Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00352043/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz na podstawie biletów miesięcznych regularną komunikacją autobusową uczniów do szkół, przedszkoli i oddziałów przedszkolnych działających na terenie Gminy Wola Uhruska w roku szkolnym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLA UHRUSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197859
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Wola Uhruska
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-230
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wolauhruska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugwolauhruska.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-202903b3-3828-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz na podstawie biletów miesięcznych regularną komunikacją autobusową uczniów do szkół, przedszkoli i oddziałów przedszkolnych działających na terenie Gminy Wola Uhruska w roku szkolnym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-202903b3-3828-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379711
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00086248/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przewóz na podstawie biletów miesięcznych regularną komunikacją autobusową uczniów do szkół, przedszkoli i oddziałów przedszkolnych działających na terenie Gminy Wola Uhruska w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352043
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SK.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 159781,25 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 145571,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Przewóz na podstawie biletów miesięcznych regularną komunikacją autobusową uczniów do szkół, przedszkoli i oddziałów przedszkolnych działających na terenie Gminy Wola Uhruska w roku szkolnym 2023/2024
2. Przedmiot zamówienia obejmuje przewóz na podstawie biletów miesięcznych regularną komunikacją autobusową uczniów do szkół, przedszkoli i oddziałów przedszkolnych działających na terenie Gminy Wola Uhruska (Zespół Szkół w Woli Uhruskiej, Szkoła Podstawowa w Macoszynie Dużym, Szkoła Podstawowa w Uhrusku). Liczba uczniów dowożonych wynosi: 96 (bilety w obie strony) i 5 (biletów w jedną stronę).
3. Szacunkowa liczba uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości wynosi 101 i jest aktualna na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt. 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna/gwarantowana ilość biletów zakupionych miesięcznie wynosi: 80 sztuk.
4. Trasy przewozu uczniów, godziny odjazdów oraz liczbę uczniów z poszczególnych miejscowości wraz ze szczegółowym zakresem usług stanowi Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia Załącznik Nr 1 do SWZ.
5.Przewozy muszą odbywać się zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 2201 ze zm.), przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 988 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137899,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227963,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137899,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. „ANDAX” – FOTEK ANDRZEJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5651154735
7.3.3) Ulica: Krótka 1
7.3.4) Miejscowość: Wola Uhruska
7.3.5) Kod pocztowy: 22-230
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa "ANDAX" Fotek Andrzej
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa "ANDAX" Fotek Andrzej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137899,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2024-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WOLA UHRUSKA
więcej: przetargi WOLA UHRUSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej
- Świadczeniu usług przewozowych transportu zbiorowego dla potrzeb komunikacji miejskiej w mieście Nowogard
- Usługi transportowe "door-to-door" realizowane w ramach projektu pn.: "Usługi społeczne w Gminie Mirosławiec".
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów z Gminy Maszewo do Placówek Oświatowych w Goleniowie, Przybiernowie, Nowogardzie i Radowie Wielkim wraz z zapewnieniem opieki
- "Dowóz i odwóz dzieci do placówek oświatowych z terenu Gminy Mniszków w terminie od dnia 01.04.2025 r. do 27.06.2025 r."
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.