±, warunkami okre¶lonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, og³oszeniem oraz obowi±zuj±cymi przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej.
17) Miejsce realizacji zamówienia, pojemno¶æ poszczególnych zbiorników i prognozowane zu¿ycie oleju:
1. Kot³ownia obs³uguj±ca Urz±d Gminy oraz O¶rodek Zdrowia zlokalizowana przy ul. Ks. Biliñskiego w Komprachcicach - 30.000 l.
2. Kot³ownia obs³uguj±ca Bibliotekê, Samorz±dowy O¶rodek Kultury i Przedszkole zlokalizowana przy ul. Niemodliñska 2 w Komprachcicach -20.000 l.
3. Publiczna Szko³a Podstawowa, ul. Szkolna 18 w Komprachcicach,
- 50.000 l.
4. Publiczna Szko³a Podstawowa, ul. Lipowa 56, w Polskiej Nowej Wsi
-17.000 l.
5. Remiza Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Wawelnie - 400 l.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
1) Cena brutto (C) - waga kryterium 60%
2) Termin realizacji dostawy czê¶ciowej w godzinach (po otrzymaniu zg³oszenia o zapotrzebowaniu) (T) - waga kryterium 40%.
2. Ocena ofert zostanie dokonana wg poni¿szego wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – ³±czna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
C – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
T – liczba punktów w kryterium „Termin realizacji dostawy czê¶ciowej w godzinach (po otrzymaniu zg³oszenia o zapotrzebowaniu)”.
3. Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana bêdzie na poni¿szych zasadach:
1) Ka¿da z wa¿nych ofert bêdzie punktowana w kryterium okre¶lonym w pkt 1 ppkt 1) poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najni¿szej ze wszystkich wa¿nych ofert, wg poni¿szego wzoru:
cena brutto najni¿sza
ze wszystkich wa¿nych ofert
C = ------------------------------------------------ x 60
cena brutto oferty badanej
2) Ka¿da z wa¿nych ofert bêdzie punktowana w kryterium okre¶lonym w pkt 1 ppkt 2) poprzez przyznanie punktów za zaoferowany Termin realizacji dostawy czê¶ciowej w godzinach (po otrzymaniu zg³oszenia o zapotrzebowaniu), w nastêpuj±cy sposób:
a) za zaoferowanie minimalnego, wymaganego przez Zamawiaj±cego w SWZ terminu realizacji dostawy czê¶ciowej do 24 godzin, ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 40 punktów,
b) za zaoferowanie SWZ terminu realizacji dostawy czê¶ciowej do 25 do 48 godzin– ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 20 punktów,
c) za zaoferowanie SWZ terminu realizacji dostawy czê¶ciowej powy¿ej 48 godzin – ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 0,00 punktów.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wska¿e w Formularzu oferty Terminu realizacji dostawy czê¶ciowej w godzinach (po otrzymaniu zg³oszenia o zapotrzebowaniu) Zamawiaj±cy przyjmie do oceny minimalny wymagany Termin wynosz±cy powy¿ej 48 godzin i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona
z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert.
6. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych powy¿ej. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która ³±cznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska najwiêksz± liczbê punktów obliczonych zgodnie z wzorem okre¶lonym w pkt 2.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy czê¶ciowej w godz. od momentu zg³oszenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniuz postêpowania oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u
w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek dotycz±cy zdolno¶ci do wystêpowania
w obrocie gospodarczym je¿eli wykonawca prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±
przed³o¿y wraz z ofert± dokument potwierdzaj±cy ¿e jest wypisany do jednego z rejestrów
zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce
zamieszkania, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem (dotyczy: wpisu
do Krajowego Rejestru S±dowego (KRS), do którego powinny byæ wpisane podmioty prowadz±ce
dzia³alno¶æ gospodarcz± w okre¶lonej formie prawnej lub Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej (CEIDG), czyli spis przedsiêbiorców bêd±cych osobami fizycznymi)
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek je¿eli wykonawca przed³o¿y wraz z ofert± dokument potwierdzaj±cy posiadanie aktualnej koncesji na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716, 868, 1093, 1505, 1642) Wykonawca winien posiadaæ wa¿n± koncesjê w okresie trwania umowy. W przypadku gdy wa¿no¶æ koncesji koñczy siê w okresie trwania umowy, Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia nowej wa¿nej koncesji.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia ten warunek je¿eli, Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie dostawy obejmuj±ce wykonanie co najmniej jednej dostaw przedmiotowego oleju w ilo¶ci min. 100.000 litrów w ramach jednej umowy - w przypadku wykazania warto¶ci nale¿ycie wykonanych lub wykonywanych dostaw w walutach innych ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przeliczy wykazane kwoty wg ¶redniego kursu danej waluty, og³aszanego przez Narodowy Bank Polski w dniu przes³ania og³oszenia o zamówieniu do Dziennika Urzêdowego Unii Europejskiej.
W tym celu Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz dowody okre¶laj±ce czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie – Za³±cznik 6 do SIWZ. Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy.
