Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00314117/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
- 2023/BZP 00318621/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa połączenia między cmentarzami wojennymi w ul. Nagietkowej i Rozmarynowej w Grabówce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Supraśl
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659148
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Piłsudskiego 58
1.5.2.) Miejscowość: Supraśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-030
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@suprasl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://suprasl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa połączenia między cmentarzami wojennymi w ul. Nagietkowej i Rozmarynowej w Grabówce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4353ea55-260c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379715
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033108/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa połączenia między cmentarzami wojennymi w ul. Nagietkowej i Rozmarynowej w Grabówce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00314117
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 571205,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest – powierzchniowe utwardzenie nawierzchni drogi dojazdowej między cmentarzami wojennymi w Grabówce części ulicy Nagietkowej i Rozmarynowej w Grabówce gmina Supraśl - z wykorzystaniem kostki brukowej betonowej. Roboty realizowane jako element inwestycji polegającej na rewaloryzacji Miejsca Pamięci Narodowej w Grabówce.
3. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie zamówienia – powierzchniowego utwardzenia części ulicy Nagietkowej i Rozmarynowej w Grabówce o długości 0,36 km. Część w/w ulic stanowi połączenie między dwoma cmentarzami Miejsca Pamięci Narodowej w Grabówce położonych w dwóch lokalizacjach położonych w odl. ok. 200 m.b. między sobą, na dwóch cmentarzach upamiętniających masowe egzekucje hitlerowskie z lat 1941-1944 w rejonie ulicy Rozmarynowej w Grabówce. Inwestycja uzyskała zewnętrzne dofinansowanie. Realizacja inwestycji przewidziana jest jako realizacja robót budowlanych wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji. Obowiązkiem Wykonawcy jest opracowanie dokumentacji projektowej w niezbędnym zakresie wraz z pozyskaniem map geodezyjnych do celów projektowych oraz wykonanie prac budowlanych.
4. Przedmiotem zamówienia jest powierzchniowe utwardzenie nawierzchni dróg z wykorzystaniem kostki brukowej betonowej jako warstwy ścieralnej. Na odcinku od granicy Pasa drogi krajowej nr 65 do działki nr geod. 115/5 należy wykonać utwardzenie szer. 5,0 m na odcinku 130 m.b. oraz szer. 4,5 m na odcinku 230 m.b. Na pierwszym odcinku należy oś drogi przesunąć w kierunku wschodnim pozostawiając w granicach pasa drogowego rezerwę terenu na przyszłe sieci infrastruktury podziemnej.
5. Zakres prac obejmuje wykonanie robót drogowych związanych z wykonaniem nawierzchni z kostki betonowej „8” na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementowo-piaskową według określonych w kosztorysach ofertowych i przedmiarach robót oraz oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. Wykonawca w ramach robót drogowych dokona zdjęcia stanu zerowego i zaproponuje rozwiązanie niwelety w nawiązaniu do zjazdów na sąsiadujące z daną drogą posesji i wlotów dróg bocznych, wykona w ramach zamówienia dokumentację wykonawczą tzn. projekt zagospodarowania terenu oraz profil podłużny. Dokumentacja przebudowy ulicy zaproponowana przez Wykonawcę po uzgodnieniu przez Inwestora przedłożona zostanie w formie zgłoszenia do Starostwa Powiatowego w Białymstoku.
7. Wykonawca zbada nośność podłoża (VSS) – dna koryta i z chwilą, gdy przy osiągniętym wskaźniku zagęszczenia równym i większym od 1,0, wtórny moduł E2 będzie mniejszy niż 80MPa zaproponuje rozwiązania pozwalające wzmocnić podłoże.
8. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie istniejącej nawierzchni po ewentualnym doziarnieniu kruszywem C50/30 na podstawie opracowanej recepty i pod warunkiem uzyskania wtórnego modułu odkształcenia E2 ≥ 130 MPa przy E2/E1 ≤ 2,2.
9. Zamawiający oczekuje:
• wykonania drogi wymienionej w pkt. 1 o przekroju szlakowym: jezdnia szer. 5,0 m i 4,5 m, ze spadkiem poprzecznym głównie daszkowym 2% ± 0,5%, pobocza szer. max. 1,0 m spadkiem poprzecznym 6%,
• oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami.
10. Materiał z usuniętych drzew, krzaków oraz karpy Wykonawca zabezpieczy w następujący sposób:
• pnie drzew należy pociąć i przewieźć na odległość do 16 km na miejsce wskazane przez Zamawiającego,
• gałęzie i karcze należy zagospodarować we własnym zakresie.
11. Gruz z rozbiórek Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie, zaś fragment nawierzchni z kamienia podlega przełożeniu.
12. Grunt z wykopu Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie lub odwiezie w miejsce uzgodnione z Zamawiającym.
13. Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, którą zarejestruje we właściwym ośrodku geodezyjnym.
14. Zamawiający wymaga co najmniej 3 - letniej gwarancji na wykonane roboty.
15. Zakres przedmiotu zamówienia określają załączone mapy oraz przedmiary robót – załącznik nr 1 do SWZ. Prace należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (SST) - załącznik nr 2 do SWZ.
16. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do wykonania całego zakresu robót, a w tym również pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą i projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
17. W przypadku konieczności znacznej wymiany gruntu Zamawiający zastrzega możliwość skrócenia długości realizowanej drogi do minimalnej wartości umowy wynikającej z załączonej oferty.
18. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowo-techniczna (zał.nr 1 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 500263,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 839000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 500263,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKTON sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662102388
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500263,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
- Rozwój Infrastruktury Wodociągowej w Gminie Ogrodzieniec
- KWP Rzeszów budynek A - remont części pomieszczeń I piętra, wymiana stolarki
- Wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją energetyczną wielorodzinnych budynków mieszkalnych położonych przy ul. 11 Listopada 6 i ul. 11 Listopada 8
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.