W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Wymagane w tym punkcie okresy do¶wiadczenia zawodowego, nale¿y liczyæ do up³ywu terminu sk³adania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców ocena ww. warunków dotyczyæ bêdzie ³±cznie wszystkich Wykonawców.
3. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu,
w stosownych sytuacjach, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
4. W przypadku, gdy Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiaj±cy nie dopuszcza by Wykonawca wykazywa³ do¶wiadczenie grupy Wykonawców, której by³ cz³onkiem, je¿eli faktycznie i konkretnie nie wykonywa³ danego zakresu czynno¶ci. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zwrócenia siê do Wykonawcy o udzielenie wyja¶nieñ w zakresie faktycznie i konkretnie zrealizowanego zakresu czynno¶ci oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowi±zków, czy wystawionych przez Wykonawcê faktur.
5. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenia lub dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
a) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, zgodnego z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
c) aktualna koncesja na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716, 868, 1093, 1505, 1642)
d) o¶wiadczenie Wykonawcy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnego z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz dostaw, zgodny z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Tre¶æ zawarta w wykazie musi potwierdzaæ spe³nienie warunku, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 2 ppkt 4) SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
O¶wiadczenie dot. :2) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z zastrze¿eniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp;
3) art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, ustawy w celu przeciwdzia³ania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainê rozpoczêtej w dniu 24 lutego 2022 r., zwanej dalej „ustaw±”, wobec osób i podmiotów wpisanych na listê, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje siê sankcje polegaj±ce m.in. na wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp. W zwi±zku z powy¿szym, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
a) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spó³ki cywilnej) nale¿y za³±czyæ do oferty.2. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem, którego adres nale¿y
wpisaæ w Formularzu oferty.
3. W odniesieniu do warunków okre¶lonych w Rozdziale VII pkt 2 SWZ, wymagania te musz± byæ spe³nione wspólnie przez Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± (nie musi ich spe³niaæ osobno ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±).
4. Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie sk³ada o¶wiadczenie zgodne z tre¶ci± Za³±cznika nr 3 do SWZ, aktualne na dzieñ sk³adania ofert, celem potwierdzenia, ¿e ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w SWZ w zakresie, w którym ka¿dy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy s± zobowi±zani wype³niæ w Formularzu oferty lub do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:1) w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia umownego w przypadku:
a) zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku VAT. Wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone b±d¼ zwiêkszone w stosunku odpowiednim do zmiany wysoko¶ci podatku VAT; 2) zmiany terminu zakoñczenia wykonania zamówienia w przypadku:
a) wstrzymania realizacji dostaw ze wzglêdu na okoliczno¶ci niemo¿liwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy;
b) nastêpstwa si³y wy¿szej;
3) zmiany ceny oleju opa³owego w przypadku zmiany ceny przez Producenta o wska¼nik wzrostu lub obni¿ki wynikaj±cy z ró¿nicy pomiêdzy cen± Producenta z dnia podpisania niniejszej umowy, a cen± obowi±zuj±c± na dzieñ dostawy. W celu potwierdzenia ceny Wykonawca do³±cza do faktury cennik Producenta obowi±zuj±cy na dzieñ dostawy. Zmiany cen w niniejszym zakresie nie wymagaj± oddzielnych uzgodnieñ oraz nie stanowi± zmiany umowy wymagaj±cej formy pisemnej;
4) gdy istnieje obiektywna konieczno¶æ wprowadzenia zmian, np. gdy spe³nienie ¶wiadczenia by³oby po³±czone z nadmiernymi trudno¶ciami albo grozi³oby jednej ze stron ra¿±c± strat± w rozumieniu art. 3571 Kodeksu Cywilnego i zmiana wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawarcia umowy;
5) dostaw oleju opa³owego do innych obiektów (nie wymienionych w § 1 ust. 1 niniejszej umowy) w przypadku oddania do u¿ytku takich obiektów w trakcie obowi±zywania umowy b±d¼ wykonania wymiany kot³owni na olejow± w trakcie obowi±zywania umowy;
6) wyst±pienia sytuacji nadzwyczajnej która uniemo¿liwi realizacjê dostawy w wymaganym zakresie za któr± Wykonawca nie ponosi winy, np. na skutek awarii b±d¼ uszkodzenia infrastruktury drogowej.
2. Warunkiem dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyra¿ona na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci zmiany.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci Oferty w przypadku, gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-20 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê oraz dokumenty lub o¶wiadczenia sk³adane razem z ofert± za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-20 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego
- "Dostawa 27 000 litrów oleju opa³owego do SP Nr 20 oraz 13 000 litrów oleju opa³owego do PM Nr 4 w Jaworznie, z zastrze¿eniem zmniejszenia tej ilo¶ci maksymalnie o 15% dla poszczególnej placówki "
- dostawa: oleju napêdowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opa³owego lekkiego w okresie wrzesieñ 2006 - sierpieñ 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i p³ynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napêdowego, opa³owego oraz olejów silnikowych i przek³adniowych.
- dostawa: materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego dla oddzia³u kardiochirurgii, materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzêtu ortopedycznego, materia³ów jedno
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.